Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Summerdance schreef op 16 september 2008 @ 22:08:

Ok, ik ook nog even dan...

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]*krijgt bijna een acute migraine-aanval*
Peas on earth!
quote:IvyRosa schreef op 16 september 2008 @ 21:58:

Ja, ik denk dat dat zeker een factor is. Maar ook dat het meespeelt dat ik, doordat ik nu veel beter mijn grenzen aan kan geven, het al veel eerder doe in een relatie. Dus degene die dat niet kan accepteren zijn heel snel weer weg en dus verzand het ook niet in een relatie waar ik mijn grenzen in verlies.

Is het nog duidelijk zo?

Dit is precies wat ik nog moet oefenen denk ik. In mijn vorige relatie heb ik juist in het begin niet goed mijn grenzen aangegeven, heb eroverheen laten lopen omdat ik vond dat ik dat wel een keertje aankon. Maar probeer dan nog maar eens alsnog die grens daar te plaatsen waar 'ie hoort...

Weet ook niet of het nou als je de juiste persoon treft wel meteen goed gaat. Ik hoop het natuurlijk wel, dat er ook mensen zijn die het wel aanvoelen, en ook de zelfde grenzen hebben... ben gewoon zo gewend geworden in die relatie dat mijn grenzen op een bepaald gebied overschreden werden... dat ik daar nu dus een beetje te krampachtig in ben.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 16 september 2008 @ 22:07:

Hmmm in m'n hoofd klonk het duidelijker dan op het scherm....Ik vond hem erg duidelijk hoor. En ook waar.

Misschien halen veel mensen (ikzelf ongetwijfeld ook) verwachtingen en hoop door elkaar...

Soms hoop je ergens op, maar verandert de hoop langzaam in een verwachting (omdat je het zó graag wilt), waardoor gaandeweg uit beeld verdwijnt dat het 'slechts' hoop was...

Nee ivy, want ik bedoelde eigenlijk wat Prinses hier neerzet

Was dus helemaal niet zo onduidelijk hoor...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Slaapze JS *vind smileys altijd gezellig!*
LM have fun in the shower.
En speciaal voor Dushi...

Denk dat dat t ook is Prinses wat jij zegt..

Ze had ergens wel gehoopt dat hij iets van zich liet horen , nu t niet gebeurd weet en beseft ze alleen maar meer en meer dat het een lamlul 1e klasse is

Ze weet ook niet hoe ze had gedaan als hij wel had gereageerd.. Ze had t op zijn minst wel fijn gevonden als ie bv had gezegd dat hij t erg voor der vind.. Maar ja hij is er waarschijnlijk stiekum gewoon alleen maar blij mee dat er geen kindje komt
*ziet dat Dushi de teksten-tussen-sterretjes ook ontdekt heeft *

*is blij dat de smilies op prijs worden gesteld en is eigenlijk jaloers op SD's smilies!*
Peas on earth!
Ben blij dat het overkwam.

Vind het heel naar voor je vriendin Vleer. Of je nu hoopt of verwacht... het neemt niet weg dat ik me kan voorstellen dat het verdriet er alleen maar groter door wordt. Hoop is volgens mij iets wat heel lang kan doorsudderen, soms onder de oppervlakte. Als de hoop alleen de kop ingeslagen wordt, kan het wel weer oplaaien en extra verdriet teweeg brengen.
Peas on earth!
*ligt met epileptische aanval op de grond*

En dan heeft ze ook nog eens al die hormonen in haar lijf die je nog eens superlabiel maken. En dan het verlies van je kindje erbij. En dan ook nog geen enkele vorm van reactie van de verwekker.

Is in goeie bui en omdat het vandaag Prins(ses)jes dag is...

http://www.cosgan.de/smilie.php?wahl=0&ziel=froehlich
Moz, bewustwording is de eerste stap naar verandering. En misschien is het juist goed om ze nu even strak te houden. Om te voelen hoe het voelt, om ruimte te bieden als dat goed voelt. Dat is altijd nog makkelijker dan ruimte terugnemen.

Misschien halen veel mensen (ikzelf ongetwijfeld ook) verwachtingen en hoop door elkaar...

Soms hoop je ergens op, maar verandert de hoop langzaam in een verwachting (omdat je het zó graag wilt), waardoor gaandeweg uit beeld verdwijnt dat het 'slechts' hoop was...

Ik begrijp wel wat je schrijft PODE.

*moet nog even bijlezen was even in gesprek met een man met blauwe ogen, niet die van Vleer btw*
*denkt dat SD haar toetsenbord niet meer helder ziet na al die smilies *
Peas on earth!
Waar haalt iedereen die mannen met blauwe ogen toch vandaan?
Peas on earth!
Jawel heur...maar ik denk sneller dan dat ik tiep!

*SD is gewoon draak met afkortingen EN met lettertjens*
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 16 september 2008 @ 22:18:

Waar haalt iedereen die mannen met blauwe ogen toch vandaan? Ligt er eentje in mijn bed
Doorslaan in het stellen van grenzen is nodig om voor jezelf (en daarna de ander) te weten en voelen waar jouw grenzen liggen. Als je dan duidelijk en helder hebt waar de grenzen liggen dan kun je je er ook makkelijker aan houden. Wordt uiteindelijk wel een tweede natuur waardoor er balans komt.

*kent de klappen van de zwepen van viva en opmerkingen tussen sterretjes, altijd handig*
www.blauweogen.nl wellicht?

Nationale mannen met blauwe ogen dag vandaag?

De dag van het blauwe ooG (gaat zo buiten op zoek naar slachtoffer gna gna)
*is vandaag ook in een goede bij *

Peas on earth!
quote:IvyRosa schreef op 16 september 2008 @ 22:20:

[...]

Ligt er eentje in mijn bed Isn't me.....
*is dol op mannen met blauwe, groene of grijze ogen, heeft zelf zeer donkere bruine ogen* Overigens zijn bruine ogen ook niet te versmaden. Maar voorkeur ligt bij ander kleurig dan de mijne.
Mag ik nu even een grens stellen?

Erwt, JE SLAAT DOOR!
quote:Dushi74 schreef op 16 september 2008 @ 22:21:

Doorslaan in het stellen van grenzen is nodig om voor jezelf (en daarna de ander) te weten en voelen waar jouw grenzen liggen. Als je dan duidelijk en helder hebt waar de grenzen liggen dan kun je je er ook makkelijker aan houden. Wordt uiteindelijk wel een tweede natuur waardoor er balans komt.

*kent de klappen van de zwepen van viva en opmerkingen tussen sterretjes, altijd handig*Helemaal eens. Soms moet je eerst naar beide kanten 'doorslaan' om de juiste balans te vinden.
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven