Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 18 september 2008 om 23:03
quote:Xenia66 schreef op 18 september 2008 @ 22:59:
[...]
Mocht je al bij hem intrekken dan?
whaha nee ik kijk wel uit ..
leuk een oud klasgenootje zie ik morgen weer na jaaaaaarreeeeen .. Leuk leuk we waren altijd 2 relschoppers op school.. en natuurlijk dikke vriendinnen, zo erg dat we samen bleven zitten en samen overstapten van de mavo naar de spinazieacademie..
[...]
Mocht je al bij hem intrekken dan?
whaha nee ik kijk wel uit ..
leuk een oud klasgenootje zie ik morgen weer na jaaaaaarreeeeen .. Leuk leuk we waren altijd 2 relschoppers op school.. en natuurlijk dikke vriendinnen, zo erg dat we samen bleven zitten en samen overstapten van de mavo naar de spinazieacademie..
donderdag 18 september 2008 om 23:03
Je bent idd mosterd Vief........want het is al opgelost zeg je zelf. Waarom kom je nu en niet tijdens de "problemen" ?
Hier was nl. de laatste tijd wel erg Veel offtopic en daar zeg je niks van. Maakt mij niet uit, maar wel als je dan nu wel je zegje komt doen. Beetje vreemd.
Misschien moeten we dan toch maar de openingspost aanpassen, dat dit een singles-topic is......maar snap het niet, dat staat er toch al ??? Vleer, iets voor jou om de OP aan te passen..........
*is verslaafd vandaag want moet slapen maar blijft toch hangen**
Hier was nl. de laatste tijd wel erg Veel offtopic en daar zeg je niks van. Maakt mij niet uit, maar wel als je dan nu wel je zegje komt doen. Beetje vreemd.
Misschien moeten we dan toch maar de openingspost aanpassen, dat dit een singles-topic is......maar snap het niet, dat staat er toch al ??? Vleer, iets voor jou om de OP aan te passen..........
*is verslaafd vandaag want moet slapen maar blijft toch hangen**
donderdag 18 september 2008 om 23:09
FYI: Zoals iedereen mag weten kunnen de angels niet alle discussies meelezen en bijhouden. Daarom zijn wij blij wanneer forummers zelf even komen melden dat er ongeregeldheden zijn in topics. Doet men dat niet, dan kan het idd eens voorkomen dat er mosterd-posts geplaatst worden. Desalniettemin zijn en blijven wij uitvoerders van de regels, en dus zijn we feitelijk nooit mosterd.
Miranda: read again en nu mét bril, want je tweede alinea snijdt geen hout.
Miranda: read again en nu mét bril, want je tweede alinea snijdt geen hout.
donderdag 18 september 2008 om 23:18
quote:Blue_Eyes schreef op 18 september 2008 @ 23:15:
[...]
Thuis op de bank, laptop op schoot en zich irriterend aan zijn 2 katjes die vervelend aan het doen zijn.
Ahhh Katjes...
Mijne was weer eerst even erg jaloers op de laptop....maar heeft nu zijn plekje gevonden naast me op de bank!
Brengt me op de volgende vraag....Wat nou als een intressant persoon dat je hebt leren kennen het niet heeft op je huisdier(en)? Ben je er dan gelijk klaar mee of zie je er dan nog toekomst in?
[...]
Thuis op de bank, laptop op schoot en zich irriterend aan zijn 2 katjes die vervelend aan het doen zijn.
Ahhh Katjes...
Mijne was weer eerst even erg jaloers op de laptop....maar heeft nu zijn plekje gevonden naast me op de bank!
Brengt me op de volgende vraag....Wat nou als een intressant persoon dat je hebt leren kennen het niet heeft op je huisdier(en)? Ben je er dan gelijk klaar mee of zie je er dan nog toekomst in?
donderdag 18 september 2008 om 23:21
donderdag 18 september 2008 om 23:21
Kan niet uit ervaring spreken maar denk dat ik dan toch voor mijn huisdiertjes kies. Zij waren al eerder bij mij..........
Ik begrijp dat in elke relatie je wel wat concessie moet doen maar als ik voor de keuze gesteld zou worden huisdieren eruit of ik er niet in. Dan zou ik zeggen dan kom je er toch niet in.
Ik begrijp dat in elke relatie je wel wat concessie moet doen maar als ik voor de keuze gesteld zou worden huisdieren eruit of ik er niet in. Dan zou ik zeggen dan kom je er toch niet in.
donderdag 18 september 2008 om 23:22
Ik vind kattenbeesten eigenlijk helemaal niet zo leuk , maar om opa een plezier te doen neem ik ze straks in huis..
Geen idee of ik daar wel zo happy mee ben , maar goed zien we dan wel weer. Denk als er dan een man komt die allergisch is dat ik ze zo weg doe (heb dan goed excuus haha)
Maar straks ga ik mij TOCH aan die beestjes hechten (tja kan ook nog natuurlijk) dan weet ik niet wat ik zou doen
Geen idee of ik daar wel zo happy mee ben , maar goed zien we dan wel weer. Denk als er dan een man komt die allergisch is dat ik ze zo weg doe (heb dan goed excuus haha)
Maar straks ga ik mij TOCH aan die beestjes hechten (tja kan ook nog natuurlijk) dan weet ik niet wat ik zou doen