Minnaar, deel 29.

09-05-2015 18:23 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 28 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

.
Haha ja aan de ene kant wel maar mensen pijn doen is iets wat ik verschrikkelijk vind.
quote:jillinada schreef op 21 augustus 2015 @ 15:06:

Ik mis mijn verweg in eens zo,hij is zo mijn maatje,mijn beste vriend en nu we even zo goed als geen contact hebben mis ik hem in eens zo. Weet je zeker dat hij verweg zit ? Of woont hij ver weg .. soms vraag je je af of dingen wel kloppen..Net als hij gewoon vrienden zijn en zij bij hem thuis komt op verjaardag enzo..best weird lijkt me. En waarom zit mij dat dan weer dwars.
Hey Stewardess!

Nu zat ik onlangs in een vliegtuig en ik dacht, kunnen we ff lekker bijbeppen over de minnaars. Maar helaas, ik trof je niet

Voor jullie
Viva hij is echt heel ver weg,hij woont letterlijk aan de andere kant vd wereld,verder weg kan niet..

Pearl wat lastig
Hij komt gewoon uit nl maar door zijn werk daar beland en blijven hangen.
quote:jillinada schreef op 21 augustus 2015 @ 16:57:

Hij komt gewoon uit nl maar door zijn werk daar beland en blijven hangen.

en komt af en toe naar nl dus ? veel skypen dus ;)

sterkte pearl !
Hij is keer of 6/7 per jaar in nl.

Skype,mail,app en facebook
quote:jillinada schreef op 21 augustus 2015 @ 17:09:

Hij is keer of 6/7 per jaar in nl.

Skype,mail,app en facebook

en hij is single ? weet hij van nr 2 of was jij dat niet ?

sorry lastig te volgen zo doorelkaar
Haha mijnhondlassie, dat dacht ik nou ook..

Hera: wat apart dat je hem soms niet eens aantrekkelijk vindt.. Bij mij is de eerste click echt puur seksuele aantrekkingskracht... Net foto's gehad van een bezweet bovenlichaam uit de sportschool en daarna na de douche.. Pff ik weet niet wat ik met mezelf aan moet ga t maar botvieren op mijn partner denk ik...
Hij heeft al jaren een vriendin,wonen samen niet getrouwd.

Hij is naast mijn minnaar ook echt mijn maatje.
jillinada een virtuele knuffel omdat je hem zo mist.... wat fijn dat hij ook je maatje is, dat lijkt me echt een vertrouwensband creëren... ben je soms niet bang dat het te dichtbij komt?
Thanx Jill en viva400, gaat wel goed verder hoor....heel goed eigenlijk maar soms een beetje dubbel
Zijn jullie soms niet bang dat de sex met je minnaar beter is dan de sex met je huidige partner?

En als dit zo is, hoe ga je daarmee om?
amante ik heb geen partner,en de chaos is er al omdat verweg en ik meer gevoelens voor elkaar blijken te hebben en hij nu aan het uitvinden is wat ie wil...

Hoe het straks verder moet tussen ons als ie daar blijft,ik denk alleen nog digitaal contact dan eerst..
Jill: ik ga er verstandelijk mee om dat een (gehuwde) minnaar nooit zijn parner/ gezin etc zal verlaten voor mij. Tenzij het huwelijk al op zijn einde is.. Maar of die info klopt weet je ook niet echt..

Ik hoop dat je snel antwoord krijgt want dit is natuurlijk killing voor je..
Ik ga er van uit dat ie gewoon daar blijft,dat gevoel heb ik steeds heel erg gehad,ook uitgesproken naar hem toe maar hij zei steeds dat de kans groter was dat ie hier kwam.

Ik denk nog altijd dat ie daar blijft,weet niet waarom,heel sterk gevoel.

Ik heb daar ook vrede mee dan hoor,dan is het goed zo.

We blijven dan wel alleen vrienden,wil hem niet meer als minnaar dan.
Amante ik heb al heel lang geen sex meer met mijn partner en de sex met mijn minnaars is dan ook nog eens veel beter dan dat ik vroeger met mijn partner had.....veeeel beter😜
jill .. je weet niet wanneer je hier uitsluitsel over verwacht ? (same here, ik denk echt niet dat ik een bericht krijg met : jaaa ik ga er voor, denk dat t wel goed is zo (met die ander ) ik kwam onverwachts weer ff 'langs' dat vleide hem natuurlijk..

pearle.. heb je daar geen ruzie/gesprekken over dat er geen seks is ? of weet je man ervan ?

hier verder wel goeie seks alleen veeeel te weinig..

*wachten voortzet*
Viva400, echt ruzie hebben we hier nooit over gehad, wel veel irritaties en gesprekken alhoewel we dat veel meer hadden moeten doen. Daardoor zijn we uit elkaar gegroeid, geen sex , steeds minder knuffels, niet meer zoenen. Ik ben na jaaaaaren vreemd gegaan en hier kwam hij achter, das niet echt leuk natuurlijk maar zelfs toen hadden we hier geen ruzie over. Hij vond het heel erg maar hij had er wel begrip voor. Daarna veel gepraat over hoe nu verder, ik heb toen een open relatie voorgesteld en hij wilde daar wel over nadenken. Na lang wachten ging hij accoord, wel met voorwaarden natuurlijk maar daar ben ik het over eens. Achteraf heeft hij toch wel moeite mer de situatie, hij wil niet weten waar en wanneer ik afspreek. Dat begrijp ik best maar het zorgt er wel voor dat je eigenlijk weer een verhaal moet ophangen als je een date hebt. Hij doet zelf trouwens niks met de open relatie, hij heeft die behoefte (nog) niet.
Hier is de sex met 2 beter dna met 1 maar daarin spanning ed ook meespelen. En binnen het haastige toch wel de rust. Er is daar niets van mij (al doen we t ook wel eens in de auto, op een parkeerterrein en bij t station). Het neigt nl wel een beetje naar een bootycall vanuit hem. Ik ga naar hem toe. (ja, hij woont alleen op een wat anoniemere plek) maar toch hij hoeft weinig moeite voor mij te doen. Daarom laat ik m af en toe ook zn huis uit komen :-)

Amante, meestal vind ik m ook woest aantrekkelijk hoor. Hij is helemaal mn type heeft ook wel iets van 1 maar waar 1 dan zakelijk is, neigt hij weer naar t landloper type. Maar hij heeft van die foto's op internet staan waar hij denk ik zelf denkt dat hij mysterieus kijkt ofzo en wat artistieke uit de jaren 80 toen was ik nog gewoon kind :-) en die vind ik vreselijk.

Maar krijg nu al 3 of 4 dagen geen reactie op mn berichtjes. En hij heeft het heel druk. Dat weet ik. En dan liepen er ook ngo dingen in de soep waardoor hij zn deadlines niet gehaald heeft. Maar maakt me wel wat onzeker. Zo erg dat ik contact heb gezocht met een andere man die ik al jaren tegenkom en sinds een paar jaar groeten we elkaar. Maar hoe dat ooit gestart is. Dat groeten.. zijn we ooit aan elkaar voorgesteld of hebben we een andere geschiedenis... ik ben soms dingen kwijt :-) dus .. misschien valt daar nog mee te flirten.. moet echt meer werk krijgen word onrustig van zoveel tijd.
Jeetje wat ingewikkeld pearl. Ik moet zeggen dat mijn sexleven erop vooruit gaat. Door het constante plagen teasen en de spanning raak ik enorm opgewonden en de bevrediging zoek ik dan bij mijn partner.

Ik ben benieuwd hoe komende week gaat verlopen en hoe ik me voel. Of ik er heerlijk van ga genieten of dat ik me achteraf schuldig voel. Ik vind het toch wel heel spannend... Ook omdat het in zijn huis is...
Het is maar hoe je het bekijkt, ik zou het ingewikkelder vinden als ik dit zou opzoeken terwijl het thuis ook ok zou zijn. Dan had ik die behoefte ook niet gehad denk ik.

Als ik thuis opgewonden ben, en dat is vaak😁, komt dat niet door mijn partner dus daar zoek ik het ook niet meer. De aantrekkingskracht is, hij zegt ook van zijn kant (ik vraag me überhaupt af of hij nog wel eens geil is) compleet weg dus ik zou het met hem ook niet meer kunnen.
Je zou nooit meer met hem sex kunnen hebben? Wat is een relatie zonder intimiteit?
Hallo dames, en heren.

Vind het gezellig hier ook mee te kletsen. Want het is zo niet iets waar ik veel over praat.

Ben zelf single mama en sinds aantal maanden ook een 'minnaar', een getrouwde man. Geniet er met volle teugen van en de seks is geweldig, hoewel af en toe ook wel schuldgevoel naar z'n gezin toe en dat ik me toch wel afvraag hoe dit uiteindelijk af gaat lopen.

Maar het is vooral heel erg leuk en lekker met hem.
Levensgenieter ;)
Ja amante dat is ook ontzettend moeilijk, ik loop daar ook vaak tegenaan en ik denk ook dat dit uiteindelijk geen toekomst heeft maar het is toch iets wat je niet zomaar doorzet als er kinderen in het spel zijn anders waren we al lang uit elkaar gegaan. We kunnen gelukkig wel goed samen leven maar voor de lange termijn denk ik niet dat ik zo kan door blijven gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven