Tweeling namen!

03-09-2015 20:42 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen,

Ik ben op dit moment 26 weken zwanger van een tweeling. De verwachting is dat we twee jongens krijgen. We zijn natuurlijk druk met namen verzinnen maar dat Blijft lastig.

Op dit moment staan Just en Wes op het lijstje, wat vinden jullie daarvan, leuk, stoer, lief etc?

Wij twijfelen zelf enorm omdat wij vinden dan ze er vuilnisman mee moeten kunnen worden maar ook advocaat.

Hoor graag jullie reactie!

Dankjewel voor de moeite...
Just leuk! Wes denk ik toch aan Wesley... En het is een vooroordeel, maar die zie ik toch iets minder snel als advocaat...

Just zie ik een eigenwijs, leuk mannetje voor me!
Sorry alvast...

Wes lijkt op Wesley (Tokkie-associatie)

Just? Raaaaaarr....
Wes vind ik superleuk!

Just... Just me, just us, just Wes...

Nee, is een engels woord lijkt me in een maatschappij waar we steeds meer engels als voertaal gaan gebruiken niet zo'n fijne naam, maar dat is heel persoonlijk
Just vind ik leuk al denk ik eerder aal een afkorting van de naam Justin

Wes vind ik niks, meer omdat ik de associatie heb met wesley wat ik (sorry voor het vooroordeel) beetje een tokkie aan vind.
Ik vind 't wel leuk eigenlijk. Just en Wes.
Je zegt Just toch, neem ik aan? Geen Djust?
Ik zou opnieuw de namenboekjes induiken. Bij twijfel heb je de juiste naam nog niet gevonden, zeg ik altijd.

als je De naam hebt dan weet je het!
Stressed is just desserts spelled backwards
Just vind ik een rare naam.

Wes heb ik laatst ook ergens gehoord, het kan. Niet geweldig.
Ik vind Just echt een non-naam en Wes ook niet mooi. Maar beter dan Just.

Just is typisch zo'n "we speelden Boggle en zo lagen de dobbelstenen nu eenmaal"-naam.
668, the neighbour of the Beast
Het is net of ze niet af zijn beiden. Voor mij klinkt en leest het als 2 incomplete namen.
Bij beide namen heb ik het idee dat ze niet volledig zijn. Vind het vreemde namen. Zou nog even verder zoeken. Gelukkig heb je nog tijd zat.
Just leuk, Wes is van Yolanthe.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Just ben ik niet weg van, de klank is leuk, maar het lijkt een afkorting en in het Engels ook niet zo handig.

Na het lezen van Wes zit ik gelijk met het liedje Alane (zo'n Afrikaans liedje van enkele jaren geleden) in m'n hoofd. Wes was de zanger.
quote:Sjors007 schreef op 03 september 2015 @ 20:56:

Na het lezen van Wes zit ik gelijk met het liedje Alane (zo'n Afrikaans liedje van enkele jaren geleden) in m'n hoofd. Wes was de zanger.Ik nu ook...
Ik zou dan eerder kiezen voor Wessel en als je iets wilt met Ju.... voor Jurgen.

Wessel en Jurgen, ik zeg doen!
Wes lijkt een afkorting van Wessel en Just van Justus of Justin.

Ik vind Wes nog wel leuk maar Just niet.
Vincent, Roderick, Christiaan, Anton, Lodewijk, Bastiaan, Paul.
verba volant, scripta manent.
Ja, ik zou ook voor een langere naam gaan en dan just en wes als afkorting gebruiken.
Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
@lux, je zegt gewoon Just.
quote:Maleficent schreef op 03 september 2015 @ 20:49:

Ik zou opnieuw de namenboekjes induiken. Bij twijfel heb je de juiste naam nog niet gevonden, zeg ik altijd.

als je De naam hebt dan weet je het!Eens. Ik heb een meisjesnaam en ik wil gewoon een dochter om die naam te kunnen geven haha. Geen enkele naam kan eraan tippen. Voor jongetjes heb ik dat nog niet zo
Walt en Lars
Ik zou dan Justus en Wessel doen zoals iemand al schreef.

Wes zou ik denken dat het een afkorting is van Wesley en dat vind ik persoonlijk niet zo mooi.

Maar wel gefeliciteerd met je zwangerschap ik heb ook een jongens 2 ling.

1 jongensnaam vind ik al moeilijk, last staan 2 die ook nog een beetje matchen.

Allebei mijn jongen hebbe namen die afgekort kunnen worden.
Welke namen staan nog meer op je lijstje?
Just en Wes, de tweeling van Kimye en broertjes van North? Nee, eens met Male. Terug naar de boekjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven