Aangeboden alle pijlers

Tegoedbon sauna te koop!

25-08-2015 16:26 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ladies,

Vorig jaar heb ik voor mijn verjaardag een cadeaubon voor mijn verjaardag gekregen van de Nederlandse Sauna Cadeaubon. Het betreft een bon met een waarde van 60 euro. Nu ben ik er het afgelopen jaar niet aan toe gekomen om hem te gebruiken, en dat gaat mij voor de verloopdatum ook niet meer lukken. De bon is geldig tot 14-09-2015.

Iemand die toevallig binnenkort naar de sauna gaat en deze over zou willen nemen? Ik zou er graag 40 euro voor hebben.

Ik hoor het graag!

Groetjes.
@sammm

Als u iets wil verkopen moet u op marktplaats of zo wezen.
No Mercy
quote:madras schreef op 25 augustus 2015 @ 16:31:

@sammm

Als u iets wil verkopen moet u op marktplaats of zo wezen.Dat mag ook hier in de aangeboden sectie hoor.
quote:madras schreef op 25 augustus 2015 @ 16:31:

@sammm

Als u iets wil verkopen moet u op marktplaats of zo wezen.Ehm, nee.
Je kan ook even bellen met de uitgever van de kaart en verzoeken om langere geldigheid. Doen ze vaak niet moeilijk over.
Officieel mag de uitgever van de kaart/tegoedbon er geen einddatum aan koppelen. Gewoon bellen of je ook later mag gaan.
Geef 'm gewoon weg aan iemand die dit niet kan betalen, jij hebt hem ook voor niets gekregen.
Love is the meaning of life
Wat elfjetwaalfje zegt,is een heel goed plan. Want u wil verdienen aan iets wat u gekregen heeft,dus u word er niet armer van en doet u er een ander een plezier mee.
No Mercy
quote:elfjetwaalfje schreef op 25 augustus 2015 @ 17:22:

Geef 'm gewoon weg aan iemand die dit niet kan betalen, jij hebt hem ook voor niets gekregen.Dat zal ook de oplossing worden als ik de kaart niet kwijt raak. Echter aangezien ik het zelf ook niet breed heb, zou ik hem liever verkopen.
@sammm

Dus verdienen over de rug van iemand die het ook niet breed heeft???

U bent een goed mens
No Mercy
quote:madras schreef op 25 augustus 2015 @ 17:27:

Wat elfjetwaalfje zegt,is een heel goed plan. Want u wil verdienen aan iets wat u gekregen heeft,dus u word er niet armer van en doet u er een ander een plezier mee.Wanneer ben jij jarig? De volgende keer dat jij jarig bent, geef je dan je cadeautjes aan mij? Jij hebt deze tenslotte ook maar gehad. Ik hoef hier natuurlijk niet voor te betalen, want jij hoeft niet te verdienen aan iets wat je hebt gehad, he?
quote:chocolol schreef op 25 augustus 2015 @ 17:43:

[...]

Wanneer ben jij jarig? De volgende keer dat jij jarig bent, geef je dan je cadeautjes aan mij? Jij hebt deze tenslotte ook maar gehad. Ik hoef hier natuurlijk niet voor te betalen, want jij hoeft niet te verdienen aan iets wat je hebt gehad, he? Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op,het gaat om een bon van de sauna waar TO geen tijd voor heeft.als ik een boekenbon krijg mag je hem gratis en voor niks hebben want ik heb geen tijd om een boek te lezen.
No Mercy
Madras, stop eens met zaniken.
quote:madras schreef op 25 augustus 2015 @ 17:41:

@sammm

Dus verdienen over de rug van iemand die het ook niet breed heeft???

U bent een goed mensHuh? Ik snap niet eens wat hier staat. Verdienen over de rug van iemand die het niet breed heeft? Over wie heb je het??
@zomaardus

Oke,ik stop met mijn mening geven
No Mercy
quote:madras schreef op 25 augustus 2015 @ 18:14:

@zomaardus

Oke,ik stop met mijn mening geven Fijn.
@sammm

Heb aan zomaardus beloofd dat ik zou stoppen.
No Mercy
quote:madras schreef op 25 augustus 2015 @ 18:16:

@sammm

Heb aan zomaardus beloofd dat ik zou stoppen.Prima. Goed idee.
quote:madras schreef op 25 augustus 2015 @ 18:14:

@zomaardus

Oke,ik stop met mijn mening geven
Is het een oranje of witte bon?
Het is een oranje bon. Maar ik heb de tips hier opgevolgd, en de bon kan nog met een jaar verlengd worden, dus ik ga er lekker zelf van genieten!
Jammer, ik wilde 'm net overnemen voor ¤40-,
quote:sammm schreef op 26 augustus 2015 @ 09:54:

Het is een oranje bon. Maar ik heb de tips hier opgevolgd, en de bon kan nog met een jaar verlengd worden, dus ik ga er lekker zelf van genieten! En denk erom he, anders alleen maar verkopen aan een rijke stinkerd! Kunnen ze je ook niet verwijten iets te willen verdienen over de rug van iemand die het ook niet bred heeft
Zeg maar Spijker.
quote:Spijk-er schreef op 26 augustus 2015 @ 09:56:

[...]

En denk erom he, anders alleen maar verkopen aan een rijke stinkerd! Kunnen ze je ook niet verwijten iets te willen verdienen over de rug van iemand die het ook niet bred heeft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven