Moderator ?
dinsdag 1 september 2015 om 16:38
woensdag 2 september 2015 om 16:46
woensdag 2 september 2015 om 16:49
quote:SherlotteHolmes schreef op 02 september 2015 @ 16:47:
[...]
Als je jouw account laat anonimiseren dan wordt jouw account onbruikbaar. Dan kan je daarop niet meer inloggen.
To, heeft een mental breakdown gok ik zo.
Ah.. okees.. Dank U
(Waarom zou je dat doen? Je kunt ook gewoon niet meer inloggen toch? )
[...]
Als je jouw account laat anonimiseren dan wordt jouw account onbruikbaar. Dan kan je daarop niet meer inloggen.
To, heeft een mental breakdown gok ik zo.
Ah.. okees.. Dank U
(Waarom zou je dat doen? Je kunt ook gewoon niet meer inloggen toch? )
woensdag 2 september 2015 om 16:52
quote:Grobbekuiken schreef op 02 september 2015 @ 16:51:
[...]
Dat uitgerekend jij mij poppedop noemt, vind ik redelijk hilarisch ja. Je weet nog, ik was die überlieverd die verworden is tot raar figuur die zich laat ophitsen, die ouwe.Poppedop is een koosnaampje hoor, ik vind je nog steeds heel erg lief maar je liet je wel ophitsen eerlijk geef toe!
[...]
Dat uitgerekend jij mij poppedop noemt, vind ik redelijk hilarisch ja. Je weet nog, ik was die überlieverd die verworden is tot raar figuur die zich laat ophitsen, die ouwe.Poppedop is een koosnaampje hoor, ik vind je nog steeds heel erg lief maar je liet je wel ophitsen eerlijk geef toe!
woensdag 2 september 2015 om 16:56
quote:Honeymoonquiz schreef op 02 september 2015 @ 16:55:
[...]
Dus dat buitenhuisje in Noorwegen is stomtoevallig? Dat is niet onderdeel van je act, maar daadwerkelijk aanwezig?Iets met humor.. Pff sorry hoor, je kan ook alles TE serieus nemen.. Mag ik ook een keer een grapje maken? Zonder meteen te worden afgevuurd?
[...]
Dus dat buitenhuisje in Noorwegen is stomtoevallig? Dat is niet onderdeel van je act, maar daadwerkelijk aanwezig?Iets met humor.. Pff sorry hoor, je kan ook alles TE serieus nemen.. Mag ik ook een keer een grapje maken? Zonder meteen te worden afgevuurd?
woensdag 2 september 2015 om 16:56