Napraattopic deel 34
zaterdag 8 augustus 2015 om 16:15
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 22 augustus 2015 om 22:54
quote:broekrok schreef op 22 augustus 2015 @ 20:06:
Nu wil het toeval dat ik morgen verjaar... Met de trein is mijn huis prima te bereiken in een paar uur Is wel een he-le goede gelegenheid!We moeten echt proberen snel iets af te spreken. Morgen gaat niet lukken, echt niet.
Nu wil het toeval dat ik morgen verjaar... Met de trein is mijn huis prima te bereiken in een paar uur Is wel een he-le goede gelegenheid!We moeten echt proberen snel iets af te spreken. Morgen gaat niet lukken, echt niet.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 22 augustus 2015 om 23:03
quote:SuzanneSuus schreef op 22 augustus 2015 @ 23:01:
[...]
Volgens mij heftiger dan andere avonden. Ben je geweest?Laatste avond dus ze hebben flink uitgepakt denk ik. Ben niet geweest, jij wel?
[...]
Volgens mij heftiger dan andere avonden. Ben je geweest?Laatste avond dus ze hebben flink uitgepakt denk ik. Ben niet geweest, jij wel?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 22 augustus 2015 om 23:08
quote:RegenDruppie schreef op 22 augustus 2015 @ 23:05:
Lig ik hier in m'n eentje in bed, in het donker naar m'n mobiel te staren, komt ineens die clown voorbij. Hartverzakking.Kan ik me voorstellen, brrr.
Lig ik hier in m'n eentje in bed, in het donker naar m'n mobiel te staren, komt ineens die clown voorbij. Hartverzakking.Kan ik me voorstellen, brrr.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 22 augustus 2015 om 23:11
quote:Nouschi schreef op 22 augustus 2015 @ 23:03:
[...]
Laatste avond dus ze hebben flink uitgepakt denk ik. Ben niet geweest, jij wel?
Ja, begin vd avond. Helaas te lange rijen bij de tallships of ze waren niet toegankelijk. Zoon wil morgenochtend proberen.
Het was gezellig druk, best te doen
[...]
Laatste avond dus ze hebben flink uitgepakt denk ik. Ben niet geweest, jij wel?
Ja, begin vd avond. Helaas te lange rijen bij de tallships of ze waren niet toegankelijk. Zoon wil morgenochtend proberen.
Het was gezellig druk, best te doen
Je bent zelf een theepot
zaterdag 22 augustus 2015 om 23:19
zaterdag 22 augustus 2015 om 23:35
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 augustus 2015 @ 16:01:
[...]
Ik vond dat topic ook ongeloofwaardig. Hoewel ik natuurlijk helemaal mijn mond dicht moet houden als het gaat over topics met een rampzalige OP waarin de boel op wonderbaarlijke wijze ten goede keert .Was dat het topic van die vrouw, met een baby van 9 weken? Dat was namelijk echt
[...]
Ik vond dat topic ook ongeloofwaardig. Hoewel ik natuurlijk helemaal mijn mond dicht moet houden als het gaat over topics met een rampzalige OP waarin de boel op wonderbaarlijke wijze ten goede keert .Was dat het topic van die vrouw, met een baby van 9 weken? Dat was namelijk echt
zondag 23 augustus 2015 om 11:42
zondag 23 augustus 2015 om 11:45
zondag 23 augustus 2015 om 11:45
quote:hatsetats schreef op 22 augustus 2015 @ 23:19:
[...]
Meen je dat nou? Ik ben gek op Pennywise
[img]http://data.whicdn.com/images/49873456/large.gif[/img]Hahaha. Overdag kan ik het beter hebben. Heb deze film gekeken toen ik 14 jaar was ofzo. Nachten niet geslapen. Ben een bangepoeperd.
[...]
Meen je dat nou? Ik ben gek op Pennywise
[img]http://data.whicdn.com/images/49873456/large.gif[/img]Hahaha. Overdag kan ik het beter hebben. Heb deze film gekeken toen ik 14 jaar was ofzo. Nachten niet geslapen. Ben een bangepoeperd.
zondag 23 augustus 2015 om 11:47
quote:Nouschi schreef op 23 augustus 2015 @ 11:45:
[...]
Uiteraard. Maar dat zal niet veel voorkomen denk ik.Geen idee. Ik ken het halve forum inmiddels, en er zijn vast meer van die forumsletten populaire forumsters.
[...]
Uiteraard. Maar dat zal niet veel voorkomen denk ik.Geen idee. Ik ken het halve forum inmiddels, en er zijn vast meer van die forumsletten populaire forumsters.
Try something new today. For example: make a good decision.
zondag 23 augustus 2015 om 11:48
quote:SuzanneSuus schreef op 22 augustus 2015 @ 23:11:
[...]
Het was gezellig druk, best te doenHa, mooi dat ik twijfelde en uiteindelijk niet ben gegaan dus. Jammer dat er van die lange rijen stonden. Was ook wel heel druk gisteren las ik.
[...]
Het was gezellig druk, best te doenHa, mooi dat ik twijfelde en uiteindelijk niet ben gegaan dus. Jammer dat er van die lange rijen stonden. Was ook wel heel druk gisteren las ik.
zondag 23 augustus 2015 om 16:11
quote:Star schreef op 23 augustus 2015 @ 11:48:
[...]
Ha, mooi dat ik twijfelde en uiteindelijk niet ben gegaan dus. Jammer dat er van die lange rijen stonden. Was ook wel heel druk gisteren las ik.Vanmorgen was het stukken beter! En ook nog een glimp vd Groene Draeck opgevangen
[...]
Ha, mooi dat ik twijfelde en uiteindelijk niet ben gegaan dus. Jammer dat er van die lange rijen stonden. Was ook wel heel druk gisteren las ik.Vanmorgen was het stukken beter! En ook nog een glimp vd Groene Draeck opgevangen
Je bent zelf een theepot
zondag 23 augustus 2015 om 17:16