Zomermoppers en wintervreugd!

zondag 16 augustus 2015 om 14:18
Het wil nog steeds maar niet winteren, maar gelukkig is er altijd nog het mopper-, klets- en juichtopic voor alle zomerhaters en winterliefhebbers van dit onvolprezen forum. Als een groot veld vol maagdelijke, vers knisperende sneeuw strekken zich wederom vele lege pagina's voor ons uit om te vullen met klachten over plaknachten en blijdschap als de mutsen en de sjaals weer uit het vet kunnen. Wie komt de eerste voetstappen zetten?
We komen trouwens hier vandaan.
We komen trouwens hier vandaan.
woensdag 2 september 2015 om 20:36

donderdag 3 september 2015 om 16:25
donderdag 3 september 2015 om 23:09
vrijdag 4 september 2015 om 11:32
quote:sebastiaan1234 schreef op 03 september 2015 @ 18:57:
Als het nu al herfst is, is het op 1 december winter en dat geldt ook voor de lente en de zomer. Volgens mij begint ie op 23 september.
Uiteraard is de astrologische herfst nog niet begonnen, maar de meteorologische al wel. Het weerbeeld wat we nu hebben (zeker vandaag en morgen) lijkt erg of herfst. Dat bedoelde ik eigenlijk.
We schijnen een paar mooie nazomerdagen te krijgen einde volgende week volgens KNMI - 21 graden en een zonnetje. Daarna weer terug naar wisselvallig en koel.
Als het nu al herfst is, is het op 1 december winter en dat geldt ook voor de lente en de zomer. Volgens mij begint ie op 23 september.
Uiteraard is de astrologische herfst nog niet begonnen, maar de meteorologische al wel. Het weerbeeld wat we nu hebben (zeker vandaag en morgen) lijkt erg of herfst. Dat bedoelde ik eigenlijk.
We schijnen een paar mooie nazomerdagen te krijgen einde volgende week volgens KNMI - 21 graden en een zonnetje. Daarna weer terug naar wisselvallig en koel.
vrijdag 4 september 2015 om 15:00
Volgende week een aantal nazomerdagen hier 22/24 graden maar als het daarna terug frisser word?... daar ben ik nog niet zo zeker van. Maar bon ik heb mij voorgenomen om mij niet druk te maken als het nog eens een paar keer 23/24 graden word. Ik hoop alleen dat de nachten aangenaam blijven lekker fris dat is toch niet teveel gevraagd

vrijdag 4 september 2015 om 22:29
Haha ik snap soms niks meer wat er van dit topic is geworden Eerst lees ik al 'met de zon erbij is het aangenaam' en 'winterdekbed nodig' en nu zelfs berichten over truien en verwarming bij
We zijn toch een raar stelletje bij elkaar zo
Ik begin langzaam weer een beetje tot leven te komen, het lukt weer om redelijk te slapen en langzaam koelt het huis af (te langzaam naar mijn zin, maar alles beter dan 30 graden).
Overdag met de zon vind ik het nog wel heet, maar in de buien is het al best lekker voor begin september! En het is helaas maar weer voor even dus, maar ik geniet nu maar van elke dag onder de 20 en elke nacht onder de 15
Doordat het langzaam beter wordt, kijk ik ook steeds meer uit naar lekkere recepten/normaal eten en leuke hobby's!
Koele nacht toegewenst!
We zijn toch een raar stelletje bij elkaar zo
Ik begin langzaam weer een beetje tot leven te komen, het lukt weer om redelijk te slapen en langzaam koelt het huis af (te langzaam naar mijn zin, maar alles beter dan 30 graden).
Overdag met de zon vind ik het nog wel heet, maar in de buien is het al best lekker voor begin september! En het is helaas maar weer voor even dus, maar ik geniet nu maar van elke dag onder de 20 en elke nacht onder de 15

Doordat het langzaam beter wordt, kijk ik ook steeds meer uit naar lekkere recepten/normaal eten en leuke hobby's!
Koele nacht toegewenst!