Longdistance deel 10!!!!

07-10-2007 22:06 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, een jubileum!

*pling!* Dat verklaart de enorm buitensporing chagrijnige bui van afgelopen weekend dus. Gelukkig, ik kon er eigenlijk dus niks aan doen.
Als je het zo zegt klinkt het inderdaad smerig. Alsof de pus uit je oren loopt. Maar dat kan het wel verklaren. Of de volle maan ofzo, want ik ben de laatste dagen ook regelmatig overvallen door een golf van chagrijnigheid. Ik heb vorige week echt veel gesport dus ik ga deze week ook wat relaxter doen. En veel op tijd naar bed, lekker!

Isiss, ga je wel gewoon werken?
Haha, ik heb ook één keer holte ontsteking gehad en had toen diezelfde visioenen als jij Isiss over een hoofd vol ontsteking. Maar zonder gekken is het wel héél erg vervelend, ik vond toen dat het je helemaal platlegt qua activiteit want bv. met je hoofd vorover zitten om te lezen was al gekmakend. Hoop dus dat het héél snel overgaat!!!!!!!!! Beterschap!!!!!

Fille, het is vast de volle maan!!!

Cadi hahaha ja idd het moderne gezin. Soms zie ik mijn ouders allebei online op messenger en dan stel ik mij voor dat ze met computer en laptop gezellig naast elkaar zitten hahahaha .

Met mij is alles héél erg goed, ik heb juist het tegenovergestelde van jullie Isiss en Fille (sorry). Kan het niet verklaren want ik heb nog steeds geen werk en geen geld en geen zekerheid etc. etc. etc. maar het lijkt of ik het gepieker wat los heb kunnen laten, ik loop in elk geval de hele dag met een glimlach van oor tot oor. Ik heb de laatste dagen veel nieuwe mensen ontmoet, erg leuk! Met vriend gaat het supergoed, en dat is echt heeeeeeeeeeeeeeerlijk! Ben blij dat ik gekomen ben.

Gister was er hier een optocht met zelfs verschillende muziekgroepen, en toen betrapte ik mezelf erop dat ik eigenlijk wel weer het muziekmaken op zou kunnen pakken als ik wat stabieler ben, en dan in zo´n groep kan meespelen .

Heb heel veel zin weer te gaan sporten want voel me echt een couch potato, het is al zolang geleden dat ik dit lijf eens aan het werk heb gezet blegghhh. Maar dat komt zeker weer als ik eenmaal werk heb en min of meer definitieve woonruimte.
Nou, heb een zeer groot plichtsbesef, ben dus gewoon aan 't werk. Heb er 's avonds 't meeste last van, dus dat komt goed uit. En ik hou m'n hoofd de hele dag rechtop, want voorover buigen is niet fijn nee.

De huisarts vroeg straks wel of ze een briefje voor m'n werk moest schrijven, moest ik wel om lachen. Is schijnbaar normaal in BE, ziekmelden zonder briefje is niet betrouwbaar genoeg, gelukkig dat dat bij ons niet hoeft. Ik heb net wel even zitten denken dat het misschien verstandiger is om 'n dagje thuis te blijven, maar we hebben morgen toevallig een afscheidsactiviteit (bonbons maken!) en -etentje van 2 collega's, en dat wil ik niet missen.

En volle maan, was dat vannacht/afgelopen weekend? Dan kon ik er al helemaal niks aan doen. Vanochtend zag de maan er nog zeer spectaculair uit, megagroot en helder terwijl het al gewoon licht was.

Marg: wat goed, dat loslaten! Zie je dat 't werkt?
Nog heel even ter aanvulling: er loopt geen pus uit m'n oren.
Zeg Marg, kan jij dan niet een korte cursus loslaten geven? Het klinkt namelijk briljant.
Ik heb er niets speciaals voor gedaan. Opeens werd ik wakker en was ik behoorlijk pieker-vrij.

Natuurlijk, ik denk nog steeds wel na over hoe ik het moet doen, en ik weet ook dat ik ECHT werk NODIG heb. ZO SNEL MOGELIJK, maar ik voel me niet meer constant alsof ik in de achtbaan omhoog ga (ik weet niet of jullie dat ook hebben, maar die verschrikkelijke zenuwen kan ik alleen daarmee vergelijken).

Misschien is het positief dat andere bijzaken goed gaan, zoals sociale contacten en de liefde. En misschien moet ik vertellen dat een zeer religieuze vriendin voor mij gebeden heeft. En misschien heb ik dit mezelf wel zo ingeprent dat het belangrijk is los te laten zoals jullie zeiden, dat ik onbewust het ook echt ben gaan geloven. En verder weet ik het ook niet!
Isiss, blij dat te horen van die pus! (maar wel uit je neus als je die snuit toch )
Zoiets. Ik dacht 'ik ga geen informatie geven waarvan ik bij voorbaat al weet dat niemand er blij van wordt'.
Sorry!
Weet je,zolang we geen structuurbeschrijvingen van je snot krijgen vind ik het prima.
Ik ben van de trap gevallen en was zelfs buiten kennis, werd wel snel gevonden, ben naar het ziekenhuis gebracht, daar dachten ze dat mijn linker bovenarm gebroken had, foto's gemaakt, bleek gescheurd te zijjn, heb nu een sling om, tik met 1 hand, maandag weer foto's maken maar verder gaat het wel.
Jezus! Wat een pech Yasmijn!!! Heb je pijn?
Ja! Maar wel goede pijnstillers.
Hoelang zal je hier zoet mee zijn?
Jeetje Yasmijn! Hoop dat je vannacht een beetje geslapen hebt?

Isiss, voel je je weer wat beter?

Margh, wat goed zeg, dat je dat gepieker los kunt laten! Wou dat ik dat kon. Kun je geen cursusje geven?

Hoe is het trouwens met dat gesprek afgelopen? Heb je dat al gehad, of komt dat nog (of heb ik gewoon iets gemist?)
ik weet niet hoelang, moet maandag weer foto's maken.

ben in geslapen, werd weer wakker met gloeiende pijn, en me maar weer volgepropt met pijnstillers en een half slaappilletje.
AARRGGHHH wat doe ik hier!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb morgen een sollicitatiegesprek. Dat is buiten de stad en daarvoor moet ik met het ov. Die zijn in staking. Ik denk dat deze bus wel gaat (moet ik straks naar ´t busstation om te vragen), en dan heb ik nog een taxi nodig van busstation daar naar adres, dat is namelijk een industrieterrein en je kan hier op veel plekken alleen met de auto komen (en ik durf niet over de vluchtstrook te wandelen, ook al lijkt het op het kaartje niet zo ver). Nu heb ik taxis gebeld, maar die kunnen niet reserveren. Wat de fok is dat nou ?!?!??!?!??! Hoezo niet reserveren?!??!?! Dat houdt dus in dat als je ergens op tijd moet zijn, zoals ik nu, of bij de dokter, je gewoon geluk moet hebben of pech. Wat een k#tsysteem echt.

Ik kan wel de scooter van vriend lenen, dan zou ik eerst naar hem toe moeten, maar ik wil helemaal niet met de scooter want ik kan de weg nooit vinden en ik wil niet stressen daarover vantevoren en ik wil mijn pak niet viesmaken en ik wil het gewoon niet.
Wat een klote land.

Zo dat lucht op. Vanaf vriend is het niet ver en best makkelijk zo te zien op het kaartje, alleen ik weet niet of je met de scooter wel op de grote weg mag (denk het niet). Dus dat werkt ook niet. En het is waarschijnlijk niet eens een goede baan, ik weet niet eens of ze een baan voor me hebben. Ik ga vriend overtuigen dat we na zijn studie naar de Verenigde Arabische Emiraten gaan en dan flink binnenlopen.
Ok, adem in en adem uit.

Ik ga gewoon flink op tijd met de bus, en bel dan een taxi. Als ik pech heb en hij heeft geen tijd, dan ga ik lopen. Ik heb de route al opgeschreven, dat moet lukken.

Ik heb geen flauw idee wat voor bedrijf en of ze wat voor me hebben, dus vind het lastig voor te bereiden. Maar wat wel leuk is is dat het in een dorp zit vlakbij vriend, en dat ik dan evt. daarheen kan verhuizen. Dus laten we hopen dat ze me wat leuks aanbieden wat ook fatsoenlijk betaalt.

Later update!
Tranquilo marg, tranquilo. No pasa nada!!
Oh Marg, wat irritant. En vooral voor een gesprek kan dat zenuwslopend zijn. Niet zo erg als bezweet en te laat binnenkomen. Maar als je het al helemaal bekeken hebt komt het vast goed. Is het trouwens altijd zo'n gedoe om dat te bereiken of alleen nu de bussen staken?

Maar het fijne is dat je nu een gesprek hebt! Laten we daar niet meteen aan voorbij gaan. En het komt vast goed!

Yas, wat naar. Beterschap.
thanks.

marg, keep it cool en succes!
Yas: hoe gaat het nu met je? Beterschap (f)

Marg: rustig aan maar! Inderdaad ruim op tijd vertrekken en het komt echt wel goed. (en dat: 'wat doe ik hier' en ''klote land'' heb ik ook al vele malen gezegd!)

Mijn ouders zijn vanmorgen weer vertrokken en ik ben doodop, het was een erg actieve week!

En.....12 oktober ga ik voor 18 dagen naar NL! Heb er al zo'n zin in, want ik ben dan inmiddels al zo'n 8 maanden hier en aangezien ik nu toch baanloos ben, moet ik het er maar even van nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven