Napraattopic deel 35

03-09-2015 15:01 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Goede-Fee schreef op 07 september 2015 @ 12:34:

Je ziet het toch? En zeker niet alleen hier.

Waarom zou het een bekende van haar moeten zijn. Gekkies zijn er nu eenmaal hier en overal.

Vind een beetje raar dat je impliceerd dat er wel wat moet zijn waar zij zelf aandeel in heeft gehad.

dat impliceer ik niet

er lopen zat gekken rond inderdaad, voor mij is het voor het eerst dat iemand zich zo zonder reden op iemand richt

vandaar mijn verbazing
maar weet je, laat ook maar

het was mijn verbazing die ik blijkbaar in jullie ogen verkeerd uitspreek

vreselijk als je je zo in een hoek gedrukt voelt dat je tot deze maatregel overgaat

na zoveel jaren je nick en dus je forum identiteit opgeven is klote
quote:yasmijn schreef op 07 september 2015 @ 12:36:

[...]

Wat is dat voor zuigende opmerking?

Leo heeft die psycho nooit iets aangedaan. Waarom hij/het steeds haar moet hebben is een raadsel.

En daarbij heeft Leo géén dubbele agenda!Heeft hij in het verleden niet ook via PB's gestalkt?
Je bent zelf een theepot
Dag leo. Hopelijk tot gauw
leuk topic!
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 07 september 2015 @ 12:48:

[...]

Heeft hij in het verleden niet ook via PB's gestalkt?Geen idee. Nooit iets over gehoord.
quote:yasmijn schreef op 07 september 2015 @ 12:56:

[...]

Geen idee. Nooit iets over gehoord.Ik las hier ooit dat er een forummer was die stalkte via PB's, lang geleden. Omdat dit gedrag naar Leo ook stalken is denk ik dat hij dat toen ook was maar dat hoeft niet natuurlijk
Je bent zelf een theepot
PB's versturen kan toch pas sinds dit nieuwe forum (2/3 jaar)?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Leo is er nog wel, misschien dat ze zich nog bedenkt.

Ik heb wel een leuke suggestie voor een nieuwe nick: Beolanora
quote:Alixane schreef op 07 september 2015 @ 13:29:

PB's versturen kan toch pas sinds dit nieuwe forum (2/3 jaar)?Geen idee eigenlijk hoe dat vroeger was. Maar toch ik me vanuit dit topic herinneren dat aan nare PB's gerefereerd werd.
Je bent zelf een theepot
quote:Alixane schreef op 07 september 2015 @ 13:33:

Leo is er nog wel, misschien dat ze zich nog bedenkt.

Ik heb wel een leuke suggestie voor een nieuwe nick: Beolanora Ze is geanonimiseerd
Je bent zelf een theepot
Doei Leo . We 'spreken' elkaar vast nog wel, ergens.
quote:SuzanneSuus schreef op 07 september 2015 @ 13:40:

[...]

Geen idee eigenlijk hoe dat vroeger was. Maar toch ik me vanuit dit topic herinneren dat aan nare PB's gerefereerd werd.Je kon mekaar wel degelijk berichtjes sturen, maar dat was heel ingewikkeld. Ik vond ze altijd jaren later pas, per ongeluk .
Gofferdegoffer word hier zó pissig van!!!

Dat je een zielige loser bent, vooruit, dat kan gebeuren, maar er dan anderen mee lastig vallen ... ... zoek een shrink.
quote:Lady-Voldemort schreef op 07 september 2015 @ 13:48:

[...]

Je kon mekaar wel degelijk berichtjes sturen, maar dat was heel ingewikkeld. Ik vond ze altijd jaren later pas, per ongeluk .Ik heb het toen de pb functie hier actief werd, hem onmiddellijk uit gezet.
Dag lieve lieve Leo.

Ik hoop dat je gauw weer terug komt.
Huts!
quote:yasmijn schreef op 07 september 2015 @ 13:54:

[...]

Ik heb het toen de pb functie hier actief werd, hem onmiddellijk uit gezet.Toen met die kaartjes voor zoon vond ik hem wel handig, want iedereen op je FB laten heeft ook zo zijn nadelen heb ik gemerkt . En op een incidentele hengelaar na (waar we in gezinsverband enorm veel lol over hebben gehad) heb ik eigenlijk nooit rare PB'tjes gehad hier.
quote:Lady-Voldemort schreef op 07 september 2015 @ 13:48:

[...]

Je kon mekaar wel degelijk berichtjes sturen, maar dat was heel ingewikkeld. Ik vond ze altijd jaren later pas, per ongeluk .Oh wacht, nu herinner ik het me weer. Je moest dan eerst vriendjes met elkaar worden, dan kon je elkaar prive berichtjes sturen. Maar ik kan me ook herinneren dat deze vriendenfunctie voor de helft van de forummers niet werkte, had te maken dat je op verschillende servers zat of zoiets.
quote:Alixane schreef op 07 september 2015 @ 14:08:

[...]

Oh wacht, nu herinner ik het me weer. Je moest dan eerst vriendjes met elkaar worden, dan kon je elkaar prive berichtjes sturen. Maar ik kan me ook herinneren dat deze vriendenfunctie voor de helft van de forummers niet werkte, had te maken dat je op verschillende servers zat of zoiets.Klopt inderdaad.
Ik gebruik de functie zelden, maar soms is het wel handig als je iets privé wil vragen maar de ander niet op FB hebt.

Wat ik vervelend vind, is dat ik een paar keer heb meegemaakt dat mensen via pb-tjes bondgenoten zoeken in discussies of tegen een andere forummer. Jammer voor hun dat ik een hekel heb aan achter-de-schermen-gedoe.
Raar eigenlijk dat je iemand op de pb niet kan blokkeren.
quote:Moiren_ schreef op 07 september 2015 @ 14:22:

Raar eigenlijk dat je iemand op de pb niet kan blokkeren.

Da's best raar idd. Niet dat het proxy forummers helpt maar de mogelijkheid zou er moeten zijn.

Ik zie dat missie op het MH17-topic al een paar weken een monoloog aan het houden is
Je bent zelf een theepot

Het moet toch g****domme niet gekker worden dat iemand als Leo zich verplicht voelt het forum te verlaten door weet ik wat voor een klootprojectiel.
quote:thee schreef op 07 september 2015 @ 15:51:

Het moet toch g****domme niet gekker worden dat iemand als Leo zich verplicht voelt het forum te verlaten door weet ik wat voor een klootprojectiel. Whut?
quote:yette schreef op 07 september 2015 @ 14:19:

Ik gebruik de functie zelden, maar soms is het wel handig als je iets privé wil vragen maar de ander niet op FB hebt.

Wat ik vervelend vind, is dat ik een paar keer heb meegemaakt dat mensen via pb-tjes bondgenoten zoeken in discussies of tegen een andere forummer. Jammer voor hun dat ik een hekel heb aan achter-de-schermen-gedoe.Herkenbaar. En dan ook van mensen van wie je het niet verwacht. Of je krijgt opeens een dergelijk berichtje: 'Forummer X stuurde mij een PB-tje en die zei zus en zo en dat en dat over jou'.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven