Napraattopic deel 35
donderdag 3 september 2015 om 15:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 5 september 2015 om 14:04
quote:Enn schreef op 05 september 2015 @ 13:56:
[...]
Missie, hoe harder jij tracht, des te lachwekkender het wordt joh.
Laat gaan. haha, je neemt me niet serieus als ik zeg dat ik blij ben dat je het grappig vind? Hatsetats heeft me gestaft om iets wat jullie heel grappig vinden. Ik ben echt blij...
[...]
Missie, hoe harder jij tracht, des te lachwekkender het wordt joh.
Laat gaan. haha, je neemt me niet serieus als ik zeg dat ik blij ben dat je het grappig vind? Hatsetats heeft me gestaft om iets wat jullie heel grappig vinden. Ik ben echt blij...
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 5 september 2015 om 14:06
quote:missie_m schreef op 05 september 2015 @ 14:04:
[...]
haha, je neemt me niet serieus als ik zeg dat ik blij ben dat je het grappig vind? Hatsetats heeft me gestaft om iets wat jullie heel grappig vinden. Hoezo 'ha ha'? Mensen schrijven dat ze lachen omdat jij de plank misslaat maar wel jouw intentie doorhebben, niet om de posting (of intentie) an sich.
[...]
haha, je neemt me niet serieus als ik zeg dat ik blij ben dat je het grappig vind? Hatsetats heeft me gestaft om iets wat jullie heel grappig vinden. Hoezo 'ha ha'? Mensen schrijven dat ze lachen omdat jij de plank misslaat maar wel jouw intentie doorhebben, niet om de posting (of intentie) an sich.
zaterdag 5 september 2015 om 14:09
quote:missie_m schreef op 05 september 2015 @ 14:04:
[...]
haha, je neemt me niet serieus als ik zeg dat ik blij ben dat je het grappig vind? Hatsetats heeft me gestaft om iets wat jullie heel grappig vinden. Ik ben echt blij...
Ik denk eerder omdat je dat dus in een totaal verkeerde context hebt geplaatst, waar het dus niks mee van doen had.
Waarmee je haar iets in de schoenen schuift za'k maar zeggen wat dus niet zo is.
Lees het gokje van Lemoos nog even, misschien is het dan duidelijker.
[...]
haha, je neemt me niet serieus als ik zeg dat ik blij ben dat je het grappig vind? Hatsetats heeft me gestaft om iets wat jullie heel grappig vinden. Ik ben echt blij...
Ik denk eerder omdat je dat dus in een totaal verkeerde context hebt geplaatst, waar het dus niks mee van doen had.
Waarmee je haar iets in de schoenen schuift za'k maar zeggen wat dus niet zo is.
Lees het gokje van Lemoos nog even, misschien is het dan duidelijker.
zaterdag 5 september 2015 om 14:17
quote:lemoos2 schreef op 05 september 2015 @ 14:06:
[...]
Hoezo 'ha ha'? Mensen schrijven dat ze lachen omdat jij de plank misslaat maar wel jouw intentie doorhebben, niet om de posting (of intentie) an sich.
Blijkbaar ziet Missie het echt heel graag anders.
Waar Eleonora? In jouw PM?
[...]
Hoezo 'ha ha'? Mensen schrijven dat ze lachen omdat jij de plank misslaat maar wel jouw intentie doorhebben, niet om de posting (of intentie) an sich.
Blijkbaar ziet Missie het echt heel graag anders.
Waar Eleonora? In jouw PM?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 5 september 2015 om 14:23
quote:Grobbekuiken schreef op 05 september 2015 @ 14:13:
[...]
Johnny Logan toch?Hold me now, don't cry. don't say a word, just hold me now....
https://www.youtube.com/watch?v=kSXx7-EceBA
[...]
Johnny Logan toch?Hold me now, don't cry. don't say a word, just hold me now....
https://www.youtube.com/watch?v=kSXx7-EceBA
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.