Centraal Moderatortopic

27-05-2015 12:44 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:roxies schreef op 23 augustus 2015 @ 19:39:

Kunnen jullie mijn topic "Eenzaam, alleen en graag gelukkig willen zijn" verwijderen bij Psyche.

Alvast bedankt.

Beste roxies,

Wij verwijderen in principe geen topics. Dit doen wij alleen als je privacy in gevaar is of als er bepaalde huisregels zijn overtreden.

Mocht je van mening zijn dat bovenstaande voor jou van toepassing is, dan willen we je vriendelijk verzoeken om dit te mailen naar forum@viva.nl

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

tjonge, jullie plaat blijft hangen. lezen mensen niet (terug) in dit topic ofzo?
Vandaag zal er om 12.00 uur wederom een aantal technische verbeteringen live worden gezet. Daarom zullen we van 12.00 uur tot 14.00 uur offline zijn. Vorige week zijn er een hoop uiterlijke wijzigingen aangepakt waarvan er een aantal eigenlijk deze week pas live zouden gaan. Deze week zijn er daardoor vooral aanpassingen aan de achterkant, om de werking van het forum te optimaliseren. Hierbij een overzicht van de merkbare/zichtbare veranderingen:

• De door jullie aangevraagde paginering aan de bovenkant van de pagina’s wordt toegevoegd

• Ongelezen privé berichten zullen deze dikgedrukt weer worden gegeven (door een bug was dit tijdelijk niet het geval)

• Als je je als nieuwe gebruiker aan wilt melden, krijg je een melding wanneer de desbetreffende gebruikersnaam in gebruik is

Groeten,

Sanne

Community Manager VIVA
Het topic Paars rode bultjes, is verwijderd ivm een 15 jarige TO.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het topic 'Arbeidsongeschiktheid geen dader bekend' is verwijderd ivm privacy.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Het topic "hersenschade na trauma?" is verwijderd ivm vragen naar een diagnose.

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum

Beste Mods, Kitler IV mag op slot !
quote:Enora schreef op 24 augustus 2015 @ 23:02:

Beste Mods, Kitler IV mag op slot !Er zit een slotje op, veel plezier in deel 5!
Het topic Mooi stoer meisjes jurkjes van het merk xxx is verwijderd wegens spammen.

met vriendelijke groet,

Junior
Moderators, ik vind de nieuwe smileys echt ontzettend leuk. Dat wou ik even melden
Het topic 'iemand die bij ad hoc woont en mij kan voordragen?' is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

quote:melbrw schreef op 25 augustus 2015 @ 18:12:

Moderators, ik vind de nieuwe smileys echt ontzettend leuk. Dat wou ik even melden
Het topic "Welke kindernamen vind je echt afgrijselijk?" is gesloten, veel plezier in het nieuwe deel!

Moderator Viva forum

Topic Gastouder van katten of eigen kat nemen? is verplaatst naar de pijler Thuis.

mvg,

Junior.
quote:ModeratorViva schreef op 25 augustus 2015 @ 21:33:

Het topic "Welke kindernamen vind je echt afgrijselijk?" is gesloten, veel plezier in het nieuwe deel!

Moderator Viva forum ergens klinkt dat erg grappig, in combinatie met die topic-titel. Sorry als dit off-topic is, maar ik moest ernstig grijnzen toen ik dit las.
Het topic 'Hoe ziet die van jou eruit?' is offline gehaald ter verdere beoordeling.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Hallo! Mag ik vragen hoe het komt dat ik wel op mijn mobiel op het forum kan en via mijn MACBOOKPRO niet? Ondanks de vele pogingen ( grapje ) ben ik nog niet geband dusse ik snap er niks van
quote:mwa schreef op 26 augustus 2015 @ 14:59:

Hallo! Mag ik vragen hoe het komt dat ik wel op mijn mobiel op het forum kan en via mijn MACBOOKPRO niet? Ondanks de vele pogingen ( grapje ) ben ik nog niet geband dusse ik snap er niks van

Krijg je een bepaalde melding te zien als je op je Macbook op het forum probeert te komen? En van welke browser maak je gebruik op je Macbook?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

quote:ModeratorViva schreef op 26 augustus 2015 @ 15:53:

[...]

Krijg je een bepaalde melding te zien als je op je Macbook op het forum probeert te komen? En van welke browser maak je gebruik op je Macbook?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Hoi Moderator,

SORRY, ER IS WAT VERKEERD GEGAAN.

Kunnen we je blij maken met een andere pagina?

Kies uit een van de onderstaande topics, of neem een kijkje op de startpagina.

Mocht dit vaker gebeuren dan kan je contact opnemen met de beheerders.

Vermeld hierbij de volgende error code: .

Ik heb verschillende gebruikt bij allemaal krijg ik het te zien... Behalve als ik via een proxy ga dan werkt tie wel
quote:ModeratorViva schreef op 26 augustus 2015 @ 15:53:

[...]

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Zou je hierover via de mail contact met ons willen opzoeken (het adres staat in de TO van dit topic) dan gaan we het verder voor je uitzoeken!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Het topic 'Aanstaande mama's omgeving Arnhem' is verplaatst naar het prikbord.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

quote:ModeratorViva schreef op 26 augustus 2015 @ 16:07:

[...]

Zou je hierover via de mail contact met ons willen opzoeken (het adres staat in de TO van dit topic) dan gaan we het verder voor je uitzoeken!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva ForumOke maar ik weet nie meer op welke account emailadres het aangemaakt is en nu?
quote:mwa schreef op 26 augustus 2015 @ 18:10:

[...]

Oke maar ik weet nie meer op welke account emailadres het aangemaakt is en nu?

Gewoon even mailen en het in de email uitleggen .

mvg,

Junior.
Topic Hallo, ik ben laverne niet is verplaatst naar de pijler Digi.

mvg,

Junior.
@allen:

De td is hard aan het werk om de technische oorzaak van dit probleem te achterhalen. Dit heeft uiteraard onze hoogste prioriteit. Vooralsnog lijkt het bij een gebruiker voor te zijn gekomen. Mochten er andere gebruikers onverhoopt toch hetzelfde probleem ervaren, dan willen we je vriendelijk verzoeken een mail te sturen naar forum@viva.nl zodat we dit z.s.m. op kunnen pakken.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven