Mode & Beauty alle pijlers

Filippa K gebreide rok

01-09-2015 16:23 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst heb ik een rok van Filippa K gekocht, vond m meteen fantastisch staan. Ik wil m natuurlijk in de winter gaan dragen maar ik weet niet zo goed hoe ik m moet combineren. Ik heb witte Adidas stan Smith schoenen zoals de foto hier boven, en dat vind ik ook erg leuk eronder. Wat zouden jullie voor truitje of shirt erop dragen? Hebben jullie tips?
Een streepshirtje, of een wit tshirt en kort(er) jasje, of een mooie blouse (en dan pumps er bij), of een coltruitje.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Leuke rok, de set zo op de foto staat ook leuk. Misschien ook leuk een rode top erbij en blauwe pumps.
Leuke rok!

Ik zie op Pinterest veel combinaties met grote, oversized truien (zie eerste foto).

Klassieker is een fijngebreide trui die mooi aansluit, dan zou ik wel voor een opvallende kleur gaan zoals okergeel of een printje.

Deze rok lijkt me ook leuk met een stel enkellaarsjes, een T-shirt (in de rok) en een leren jasje.

Of lekker retro met een bloesje met strik of V-hals en daarover een vestje.

Als het koud is kun je er ook laarzen onder dragen, is denk ik het mooist als de rand daarvan net onder de rok verdwijnt (dat breekt je been minder op dan rok - stukje been - laars).

Inspiratie met soortgelijke rokken:

Beetje ander model rok dus ik weet niet of de riem bij die van jou ook werkt.

Alle plaatjes via Pinterest, dus waar individuele stukken vandaan komen weet ik niet.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Wow bedankt!

@tyche: hier zitten echt leuke voorbeelden bij! Het opknopen van t T-shirt bij de middel ga ik onthouden. Ook de zwarte enkellaarsjes en beige trui vind ik een hele geslaagde combi
Leuke rok, ik lees mee. Ik heb een dergelijk model in een blauw/ecru streepje en draag die met een korte donkerblauwe sweater. Had het idee dit met zo'n op herenschoenen geïnspireerde veterschoen te combineren, maar vind het bij mij niet staan (kon ze alleen in lak vinden van Gabor, wel een smal model maar ik krijg er met mijn maat 43 enorm lange puntvoeten in). Met een klein maatje zou dat wel leuk staan denk ik. En een lichte spijkerblouse opgeknoopt in de taille met een topje eronder lijkt me ook leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven