Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
Hoi Hoi!

Allemaal ook genoten van het lekkere weer van vandaag?

Nou, wij zijn weer flink in de tuin bezig geweest vandaag, het gaat al mooi worden.Verder ben ik druk bezig geweest met het opknappen van kleine dingetjes in mijn woonkamer, zoals hier en daar een likje verf en eens aan ander kussentje. Het leeft er helemaal van op! Ben helemaal tevreden met het resultaat, maar dat is dan ook de rede dat ik even niet meer hier ben geweest... Tja, je kan maar 1 ding tegelijk he!

Tjee, Lode, wat een verschrikkelijke periode! Ik hoop dat deze ene oma het zeker wel mee mag gaan maken!! En dan idd ook nog es dat je hele dagen thuis moet zitten! Ik hoop dat je wat leuke films hebt om te kijken!

Winter, fijn dat het toch mee valt bij broer en schoon zus! Hopen dat ze er dan ook no uit kunnen komen met elkaar!

Hey dread, ik wist niet dat jullie ook gingen testen... En winter en troela hebben ook onderzoeken in de planning...

Het enige dat ik ga testen deze maand is mijn ovulatie.

De tests zijn in iedergeval gekocht...
haha bloem, je hebt het er maar druk mee gehad!! heerlijk, dat alles weer naar je zin is! en goed dat je de testen al klaar hebt liggen..

winter, gelukkig is het dan niet helemaal over tussen je broer en schoonzus! en ach, we hebben allemaal wel eens een relatiedip toch? kan gebeuren.. ik hoop dat ze er uit komen!

dus je ziet het nog een maandje aan en dan ook naar de dokter? spannend hoor..

ja en we moeten het maar gewoon positief inzien. er waren nu 3 miljoen zaadjes per eenheid(moeten er 20 of meer zijn) en vorige keer 7 miljoen. dus dat is wel een heel verschil.. maar ik moet zeggen dat ik 3 miljoen ook nog best veel vind. aangezien je er maar 1 nodig hebt! en ze bewegen nu beter dus die ene zal z'n weg wel vinden hihihi!!!
Hey meiden!!

Ik ben inderdaad al weer bijgekomen van onze terugreis! We hebben deze week nog wel heerlijk vakantie! Het is nog mooi weer, alleen best wel koud.......... brrrrrrrrrrrrrr.........

Hey Lode, leuk om je weer te lezen hier! Wel vervelend dat je zo'n last hebt van je bekkenpijn.... en je moet nog zeker anderhalve maand geloof ik? Ik hoop dat de pijn minder zal worden. Wat naar dat jullie 2 opa´s/oma´s zijn verloren....... gecondoleerd nog hiermee........ ik hoop de jullie enige oma nog lang bij jullie mag blijven en nog flink kan gaan genieten van de kleine!

Mijn vriend en ik zijn vandaag bij huisarts geweest. Mijn vriend gaat eerst een zaadtest doen en dan zien/horen we wel of daar wat uitkomt. Ondertussen zitten we niet stil hoor, want we zijn al ruim een week aan de sex!! Ja, het is nog vakantie, dus dan gaat het allemaal wat makkelijker! Hahahahaha!!

Het voelt voor mij nog niet dat we in een ´medische molen´ zitten hoor. De medische molen voelt voor mij als blijkt wanneer het bij één van ons niet goed zit en we afhankelijk zijn van de techniek om zwanger te raken. En dat is nog lang niet aan de orde!!

Troela, jullie zijn toch nog geen jaar bezig? Waarom nu al naar de huisarts? Ze raden toch altijd eerst aan het zelf een jaar te proberen?
wow, jullie zijn goed bezig dread!! het is vakantie hihi... wanneer gaat je vriend die test doen?

nee we zijn nog geen jaar bezig maar manlief heeft nu twee zaadtesten gehad die niet om over naar huis te schrijven zijn.. dus waarom zou ik dan nog twee maanden wachten voordat ik eens bij de gynaecoloog ga kijken? misschien zit er bij mij ook wel iets niet goed. en ik wil graag weten wat onze opties zijn met die uitslagen van de zaadtesten, aangezien het waarschijnlijk niet vanzelf lukt. dus ik stap ook nog niet die 'medische molen' in hoor.. ik wil het gewoon graag weten. en dat verplichte neuken was nou ook niet echt bevordelijk voor onze relatie dus dat hebben we al helemaal afgeschaft. dus ik ben allang blij dat we al naar de dokter gestapt zijn want anders hadden we dat nog 2 à 3 maanden gedaan.. dank je beleefd hahaha!! maar of we nu in aanmerking komen voor icsi, iui of whatever, dat wordt pas maart als we daar aan beginnen en dan zijn we al bijna anderhalf jaar bezig. en dat balletje(al het bovenstaande) is gaan rollen toen we naar de dokter gingen om de spataderen van lief en ik mijn temperatuurlijsten bij had.. toen heeft de dokter zelf gezegd dat hij een zaadtest moest laten doen omdat ik wel (bijna) overduidelijk een eisprong heb. en hij heeft toen ook niet gezegd dat we het nog maar een paar maanden moesten proberen omdat we nog geen jaar bezig zijn.. dus bij deze our story so far hahaha!!!
Hahahaha! Dank je Troela voor jouw lange toelichting Hihi!! Verplicht neuken kan je ook leuk maken hoor! Ik probeer er iedere keer weer wat van te maken, want het moet vooral heel erg lekker en leuk blijven. Hahahaha!! Alles probeer ik uit de kast te halen en ik moet zeggen, het is bijna verslavend.....

Hij moet nog een afspraak maken voor de zaadtest, hij zal vanmiddag wel bellen. Denk dat hij de test volgende week gaat doen? Nu zit ik nog in mijn vruchtbare periode, zeg maar..... dus vind dat dat voor gaat nu! Hahahaha!!
hihih verslavend zal ik het nooit kunnen noemen hahahaha.. ik zal je eerlijk zeggen dat als ik om wat voor reden dan ook nooit geen sex meer kan hebben, dat ik daar niet van wakker zal liggen. heb ik denk ik van m'n moeder haha!! en ik vind het ook pas leuk (en lekker vooral!) als het spontaan gebeurt. deze ronde is voor spek en bonen want volgens mij had ik gisteren mijn eisprong en helaas, er is niks spontaans gebeurt.

maarre.. ben nu wel benieuwd wat jij dan allemaal uit die kast haalt hoor haha!!! in mijn kast zit niet zoveel..

tuurlijk eerst even de vruchtbare dagen voorbij laten gaan en dan pas een test laten doen! goh, dus over 2 weken weten jullie ook meer. heb je een voorgevoel of weet je het niet?
hey hey,

eindelijk weer wat positieve berichten van mijn kant. Bedankt trouwens voor de steun! Met mijn oma gaat het redelijk. Ze ligt nog wel op de 'medium care' , omdat ze nog veel vocht vasthoudt en omdat ze heel veel bloed was verloren, maar de hartmedicijnen zijn al met 3 streepjes verminderd (geen idee wat dat precies inhoudt, maar klinkt goed) Alhoewel het dus nog steeds zorgelijk is, begin ik langzaam aan te hopen dat ze het gewoon gaat halen. Vanavond gaan vriend en ik even op bezoek.

Aan het thuis zitten begin ik ook langzamerhand te wennen. Vind het nog steeds niet leuk, maar het is beter voor mij en de baby en ach, ik heb vanmorgen ongegeneerd uitgeslapen tot 12.30u (!!)Dat is ook best lekker (haha, moet ik niet teveel aan wennen, want over een week of 7 is dat ook voor errug lang voorbij )

Winterdip: gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen met je broer en schoonzus. hopelijk gaan ze er helemaal uitkomen. Dat ze aangeven nog steeds heel veel van elkaar te houden is iig al een goed teken!

Dreadje: ik ben blij te horen dat je zo positief blijft! En idd zolang je het niet beschouwt als 'in de MM zitten' , denk ik ook niet dat het zo is. Voorlopig hebben jullie nog alle kansen om wel over een x-tijd ene mooie, gezonde baby op de wereld te zetten.

Troela: dat verplichte neuken lijkt mij ook helemaal niks. Sex is toch pas echt leuk en lekker als het spontaan is?! Ik weet niet of ik sex zou missen als ik het nooit/weinig had. Nu iig niet, maar dat komt meer doordat ik me allesbehalve sexy voel, meer een gestrande walvis. maar normaal gesproken...iedere dag hoeft van mij ook niet zo, maar als er eens een week of 2 tussen zit...kweetniet
Tsja, ik kan wel gaan zitten wachten tot ik zin heb....... maar dan kan ook ik soms erg lang wachten. Daarom maak ik zin, vooral in mijn vruchtbare periode! Ik draag meer sexy kleding en probeer, samen met mijn vriend, mekaar te verleiden. Bijvoorbeeld door sexy getinte sms-jes..... met opdrachten (terwijl ik bijv. halfnaakt op bed lig..... met kaarsjes aan...... lekker luchtje op, etc.). Hahahahaha!! :-) Ook doen we het vaak op verschillende momenten van de dag, dus voor we echt moe zijn. Want als ik moe ben, dan wordt het niet echt wat. Ook helpen leuke speeltjes je sexleven weer op te pimpen! Ik had er al wat in mijn laadje liggen, dus die worden weer meer gebruikt. Of ik verleidt hem, maak hem vast warm voor de daad als we ergens anders zijn (op visite ofzo, maar dan opopgemerkt voor anderen). Ook erg leuk!

De rest laat ik jullie eigen fantasie over! Hahahahahaha!! Maar dit werkt wel voor ons. Vaak krijg ik het al warm als ik mijn vent aankijk of heerlijk tegen hem aanlig. Hij daarintegen is erg gevoelig voor lekker luchtjes, sexy kleding, etc.

Lode, fijn om te horen dat het wat beter gaat met jullie oma..... hopenlijk knapt ze weer helemaal op!
wat een goede berichten lode!! dan blijkt maar dat je oma een hele sterke vrouw is die niet zomaar opgeeft! hartstikke mooi!!!

oeh dat uitslapen zou ik ook wel willen! heerlijk toch? nu kan het nog dus waarom zou je het niet doen? en zoals je zelf zegt, binnenkort is dat echt over.. en het thuiszitten tsja, ga allemaal leuke dingen doen. naar de stad lekker babykleertjes kopen of uitgebreid lunchen buiten de deur of zo. heerlijk een dagje op de bank hangen met dvd's is ook lekker! denk maar zo: nu kan het nog en straks zit ik met slaaptijden en de fles op tijd geven enz enz.. wat natuurlijk ook helemaal leuk is!!!!!

een gestrande walvis? ik vind zwangere vrouwen juist heel mooi! en ik denk dat je vriend dat ook vind hoor!

och en wat is nou 2 weken? tussen mijn man en de vorige jongen waar ik sex mee had zat ongeveer anderhalf jaar (erg he? ben niet zo van de one-night-stands) en dat gedeelte heb ik echt niet gemist. begrijp me niet verkeerd, ik ben blij dat ik wel sex heb maar het is niet zo dat ik zonder niet zou kunnen leven hahaha..
hahahaha dread, ik zou willen dat ik daar het lef voor had!! lijkt me superspannend om te doen, hem halfnaakt opwachten en zo!! sexy kleding (in mijn ogen) draag ik ook gewoon als ik vrij ben.. dat durf ik dan weer wel hihi.

ja en een speeltje hebben wij ook en in die tijd van het 'verplichte neuken' werdt die ook vaak gebruikt!! maar ja, wie heeft die nou niet tegenwoordig? oei, ik besef ineens dat jullie de eerste zijn die dit weten hahahaha!!

ik krijg het vaak warm als hij niet in de buurt is. ja wat dat voor geks is weet ik niet hoor, maar dan denk ik aan hem en dan wil ik het het liefst meteen!!! maar dat gevoel is jammer genoeg ook al weer weg voordat hij thuis is hahahaha!! beetje jammer..
quote:troela4681 schreef op 16 september 2008 @ 17:04:

ik krijg het vaak warm als hij niet in de buurt is. ja wat dat voor geks is weet ik niet hoor, maar dan denk ik aan hem en dan wil ik het het liefst meteen!!! maar dat gevoel is jammer genoeg ook al weer weg voordat hij thuis is hahahaha!! beetje jammer..

Jij bent echt grappig!

Ik meld me snel weer hoor dames. Ben even erg druk en moet zometeen ook gelijk weer door. Wel leuke kant gaat het gesprek op trouwens
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
hahahah ja leuk gesprekje hè? veel plezier vanavond en om het gesprek voort te zetten.. hoe houd jij je sexleven spicy?
Ik heb ook niet altijd lef...... maar soms moet je wat hè! Ik zei van de week nog tegen mijn vriend, toen hij even geen puf had, niet geschoten is altijd mis!! Waarop hij zei, ja daar heb je ook wel gelijk in. Ik wil gewoon alle kansen benutten, niet van dat halve werk. Ik heb al genoeg maanden aan me voorbij laten gaan waarin we niet alle kansen namen die er waren. Ik ga ervoor en dan voor 100%! Hahahaha!! Niet dat jullie dat niet doen hoor, maar zo kijk ik er bij mezelf tegenaan.

Wat ik bedoel met sexy kleding is iets aantrekken wat mijn vriend helemaal wild maakt (doe ik sowieso wel). Ik weet wat hij erg leuk vind...... maar soms maak ik het nog iets gekker (geen slip dragen, sexy kousen, etc.), dit verwacht hij dan niet en dan is het 'scoren'........

Ben inderdaad ook wel benieuwd hoe jullie je sexleven spicy houden!! Hahahaha! Misschien kan ik nog wat ideeën opdoen......

Want wees eerlijk, wil je zwanger raken, zul je toch wel sex moeten hebben.....
was het maar zo makkelijk dat ze zouden niezen en floep... het zit er al in. god, dat zou toch makkelijk zijn!

ik ga ook maar ideeën opdoen denk ik.. ons sexleven is gewoon lekker burgerlijk hahaha. ik heb helaas een vent die niet zo uitbundig is, terwijl ik dat soms wel erg leuk vind! zo heel af en toe blijven we op zaterdagavond wachten tot er een leuk filmpje op film 1 of zo komt en dan het idee dat het nog 2 uur duurt, nu nog 1, oooohhhh het begint zooo!!!! hahahaha! wild hè? hihi. maar laat ons sexleven dan lekker gewoon zijn, ik heb nog nooit meegemaakt dat ik er niks aan had, als jullie begrijpen wat ik bedoel. lief zorgt altijd eerst voor mij voordat hij zelf mag!!! als jullie vinden dat ik teveel vertel moeten jullie het zeggen hoor.. over dit onderwerp ben ik namelijk nogal open. ja waarom niet, zoveel spectaculairs is het niet hahah!! maar ik kan daar nogal in doorgaan en dan bezorg ik anderen wel eens rooie oortjes.. dus even met z'n allen: STOPPEN TROELA!!!!

dus kom maar op met jullie ideeën! ik wed dat bloempje een striptease gaat voorstellen en dan heeft winter weer last van obstipatie hahaha! als je nu denkt, waar heeft ze het over? ik ben rond pagina 50 erbij gekomen en toen is er ook wel eens zoiets ter sprake gekomen.. staat me nog goed bij hihi!
Haha,

Troela, dat ken ik ook, dat warm worden als hij niet in de buurt is, enorm veel zin hebben en tegen de tijd dat hij er dan weer is, weer totaal 'afgekoeld' zijn. Tsja, moet 'ie maar wat snelle rnaar huis komen, haha!

Ennuh...ik vind mijzelf dan een gestrande walvis, vriendlief vindt mij nu nog mooier dan anders en laat mij dit ook erg vaak weten. De schat!

Hier is het toch wel altijd verleiden en verleid worden. Met of zonder speeltjes, dat maakt niet zo heel veel uit. Tegenwoordig is het trouwens meer vriendlief die aan zijn trekken komt dan ik, maar dat is eigenlijk puur doordat ik nu al tijdens het klaarkomen een gigantisch pijnlijke harde buik krijg en dat is niet echt bevordelijk voor een volgende sexpartij (doet echt enorm pijn en ondanks dat sex enorm lekker is, heb ik die pijn er niet altijd voor over)

Maarre...striptease, sexy kleding, kaarsjes, geile woorden, op de bank zitten en zijn dijen strelen, het werkt allemaal!
Hai hai

Ik heb niet alles terug gelezen.Maar ik zie dat er nog steeds niemand zwanger is das nie leuk.Ik had gehoopt op goed nieuws.En ik hoop dat jullie allemaal spontaan zwanger raken en niet de molen in moeten.

Tja sextips wij hadden het spel ultiem verlangen gekocht en is wel heel erg leuk maar we hebben het gedaan toen ik al zwanger was.Want het was al niet meer nodig toen we het kochten ik was al zwanger maar ja dat wist ik toen nog niet.We hadden het gekocht omdat het moeten neuken wel heel erg saai werd.

Verder gaat alles heel goed met Kayne we zijn maandag naar het bureau geweest en hij heeft oefenigen mee gekregen voor het omrollen normaal doet een baby dat van een half jaar dat ongeveer maar ja Kayne weer niet hij moet wel eerder zijn.Zijn spieren zijn heel sterk hij houdt zijn hoofd ook al een paar minuten rechtop.Het zal mij straks benieuwen wanneer hij gaat lopen.De arts zei ik denk dat hij alles heel snel kan,maar van mij hoeft dat niet scheelt mij straks weer vangen hahahahaha.Met mij is ook alles goed ik kom eindelijk ook weer eens aan mezelf toe scheelt wel zo dat hij niet meer om de drie uur eten moet.Oke ik ben nog wel moe maar ja hoort bij het moeder zijn.
Hey dames!!!

Hier weer eens een berichtje van mij! Allereerst een dikke gefeliciteerd-kus voor Sungirl en Amy! Van harte met jullie zoon en dochter... Supergoed gedaan!

Wauw, iets meer dan een jaar geleden zijn we begonnen met dit topic en vind het nog steeds erg bijzonder dat er nu al 4 topic-baby's geboren zijn! Maar ook nog 4 lieve meisjes waarbij het nog niet gelukt is tot op heden. Wou dat ik in de toekomst kon kijken en dat ik dan zou zien dat als we weer een jaar verder zijn, dat jullie dan ook een kleintje in jullie armen hebben mogen sluiten... Ik gun het jullie meer dan van harte!!! En hoop dat jullie het hele medische gebeuren bespaard blijft.

Met mij gaat het verder super! Al weer bijna 26 weken zwanger en nog steeds klachtenvrij! Het is echt genieten met een grote G...

Een dikke kus voor jullie!

Liefs Kaatje
gelukkig lode!! dacht dat ik de enigste was hihi. en dat is niet zo lekker als je zoveel pijn hebt op dat moment.. dan zou ik het ook wel even achterwege laten!

jij hebt een topper sun!! wat is hij er snel bij zeg!! dat belooft nog wat.. die loopt waarschijnlijk al voordat ie jarig is!! en je moeheid gaat weer wel over hoor!! het is ook nogal wat, wat je nu allemaal ondergaan hebt.. komt allemaal helemaal goed!

kaatje, wat heerlijk dat je geen klachten hebt! goh en 26 weken alweer.. de tijd vliegt. eigenlijk zou ik ook wel willen dat er hier eens iemand komt kijken die in de toekomst kan kijken!! we hebben natuurlijk winter.. met haar dromen die altijd uitkomen. want let maar op, katja schuurman komt binnenkort met het bericht dat ze zwanger is! maar ik hoop toch wel echt dat je gelijk krijgt en dat we volgende jaar of allemaal zwanger zijn of allemaal een kindje hebben.. dan moet het wel binnen nu en 3 maanden lukken anders gaat dat verhaal niet op!

vind het trouwens wel erg stil hier... waar zitten jullie toch?
Hey meiden!

Hier weer bericht van Bloem!

Ik heb het best druk de laatste tijd op mijn werk en ook na mijn werk erg druk bezig met de tuin en het opknappen van mijn huisje...

Eens achter de pc kruipen schiet er dan wel bij in!

Helaas schiet het sexen er ook bij in door de drukte, maar ik heb toch nog geen positieve ovu test...

Dus dat verleiden enzo moeten wij toch ook weer eens gaan oppakken!!! Ik was idd degene die het eerder had over de striptease enzo! hahahaha! Goed onthouden!

Elkaar verleiden waas anderen bij zijn ben ik niet zo goed in, maar zou de fijne kneepjes van dat vak wel eens willen weten! Want hoe zorg je er voor dat hij het wel door heeft maar de rest niet?

Ik hou het wel weer even kort, moet er zo weer vandoor!

Ik zal later dit weekend weer even komen kijken, beloofd!
Joehoe, ben er wel, maar ook druk druk druk..... laatste dagen vakantie, dus we zijn nog heerlijk aan het genieten!! Morgen schrijf ik meer, nu zijn we druk met het huishouden! Moet ook gebeuren helaas......
Daar ben ik weer!

Duurde even, druk allemaal. En ook niet iedere avond zin trouwens, om achter die computer te kruipen.

Dread, wat goed dat jullie bij de huisarts zijn geweest! En ondertussen gewoon lekker doorgaan

En wat moest ik lachen om jullie sexlevenverhalen. Echt heel grappig. Hier gebeurt er weinig om het spannend te houden. In die zin, gewoon geen rare fratsen. Zijn we allebei niet van. Als het ervan komt, leuk. En zo niet, ook ok. Deze week dus nog niet. En da's net even wat minder ok, want ergens zou ik wel een eisprong moeten hebben geloof ik. Maar vriend was de hele week ziek. En nu is hij tot morgenavond weg. Maar mijn laatste ovulatietest vanmorgen was nog niet positief. Ik heb geen nieuwe meer gekocht maar het is meestel rond dag 11 (en dat is vandaag). Dan zal het morgen of overmorgen wel zover zijn. Dus ik wil morgenavond nog wel een poging wagen. En dan vind ik het wel weer best deze maand.

Hahahaha.... Ben het echt zat aan het worden. Ik maak liever mooie reisplannen op dit moment.

Kaatje, wat super dat je zo geniet van je zwangerschap! Heerlijk hoor, geen kwaaltjes etc.

En Lode, kom jij je tijd nog een beetje door? Hoe voel je je?

Bloem, dus je bent aan de ovulatietesten? Goed man, verschaft je hopelijk wat meer duidelijkheid.

Sungirl, cool dat Kayne zo'n sterke snelle jongen is. Leuk om te horen toch, als nieuwbakken moeder?

En Troelaatje, lachen om jou joh. Ben je echt helemaal tot pagina 50 bij gelezen? Ik weet echt niet meer wat ik over "obstipatie" geschreven hebt maar jij bent ons collectieve geheugen hier begrijp ik.

Ik ga weer verder. Ben aan het werk namelijk. Ik moet een website en flyer opleveren. (De teksten dan, vormgeving kan ik helaas niet). En ik ben daar nog wel een paar uurtjes mee bezig. Dus ik meld me vanavond nog wel weer eens.

XXX

Winter
Zoals ik al zei; ik meld me vanavond wel weer.

Present dus
wat hebben we het toch allemaal druk! ik ook hoor, maar vandaag lekker niet.. alhoewel ik nog moet strijken! was ik vrijdag al van plan maar toen moest ik onverwachts weer gaan werken en gisteren is het er ook niet van gekomen, dus ik moet mezelf straks echt een schop onder m'n kont geven want het moet vandaag gebeuren!!!

haha winter nee hoor, ik heb niet tot pagina 50 terug gelezen! maar ik heb toen zo hard moeten lachen om je dat het me nog goed bijstaat! toen hadden we het ook over hoe we het spannend in de slaapkamer konden houden en bloempje kwam met allerlei ideeën waaronder een striptease.. en toen zei jij dat als je dat zou doen voor je vriend dat hij dan aan je zou vragen of je last van obstipatie hebt!!! hahahah ik zag het ook al helemaal voor me!!

maarre..... ik heb een beetje het gevoel dat we allemaal even helemaal klaar zijn met zwanger worden, of niet? wij hebben ook deze maand voor de eerste keer geen sex gehad rond mijn ovulatie en raad eens? nu doen de meisjes toch een partijtje zeer!!! zeker nu het wat kouder is ai ai ai.. ik denk dat ik volgende week zondag weer ongesteld moet worden dus dat zal het zijn.

nou meiden, fijne zondag!!
Hey Troelaatje!

Oja, nu weet ik het weer, dat van die striptease. Hahaha.... Ik moet er echt niet aan denken.

Ja, ik ben wel een beetje klaar met het verhaal eigenlijk. En volgens mij ben ik ook niet de enige. Vind het niet meer zo leuk om mee bezig te zijn op dit moment. Ik kan me ook steeds minder goed een voorstelling maken van Winterdip met dikke buik (correctie, Zwangere buik, dikke buik is al aanwezig ) of Winterdip met baby op arm, baby aan borst of wat voor baby-situatie dan ook.

En ik hoe langer ik erover nadenk, hoe meer het me tegenstaat om een medische molen in te stappen. Bah, bah, bah. Voelt alsof mijn lijf me in de zeik neemt.

En bij anderen lijkt het zo makkelijk te gaan. Wat doen wij dan fout? Hier ook een topic met als onderwerp: "Hoe lang duurde het voordat jij zwanger was?"

Bijna alle dames die reageren waren snel zwanger. Maar goed, het kan natuurlijk heel goed zijn dat de dames waarbij het langer duurt (of duurde) gewoon geen zin hebben om te reageren. Geldt ook voor mij. Dat soort topics irriteren me nogal. Zo'n non-vraag. Maar dat ligt natuurlijk aan mijn eigen beleving. Ik gun het (bijna) iedereen die snel zwanger wordt.

Maar voor mezelf lijkt het idee steeds verder van me af te staan. Zeker nu we het dit weekend hebben gehad over een lange reis in het voorjaar. Eventueel een week of 8 naar Zuid Amerika of Afrika (of misschien wel beide!) Mijn leven is nu ook nog zo leuk. Misschien is een baby (nu) gewoon helemaal niet voor ons weg gelegd.

Maar goed Troelaatje, jij hebt zere meisjes? We zullen het zien!

Zo, en nu ga ik eens even verder met werken.
ja ik heb dat topic ook gezien en iderdaad ook geen zin om daarop te reageren. alleen de 'extremen' reageren daarop, degene waarbij het in één keer raak was of degene waar het heeeel lang bij duurde.. maar ik denk dan ook weer: je zou ze de kost moeten geven die in hetzelfde parket als ons zitten!

die medische molen zie ik ook nog niet zitten.. laat me dan eerst nog maar gewoon genieten en alles doen wat je niet zo snel meer doet als je een baby hebt. we gaan zo lekker uit eten, heel simpel maar toch doe je dat niet zo vlug als er een kleintje is die moet slapen of eten of iets dergelijks. en ik zou ook graag nog eens een weekensje amsterdam doen, lekker door pc hooftstraat lopen en naar artis hihi!!

ach weet je? het komt vanzelf wel en als we er klaar voor zijn dan stappen we gewoon die molen in.. en dat is misschien wel helemaal niet nodig!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven