Napraattopic deel 35
donderdag 3 september 2015 om 15:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 3 september 2015 om 23:02
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 03 september 2015 @ 22:58:
[...]
Wat ik me vooral herinner is een bepaald boek, beetje bizar verhaal. Maar van het werk dat we hebben gelezen van een van de absolute grootheden herinner ik me niets jammer genoeg. En een bepaald gedicht, waarin een beeld een bepaalde gedachte vertegenwoordigde. Hoe de leraar dat uitlegde heeft me toen de ogen geopend over hoe je naar poezie kunt kijken. Maar als meisje van 15/16 was school toch vooral iets waar je helaas heen moest voordat het echte leven 's middags en in het weekend weer begon. begon.Daar was ik al bang voor Maar wel fijn dat er toch nog zo'n ontdekking was.
[...]
Wat ik me vooral herinner is een bepaald boek, beetje bizar verhaal. Maar van het werk dat we hebben gelezen van een van de absolute grootheden herinner ik me niets jammer genoeg. En een bepaald gedicht, waarin een beeld een bepaalde gedachte vertegenwoordigde. Hoe de leraar dat uitlegde heeft me toen de ogen geopend over hoe je naar poezie kunt kijken. Maar als meisje van 15/16 was school toch vooral iets waar je helaas heen moest voordat het echte leven 's middags en in het weekend weer begon. begon.Daar was ik al bang voor Maar wel fijn dat er toch nog zo'n ontdekking was.
donderdag 3 september 2015 om 23:04
quote:barbaracartland schreef op 03 september 2015 @ 23:02:
[...]
Daar was ik al bang voor Maar wel fijn dat er toch nog zo'n ontdekking was.
Er bestaat wel zoiets als karma, want ik geef nu talen aan mensen op een beroepsopleiding die totaal niet taalgericht is. Dus mijn kinders vinden mijn lessen ook niet altijd super interessant.
[...]
Daar was ik al bang voor Maar wel fijn dat er toch nog zo'n ontdekking was.
Er bestaat wel zoiets als karma, want ik geef nu talen aan mensen op een beroepsopleiding die totaal niet taalgericht is. Dus mijn kinders vinden mijn lessen ook niet altijd super interessant.
vrijdag 4 september 2015 om 00:06
vrijdag 4 september 2015 om 00:07
quote:Eleonora schreef op 03 september 2015 @ 23:57:
Wie heeft de eerste dance move van Timor Steffens bij Dance, dance, dance al onder de knie?
Ik heb de handen al genaild, de benen doen het wat minder goed.
Nu nog een greenscreen scoren en dan kan ik mijn eigen danceclip uploaden.waar koop je zo'n danceslip?
Wie heeft de eerste dance move van Timor Steffens bij Dance, dance, dance al onder de knie?
Nu nog een greenscreen scoren en dan kan ik mijn eigen danceclip uploaden.waar koop je zo'n danceslip?
vrijdag 4 september 2015 om 07:31
Iedereen is verbijsterd hoor.
Moeilijk geslapen ook.
Goodmorning!
Volgens mij krijgen we straks weer gedichten.
Op relaties is een topic (twee verschillende werelden) wat ik qua geëxalteerdheid in schrijfstijl nogal op de grote Viva poëet vind lijken.
Maar het kan natuurlijk ook gewoon een vrij opgewonden TO zijn.
Moeilijk geslapen ook.
Goodmorning!
Op relaties is een topic (twee verschillende werelden) wat ik qua geëxalteerdheid in schrijfstijl nogal op de grote Viva poëet vind lijken.
Maar het kan natuurlijk ook gewoon een vrij opgewonden TO zijn.
vrijdag 4 september 2015 om 07:37
https://www.facebook.com/events/515348175296176/
Wie gaat er mee?
Wie gaat er mee?
You always do your best, which is quite embarrassing.
Week 9 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 4 september 2015 om 07:42
quote:Solomio schreef op 04 september 2015 @ 07:37:
Wie gaat er mee? Deze beker( bloed) laat ik aan mij voorbij gaan.
Wie gaat er mee? Deze beker( bloed) laat ik aan mij voorbij gaan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 4 september 2015 om 07:43
vrijdag 4 september 2015 om 07:43
vrijdag 4 september 2015 om 07:54
Ik moet mezelf even gaan pimpen. Straks komt er een professionele fotograaf om mij op de foto te zetten. Ik ben geïnterviewd en bij dat interview komt dus een foto van mij.
Zoiets moet het worden denk ik:
vrijdag 4 september 2015 om 07:55
quote:Eleonora schreef op 04 september 2015 @ 07:31:
Moeilijk geslapen ook.
Goodmorning!
Maar het kan natuurlijk ook gewoon een vrij opgewonden TO zijn.Mooi topic inderdaad. Ga ik in de gaten houden.
Moeilijk geslapen ook.
Goodmorning!
Maar het kan natuurlijk ook gewoon een vrij opgewonden TO zijn.Mooi topic inderdaad. Ga ik in de gaten houden.
vrijdag 4 september 2015 om 07:56
quote:Solomio schreef op 04 september 2015 @ 07:54:
Ik moet mezelf even gaan pimpen. Straks komt er een professionele fotograaf om mij op de foto te zetten. Ik ben geïnterviewd en bij dat interview komt dus een foto van mij.
[afbeelding]Oh, dat zal je vast ééééénig staan Solo
[afbeelding]Oh, dat zal je vast ééééénig staan Solo
vrijdag 4 september 2015 om 07:58
vrijdag 4 september 2015 om 07:59
quote:Eleonora schreef op 03 september 2015 @ 23:57:
Nu nog een greenscreen scoren en dan kan ik mijn eigen danceclip uploaden.
Hier was de politie gebeld en bleek mijn gehijg en gestamp en het steeds omvallen fors het aantal toegestane decibels te overstijgen.
Advies was om met de ipad tijdens schooltijden in een rustig hoekje in het park te oefenen.
Dus over een tijdje doe ik mee!
Nu nog een greenscreen scoren en dan kan ik mijn eigen danceclip uploaden.
Hier was de politie gebeld en bleek mijn gehijg en gestamp en het steeds omvallen fors het aantal toegestane decibels te overstijgen.
Advies was om met de ipad tijdens schooltijden in een rustig hoekje in het park te oefenen.
vrijdag 4 september 2015 om 08:12
quote:vruchtgebruik schreef op 04 september 2015 @ 07:59:
[...]
Voordeel van vrij staand en afgelegen wonen, niemand had last van mijn gedans.
Jij gaat nu in een park staan begrijp ik?
Wel bohemien hoor.
De een doet chai-chi of rent achter een hond of kinderwagen aan, in zo'n park, jij doet een dansje.
[...]
Voordeel van vrij staand en afgelegen wonen, niemand had last van mijn gedans.
Jij gaat nu in een park staan begrijp ik?
Wel bohemien hoor.
De een doet chai-chi of rent achter een hond of kinderwagen aan, in zo'n park, jij doet een dansje.
vrijdag 4 september 2015 om 08:12
quote:dezevendwergen schreef op 04 september 2015 @ 08:10:
[...]
Mijn god, wat een werk. Kunnen ze dat niet photoshoppen dan?Ow, wat een goed idee. Ik zal even overleggen met de fotograaf. Scheelt idd een hoop werk als dat kan. Kan ik nog even doorforummen.
[...]
Mijn god, wat een werk. Kunnen ze dat niet photoshoppen dan?Ow, wat een goed idee. Ik zal even overleggen met de fotograaf. Scheelt idd een hoop werk als dat kan. Kan ik nog even doorforummen.