Moderator ?

01-09-2015 16:38 820 berichten
Hoi internetvrienden,

Ik zou mijzelf graag als kandidaat willen stellen als moderator van dit geweldige forum, maar hoe doe ik dat?

Ik zou bijv meer willen pleiten voor wat begrip voor de jongere vrouw.. oa.

Hoe pak ik zoiets aan?

Alsjeblieft graag serieuze reacties
Maar mwa, je vraag was een andere titel voor dit topic.

Kom eens met wat leuks!
quote:Grobbekuiken schreef op 03 september 2015 @ 15:13:

Maar mwa, je vraag was een andere titel voor dit topic.

Kom eens met wat leuks!Bedankt dat je het voor me opnamen daar zo net! Jaaa jeetje zeg.. Mmmm Ask me everything ? :p ;)
Ach ja, het was gewoon grote onzin, maar graag gedaan hoor.

Zie dat je je onderschrift ook al hebt aangepast

Dan zou ik er van maken "Ask me anything". Maar eerlijk gezegd vind ik 'm persoonlijk niet zo.

Trouwens, als dit topic nu niet meer over dat mod gedoe gaat, zou je die eigenlijk ook moeten herschrijven.

Iemand anders nog een leuke titel?
Beroemde Forummers Onder Elkaar

De OP zou ik trouwens gewoon laten staan, hooguit iets aan toevoegen. Anders worden de eerste pagina's zo vaag voor degenen die er later in vallen.
Verkeerde knop weer eens
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 02 september 2015 @ 18:00:

Waarom met ze alle op mij? Waarom?

@ Ikbenikenbenertrotsop pff vermoeinde naam, het forum vind ik heerlijk even metime zo nu en dan, overigens heb ik nooit iets tegen het forum gehad, wat ik gewoon heel erg ingewikkeld vind is dat je merkt dat, wanneer je jonger bent vrouwen je niet mogen.. Ik wil er juist bij horen, ook onderdeel zijn van dit forum.. Lijkt me niet zo raar toch? Ik heb toch net zo veel te melden als iemand die 40+ is of niet soms?Ik ben hier meer dan 10 jaar, toen ik begon was ik ook jong. Echt nog nooit problemen mee gehad. Ik schreef gewoon her en der mee. Soms kreeg ik wel eens minder leuke reacties... Maar hee! Dat is in het echte leven net zo! Je kan nou eenmaal niet door iedereen altijd aardig gevonden worden.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:Lady-Voldemort schreef op 03 september 2015 @ 15:39:

De OP zou ik trouwens gewoon laten staan, hooguit iets aan toevoegen. Anders worden de eerste pagina's zo vaag voor degenen die er later in vallen.

Mjah, daar zeg je wat.

Ehm....Welke skills om een goede moderator te worden...zoiets? (god, ik lijk Elle wel )
quote:mwa schreef op 03 september 2015 @ 15:22:

[...]

Bedankt dat je het voor me opnamen daar zo net! Jaaa jeetje zeg.. Mmmm Ask me everything ? :p ;)Ja wat een schatjes zijn we toch he
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Bij de mosterd lust ik altijd graag een bittergarnituurtje.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:Bromelia schreef op 03 september 2015 @ 15:09:

TO, we zijn met zijn alle voor je op gekomen!!

Wat een samenwerking! Weetje hoe lief ik dat vind he, meen ik echt!! super kijk en dat bedoelde ik dus met erbij horen jullie maken echt mijn dag echt goed!
quote:MadameQetesh schreef op 03 september 2015 @ 15:49:

[...]

Ja wat een schatjes zijn we toch he Ik vond het echt heel lief !! had ik echt niet verwacht
quote:mwa schreef op 03 september 2015 @ 17:16:

[...]

Ik vond het echt heel lief !! had ik echt niet verwacht Streng doch rechtvaardig he. Zo zijn wij ouwe zure gleuven
quote:mwa schreef op 03 september 2015 @ 17:15:

[...]

Weetje hoe lief ik dat vind he, meen ik echt!! super kijk en dat bedoelde ik dus met erbij horen jullie maken echt mijn dag echt goed!

Leuke ondertiteling!

misschien kan Elle die ook lenen!
quote:Lady-Voldemort schreef op 03 september 2015 @ 17:17:

[...]

Streng doch rechtvaardig he. Zo zijn wij ouwe zure gleuven gadver!! Ik hoef niet al joun lichamelijke details te weten!!

De OP zou ik trouwens gewoon laten staan, hooguit iets aan toevoegen. Anders worden de eerste pagina's zo vaag voor degenen die er later in vallen.jaa die vind ik leuk vind je het goed als ik het aanpas? Wat moet ik er aan toevoegen dan?
quote:Lady-Voldemort schreef op 03 september 2015 @ 17:17:

[...]

Streng doch rechtvaardig he. Zo zijn wij ouwe zure gleuven heppie nog fanclub T-shirtjes bij laten drukken bij de weg?
quote:Angelaatje1970 schreef op 03 september 2015 @ 17:17:

[...]

Leuke ondertiteling!

I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Zo zie je maar, je weet nooit hoe een koe een haas vangt.

(Ik weet dat wel trouwens. Koe gaat achter een boom staan en doet het geluid van een worteltje na )

[...]

Leuke ondertiteling!

Bij haar zou die véél beter passen idd.

Kan mwa 'm veranderen in iets als "ben op m'n bek gegaan, weer opgekrabbeld en forum vrolijk weer verder" of zoiets

De OP zou ik trouwens gewoon laten staan, hooguit iets aan toevoegen. Anders worden de eerste pagina's zo vaag voor degenen die er later in vallen.Nee joh, dan loopt het hier meteen leeg. Kijk, jij mag dan beroemd zijn, maar wij zijn alleen maar fans (mét kewl T-shirt, dat dan weer wel) hè!
Mwa, blijkbaar heb ik mij heel erg vergist óf je hebt het licht gezien. Maakt niks uit welke van de twee, ben in ieder geval erg blij met het verschil van vandaag en gister.

Vond ik wel even zo netjes te vertellen.
quote:Grobbekuiken schreef op 03 september 2015 @ 17:21:

Zo zie je maar, je weet nooit hoe een koe een haas vangt.

(Ik weet dat wel trouwens. Koe gaat achter een boom staan en doet het geluid van een worteltje na )
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 03 september 2015 @ 17:29:

[...]

Hahahaha!! Kende je die niet? Dat mopje heeft inmiddels een baard van 3 meter.

[...]

Leuke ondertiteling!

misschien kan Elle die ook lenen!Dat zo voorwaar een verbetering zijn (als ze het toepassen dan toch)
quote:Grobbekuiken schreef op 03 september 2015 @ 17:30:

[...]

Hahahaha!! Kende je die niet? Dat mopje heeft inmiddels een baard van 3 meter. In d'n Bels niet denk ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven