Napraattopic deel 35
donderdag 3 september 2015 om 15:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 4 september 2015 om 18:54
quote:ThunderassMan schreef op 04 september 2015 @ 18:51:
[...]
Maar als een mod wat moeilijk klaarkomt, dan heeft iedereen binnen no-time een ban. Forum leeg. Dan snijden de mods zichzelf in de, eeuh, vingers. En je weet: Beter een snee in je vinger, dan......Die laatste wil ik afhankelijk van de omstandigheden in twijfel trekken.
[...]
Maar als een mod wat moeilijk klaarkomt, dan heeft iedereen binnen no-time een ban. Forum leeg. Dan snijden de mods zichzelf in de, eeuh, vingers. En je weet: Beter een snee in je vinger, dan......Die laatste wil ik afhankelijk van de omstandigheden in twijfel trekken.
vrijdag 4 september 2015 om 18:54
quote:GrimbleGrumble schreef op 04 september 2015 @ 18:49:
Het 'mannen en prostituees' topic is toch wel het meest troosteloze ooit op dit forum. Alsof je in een postapocalyptisch landschap ronddwaalt waar af en toe een akelig gedeformeerde mutant uit de bosjes opduikt.
Männer sind schweine.Ik lees dat topic nooit. Maar ik kan me er iets bij voorstellen ja.
Het 'mannen en prostituees' topic is toch wel het meest troosteloze ooit op dit forum. Alsof je in een postapocalyptisch landschap ronddwaalt waar af en toe een akelig gedeformeerde mutant uit de bosjes opduikt.
Männer sind schweine.Ik lees dat topic nooit. Maar ik kan me er iets bij voorstellen ja.
vrijdag 4 september 2015 om 19:06
Männer sind schweine.Waar ís dat?!
Männer sind schweine.Waar ís dat?!
vrijdag 4 september 2015 om 19:16
Männer sind schweine.Heeft Elly met nog wat cijfers er achter het topic al ontdekt ?
Männer sind schweine.Heeft Elly met nog wat cijfers er achter het topic al ontdekt ?
vrijdag 4 september 2015 om 19:34