Moderator ?

01-09-2015 16:38 820 berichten
Hoi internetvrienden,

Ik zou mijzelf graag als kandidaat willen stellen als moderator van dit geweldige forum, maar hoe doe ik dat?

Ik zou bijv meer willen pleiten voor wat begrip voor de jongere vrouw.. oa.

Hoe pak ik zoiets aan?

Alsjeblieft graag serieuze reacties
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 02 september 2015 @ 13:32:

[...]

Die heeft een fijne, rustige avond gehad

Of bedoel je eigenlijk met "sisser" dat je hem met de fluitketel te lijf bent gegaan?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Angelaatje1970 schreef op 02 september 2015 @ 13:44:

Kitler?? Ehmmm was da? Kitler, de verzamel plek voor gekkies.

Maar serieus een gezellig plaatjes/klets topic .
quote:Grobbekuiken schreef op 02 september 2015 @ 13:43:

[...]

sorry

*Whoehahahahahaha!!*Oké ik vond het stiekem ook best grappig. Maar dat zeuren van hem dan hé.
quote:KiaOraHoi schreef op 02 september 2015 @ 13:47:

[...]

Kitler, de verzamel plek voor gekkies.

Maar serieus een gezellig plaatjes/klets topic .Ga er eens kijken zo, heb thuis een hitlertje rondlopen.
quote:OldWood schreef op 02 september 2015 @ 13:53:

[...]

Oké ik vond het stiekem ook best grappig. Maar dat zeuren van hem dan hé.Ik dacht dat hij lag te sissen .
quote:KiaOraHoi schreef op 02 september 2015 @ 13:57:

[...]

Ik dacht dat hij lag te sissen .

Die slang was aan het sissen, man aan het blerren.

Wel opletten hé
quote:OldWood schreef op 02 september 2015 @ 13:54:

[...]

Ga er eens kijken zo, heb thuis een hitlertje rondlopen.Oh jeetje
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:horenzienenzwijgen schreef op 02 september 2015 @ 10:54:

O dat lijkt me nou leuk. Een real life soap van een Beroemde Forummer (LV) op TV.

Dat zou hier een goedlopend topic opleveren in Entertainment.Geweldig, ik ben vóór!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 september 2015 @ 14:09:

[...]

Oh jeetje

Het valt mee hoor, zo ziet hij eruit met die snor van hem.

Verder is ie heel lief.
quote:OldWood schreef op 02 september 2015 @ 14:27:

[...]

Het valt mee hoor, zo ziet hij eruit met die snor van hem.

Verder is ie heel lief.Gelukkig, ja met jouw ava denk je al snel het ergste
quote:Grobbekuiken schreef op 02 september 2015 @ 09:16:

[...]

Tjongejonge

Hiermee val je voor mij (eindelijk) door de mand. En daar reageer ik dan nog serieus op ook zeg. Had gisteren meteen al naar Sharon moeten luisteren....

*note to myself: listen to Sharon*Eh hoezo? Je valt mij dus nu heel erg tegen. Kijk ik zit gewoon tussen 2 heten vuren in.. 1 wil ik heel graag leuk gevonden worden, geliefd.. Hoewel ik weet dat ik een valse start heb gemaakt door soms hier en daar te laten doorschemeren dat ik jong ben, heb ik wel het idee, dat oa ik zelf het hier toch een stukje aangenamer maak, vooral voor de jongere vrouw zoals ik
quote:Grobbekuiken schreef op 02 september 2015 @ 09:10:

[...]

Een hele grote inschattingsfout zelfs.

Je bent pas "geliefd" (?) als je leuk mee post, goede adviezen geeft, af en toe een lolletje kan hebben, niet alles zo serieus neemt. En waarom meteen geliefd? Wat is er mis met gewoon "een leuke forummer" zijn?

En opkijken tegen een forummer? Mja...denk dat ik ergens begrijp wat je bedoelt, maar dat ga je niet bereiken door steeds om je heen te blijven trappen en al helemáál niet door moderator te worden. Djeez....als er een groep is die bakken shit over zich heen krijgt, zijn zij het wel.

Je ben 15 zeg je. Heb grote moeite dat te geloven. Om te beginnen schrijf je niet als een 15-jarige (behalve dat je wel behoorlijk kan drammen ), en in je profiel staat dat je sinds januari 2014 (20 maanden dus) forumt.

Vertel eens, hoe zit dat nou?Drammen? Zou je willen stoppen met allerlei eigenschappen mij toe willen schuiven waar ik mijzelf niet in kan vinden? Aangemaakte datum zegt niks, ik forum niet heel erg lang ben de laatste tijd wat actiever, overigens vraag ik mij af hoe ik dan forum, in welk leeftijdcategorie zou ik bijv wel kunnen vallen volgens jou?
quote:mwa schreef op 02 september 2015 @ 14:52:

[...]

Eh hoezo? Je valt mij dus nu heel erg tegen. Kijk ik zit gewoon tussen 2 heten vuren in.. 1 wil ik heel graag leuk gevonden worden, geliefd.. Hoewel ik weet dat ik een valse start heb gemaakt door soms hier en daar te laten doorschemeren dat ik jong ben, heb ik wel het idee, dat oa ik zelf het hier toch een stukje aangenamer maak, vooral voor de jongere vrouw zoals ik
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:KiaOraHoi schreef op 02 september 2015 @ 10:36:

[...]

Jij bent echt fantastisch!lief dank je wel xx
quote:miepje1971 schreef op 02 september 2015 @ 09:17:

Ik kan echt geen enkele reden bedenken om jaloers op jou te zijn.EN toch is dat wat ik heel erg bij jou proef, sorry hoor!
quote:OldWood schreef op 02 september 2015 @ 10:22:

[...]

Jij bent alleen bekend door die onbenullige topics en reacties van je.Waarom meteen zo lelijk? Zegt genoeg lijkt me ;) Dag!
quote:DorothyParker schreef op 02 september 2015 @ 14:54:

[...]

I don't care what is written about me so long as it isn't true.....
quote:mwa schreef op 02 september 2015 @ 14:52:

[...]

Eh hoezo? Je valt mij dus nu heel erg tegen. Kijk ik zit gewoon tussen 2 heten vuren in.. 1 wil ik heel graag leuk gevonden worden, geliefd.. Hoewel ik weet dat ik een valse start heb gemaakt door soms hier en daar te laten doorschemeren dat ik jong ben, heb ik wel het idee, dat oa ik zelf het hier toch een stukje aangenamer maak, vooral voor de jongere vrouw zoals ik

Ik als jonge vrouw heb het hier altijd prima naar mijn zin gehad hoor.

Nogmaals het ligt niet aan je leeftijd maar aan wat je post! Kijk nu eens wat je tegen Grobbie zegt! Één van de forum lieverds! Maakt je echt niet geliefder hoor.
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 september 2015 @ 14:31:

[...]

Gelukkig, ja met jouw ava denk je al snel het ergste
quote:mwa schreef op 02 september 2015 @ 14:55:

[...]

Waarom meteen zo lelijk? Zegt genoeg lijkt me ;) Dag!Zegt inderdaad genoeg, alleen niet over mij maar over jou.

[...]

lief dank je wel xx

Over selectief lezen gesproken! Je negeert al mijn andere reacties en eigent je nu een reactie van mij toe die gericht is aan LV!

Bij deze Lady-Voldemort je bent fantastisch!

Mwa je doet nu erg sneu...

[...]

Waarom meteen zo lelijk? Zegt genoeg lijkt me ;) Dag!Voor je daadwerkelijk aan het solliciteren slaat: bedenk wel dat je als mod geen mensen onder de negeer kunt gooien, ook niet als je ze stom vindt. Je zult de gifbeker dan tot op de bodem leeg moeten drinken.
quote:KiaOraHoi schreef op 02 september 2015 @ 14:56:

[...]

Ik als jonge vrouw heb het hier altijd prima naar mijn zin gehad hoor.

Nogmaals het ligt niet aan je leeftijd maar aan wat je post! Kijk nu eens wat je tegen Grobbie zegt! Één van de forum lieverds! Maakt je echt niet geliefder hoor.Kun je mij verklaren, dat op dag 1 allerlei vrouwen over mij vielen alleen omdat ik zei dat er niks mis is met leeftijdverschil in een relatie? WAAROM! Ik was dom, jong, stom, mijn hersens waren nog niet volgroeid en weet ik het.. Om 1 opmerking?! Toen ik als tegen argument begon over pittige rode kapsels en dat ze jaloers waren op mij omdat ik jong was, was het hek van de dam, ik voel en merk dat ik daardoor een valse start heb gemaakt, en mij uiterste best moet doen om leuk gevonden te worden door de harde kern hier die zich hier bevindt.. de andere helft ( jongere vrouwen) kan ik het wel uitstekend mee vinden.. Grobbie is zeker een schat,absoluut waar maar is een van de weinige zoals je zelf al aangeeft... En heb ik bij haar het idee dat zij het omgekeerde van mij is.. Zij is een jonge ziel in een ouder lichaam.. Ik ben een oude ziel in een jonger lichaam...
quote:KiaOraHoi schreef op 02 september 2015 @ 14:59:

[...]

Over selectief lezen gesproken! Je negeert al mijn andere reacties en eigent je nu een reactie van mij toe die gericht is aan LV!

Bij deze Lady-Voldemort je bent fantastisch!

Mwa je doet nu erg sneu...Kia je verwijt mij van alles maar heb toch echt al vaker op jou gereageerd, heb het idee dat je erg graag aandacht van mij wilt? Nou bij deze
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 september 2015 @ 15:02:

[...]

Voor je daadwerkelijk aan het solliciteren slaat: bedenk wel dat je als mod geen mensen onder de negeer kunt gooien, ook niet als je ze stom vindt. Je zult de gifbeker dan tot op de bodem leeg moeten drinken.Klopt, maar ik ben dan wel wat machtiger dan in de positie waar ik nu mijzelf in bevind

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven