Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
dinsdag 16 september 2008 om 19:50
quote:Vleermuis28 schreef op 16 september 2008 @ 19:48:
Vleer gaat even kijken Blue Eyes .. Hoe kan ik dat checken ?
Maar als ik word of excel wil openen zegt ie dat ie m niet kan openen.. Terwijl ik voor t weekend doodleuk heb lopen typen op word en excel
Ennnn IE 7.0 gaat rete traag en heeft nu FireFox op haar laptop maar ook dat gaat steeds trager
Vleer vreest t ergste
Maar AVG virusscanner moet t toch gewoon goed doen ?Optie 1 is gewoon even afsluiten en opnieuw opstarten. Klinkt simpel is simpel maar helpt vaak wel.
Vleer gaat even kijken Blue Eyes .. Hoe kan ik dat checken ?
Maar als ik word of excel wil openen zegt ie dat ie m niet kan openen.. Terwijl ik voor t weekend doodleuk heb lopen typen op word en excel
Ennnn IE 7.0 gaat rete traag en heeft nu FireFox op haar laptop maar ook dat gaat steeds trager
Vleer vreest t ergste
Maar AVG virusscanner moet t toch gewoon goed doen ?Optie 1 is gewoon even afsluiten en opnieuw opstarten. Klinkt simpel is simpel maar helpt vaak wel.
dinsdag 16 september 2008 om 19:52
Vleer verteld wel heel eerlijk dat ze heel veel documenten o.a fotos msn e.d van de C schijf naar de D schijf heeft gepleurd.. Misschien heeft laptop nu wel hersenschudding opgelopen, maar heb m netjes gedefragmenteerd.. Dan hoort t toch gewoon weer goed te gaan ? Of moet ik m naar NeuroVistaChirurgie brengen ?
dinsdag 16 september 2008 om 19:52
[quote]Mozzarella schreef op 16 september 2008 @ 19:30:
Ik moet ook nog eten... zou met vriendin uit eten gaan voor onze dansles, en nou belde zij eerst af, en vervolgens gaat de dansles ook niet door omdat de spiegel van de muur is gedonderd...
En nou heb ik dus eigenlijk niks in huis. Zucht.
Lijkt wel alsof er niks doorgaat vanavond, dates van Vleer en Aspoes niet, mijn etentje en dansles niet... wat is dat toch?[/quote
Oe ik heb ook nog iets wat niet doorgaat!
SD geeft eens een avond GEEN les op de sportschool
Moet te veel kuchelen en hoesten...
Dus ook hier met een dekentje op de bank...
Ik moet ook nog eten... zou met vriendin uit eten gaan voor onze dansles, en nou belde zij eerst af, en vervolgens gaat de dansles ook niet door omdat de spiegel van de muur is gedonderd...
En nou heb ik dus eigenlijk niks in huis. Zucht.
Lijkt wel alsof er niks doorgaat vanavond, dates van Vleer en Aspoes niet, mijn etentje en dansles niet... wat is dat toch?[/quote
Oe ik heb ook nog iets wat niet doorgaat!
SD geeft eens een avond GEEN les op de sportschool
Moet te veel kuchelen en hoesten...
Dus ook hier met een dekentje op de bank...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 16 september 2008 om 20:01
quote:Xander68 schreef op 16 september 2008 @ 19:59:
SD: Xan heeft voor lakei gespeeld, want heeft Prinsessenauto weggebracht naar garage en ook weer opgehaald!
Wat ben je ook een echte Heer Xan...kom hier...daar krijg je een kus voor
Zo ennu ga ik ffies eten...
SD: Xan heeft voor lakei gespeeld, want heeft Prinsessenauto weggebracht naar garage en ook weer opgehaald!
Wat ben je ook een echte Heer Xan...kom hier...daar krijg je een kus voor
Zo ennu ga ik ffies eten...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 16 september 2008 om 20:08
quote:Blue_Eyes schreef op 16 september 2008 @ 19:45:
[...]
Hij niet verliefd op jou en jij niet verliefd op hem. En hij wil alleen "met de handjes boven de dekens" slapen met jou. Dacht dat vrouwen zoiets een vriend noemen?
Lijkt erop dat hij gewoon teveel respect voor je heeft als vriendin en hij dat niet wil verpesten door iets te laten gebeuren...
Eensch met BE. Vrouwen roepen altijd wel dat mannen maar één ding willen maar daarmee scheren ze alle mannen over 1 kam.
Mannen zijn ook gewoon mensen (een soort) en kunnen ook genieten van gezelligheid en intimiteit, ook zonder sex.
[...]
Hij niet verliefd op jou en jij niet verliefd op hem. En hij wil alleen "met de handjes boven de dekens" slapen met jou. Dacht dat vrouwen zoiets een vriend noemen?
Lijkt erop dat hij gewoon teveel respect voor je heeft als vriendin en hij dat niet wil verpesten door iets te laten gebeuren...
Eensch met BE. Vrouwen roepen altijd wel dat mannen maar één ding willen maar daarmee scheren ze alle mannen over 1 kam.
Mannen zijn ook gewoon mensen (een soort) en kunnen ook genieten van gezelligheid en intimiteit, ook zonder sex.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
dinsdag 16 september 2008 om 20:13