Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
pebbles; ik vind Freek zo leuk (grin) en lekker
dat soort programma' s volg ik dus helemaal niet. Kan mij het nou schelen wie welke rol speelt in een musical? vanuit het publiek zie je toch niet wie het is!

Ik heb bedacht dat ik met Mayte vanmiddag ga knutselen! Ben net met haar naar de action geweest (geweldige winkel) en wat papier en een schilderdoek gehaald, kinderlijm en verf hadden we we nog, dus na haar middagdut gaan we even flink te keer.

Morgen trouwt een vriendin van me (helemaal in Spaarndam! men wat een pokkeeind rijden) en het leek me wel geinig met om met een Mayte schilderij te komen (als ze het niks vindt en wegtieft is ook prima, maar heb iig m'n best gedaan) pfffft en dan morgen helemaal opgedoft in de auto zitten met die dikke pokkel van me. Lijkt wel of die na gisteren helemaal is geexplodeerd ofzo. Ding is enorm!

@pebbs, fijn dat het nu zo goed gaat met je bekken, je klinkt ook erg fit in de postings, netalsof je helemaal niet net bevallen bent ofzo.

goed ga meisje naar bed brengen en zelf ws ook even een uiltje knappen. ben best moeig.
Meiden, ben ik weer...gisteren een heel gezellige avond gehad met mijn moeder. Eerst lekker uit eten geweest, helaas mocht ik geen carpaccio, maar door het rusten voelde ik me een stukje beter waardoor ik best goed heb zitten eten.

Daarna door naar de musical. Ik was er idd al eerder geweest, wat goed van je Ringel, precies vorig jaar op deze dag, toen we 4 jaar getrouwd waren. Ik vond hem weer net zo super als toen! We zaten op rij 5, echt super. We hadden Chantal helaas niet, die is op zwangerschapsverlof, maar Ron Link wel. Wat een lekker ding is dat zeg, jammer dat 'ie homo is. Jamai heeft het goed bekeken, wow! Vooral van heel dichtbij in alleen een lederen lendedoekje is hij behoorlijk smakelijk!!! Ik heb echt weer super zitten genieten en de rillingen liepen over mijn lijf met sommige mooie liedjes. Mijn moeder vond het ook fantastisch, dus was een leuk cadeau!

Vandaag ben ik dus 5 jaar getrouwd, heb net gebak met de man en zijn collega op zijn werk gegeten. Jasmijn een cakeje, hier bij de bakker hebben ze speciale met hagelslagjes erop en een clowntje, die vindt ze geweldig maar mag ze dus nooit, nu een keertje wel. Ze heeft hem half op maar het was toch heel leuk. Nu zijn we weer thuis en ligt Jasmijn in bed. Ik heb gisteren een heel leuk stelletje bij de Hema gekocht voor d'r, die heeft ze vandaag aan. Het is een jurkje met legging, ik zal er wel een foto van maken als ik er aan denk vanmiddag. Ze vindt het zelf helemaal geweldig en loopt er rondjes in te draaien, hihi. Voor de spiegel nog ook. Tuttebel!

Vanmiddag moeten we naar een receptie van een bruiloft en vanavond hebben we bowlen van mijn werk, dus Jasmijn gaat bij oma logeren.

@Pepiet: Ik ben dól op musicals. Ik kijk Joseph dus ook altijd. Ik ben voor John omdat 'ie uit mijn woonplaats komt! Ik ken hem van 'vroeger', hij had verkering met mijn vriendin. Hij is al 1e understudy van Ron Link bij Tarzan en vorig jaar speelde hij toen ik er was. Kan práchtig mooi zingen!!!

@Pebbles: Ik lees het al, het wordt tijd dat ik een keertje langs kom. Binnenkort een keertje doen?? Ben heel benieuwd naar Eva!

@Ris: Je laat ons maar in spanning zitten over die baby van jou, wanneer gaat het nou gebeuren?!!? Ik ben onwijs benieuwd, ook naar de naam en de namen die afvielen.

@Ringel: Nog wat gevonden bij de kringloop? Helaas zit er niet een hier in de buurt, wel voor kinderkleding, ook altijd leuk!

Dat waren ze alweer...ik ga weer lekker ff op de bank liggen, doei!
Mmmoi, gefeliciteerd met je trouwdag.

Ringel nog gefeliciteerd met je verjaardag (erg he, dat vergeet ik dus steeds neer te zetten, ik schaam me diep).

Wat is Joseph??? Ik mis iets denk ik, geen idee waar jullie het over hebben.

Hier bezig met schemaatjes in elkaar draaien. Om de structuur in huis duidelijker te maken gaan we aan een heus week/dagschema beginnen. Het is lastiger dan ik dacht, want wat zet je wel op het schema en wat niet? Moet het aankleden, tas inpakken etc tot in de details of alleen met een tijd erbij? En maken we voor vrije dagen en weekende ook een schema? Hoe leren we de jongens dat er ondanks een schema ook wel eens iets anders kan gaan dan normaal? Kortom, hoe combineer je en een druk huishouden met elkaar?
Hier niet zo van demusicals, maar we gaan wel in november naar de Lamas op afschedistoer in de HMH, heb ik nu al zin in. Een van de zeldzame uitjes voor ons twee samen...
Ik kijk Joseph ook; mijn favoriet tot nu toe is Freek... lekker ding!!! (zeker in de eerste live-show... man o man!)

Ik moet wel zeggen dat ik het ben gaan kijken omdat een oud-jeugd-idool van me (Jason Donovan, maar die kent vast Pepiet alleen maar.... ) ooit de rol van Joseph heeft gespeeld.

Maar vorig jaar heb ikook de zoektocht naar Evita gevolgd en ik hou wel van musicals en liedjes en de show...

Mmmoi, leuk dat het weer zo leuk was bij Tarzan!

Pebbs, fijn dat je je weer jezelf begint te voelen, ik kan ook niet wachten tot ik me weer zonder pijn kan omdraaien in bed. Jemig de pemig wat doet dat zeer zeg momenteel... Of dat mijn aambeien weer verdwijnen en dat ik niet meer op Moby Dick lijk...

Pepiet; was idd mijn pyjama, die dus niet helemaal dicht kan. Maar omdat ik het zo warm heb en veel jeuk heb aan mijn buik, is het niet zo erg als het openhangt. Behalve als de man filmpjes gaat zitten maken...

Jij had ook leuke foto's van Mees neergezet trouwens!

ringel; knutselen is altijd leuk! veel plezier! Ik krijg straks mijn nichtje op de thee. Ik hoop dat ze er geen bezwaar tegenheeft als ze haar eigen thee moet gaan zetten hihi.

veel plezier op de bruiloft alvast; kan je inspiratie op doen (of bepalen wat je ZEKER niet wilt voor jullie trouwdag haha)

doei!
ris; Jason donovan..... k heb er nog een LP !! van. ja dat nummer van hem staat er ook op. Ik heb al kaartjes gekocht voor de musical , die draait hierin feb.

Maar die Freek is ook echt heel lekker, wel beetje jong maar ach..... Zou hij van de mannen zijn vraag ik me steeds af.

mmmoi; John met die krulletjes...... nee das niet mijn typje

ik vind hem er nogal plastic uit zien, snap je? vind trouwens die Remko ook wel erg goed. (lekker en goed zingen) hahahha hoor mij nou! Twee kids een huis een tuin en dan zwijmelen bij jonge jongetjes hahahahaha. Mijn vriend vind musicals trouwens Vreselijk. dus daar kan ik mijn ei niet kwijt.

ben je trouwens al bij Les Miserables geweest? ook erg mooi.

zit nu mee te bleren met de cd.

fluf; Lama's vind ik ook erg leuk!!! Ik wil zo graag naar Keane in oktober, maar boehoe niemand wil mee en om daar nu weer zo zielig alleen te gaan zitten.Neuh

ringel; pokkel?/ ik neem aan je buik
Jason Donovan ken ik ook nog hoor. Is wel van heul lang geleden... help ik word oud.

Maarre, wat is nou Joseph?
fluf; ken je joseph niet????? Joseph is vooral jong en lekker

t is een musical joseph and the amazing technicolored coat (iod)
nou ik ben ook nog van de generatie die Jason Donovan kent hoor! especially for you ( met Kylie Minoque die is trouwens ook al behoorlijk van de dino's!!! even als madonna) en van euh....sealed with a kiss? (maar das een cover)

Knutselen was idd erg leuk, Mayte is heel erg van het FERFEU!!!!! en begon ook te bleren op het moment dat ik de potjes weg haalde (prinsessenvingerverf, jajaja door heurzelf uitgezocht) daarna nog wat papiertjes gepalt, toch wel weer geinig om te zien dat ze dan heel precies kijkt waar welk papiertje moet komen te zitten!

voel me bijna genoodzaakt om dat gedoe van Joseph te gaan volgen, echt geen idee waar jullie het over hebben!

@Ris, mag je voor ie aambeien geen sperti gebruiken? (begin er nl ook een beetje last van te krijgen en zat me dit ff af te vragen, maar om uberhaupt naar de winkel te lopen en het te halen! schaam me dood, dan nog liever condooms. In mijn toestand! hahahahaha ze zien me aankomen!) goed ga de piepers jassen en een enigzins redelijk goede huisvrouw uithangen......
ringel; curanal werkt erg goed en kun je ook gewoon gebruiken in de zwangerschap.

hier
Yeah, ik hoor dus ook officieel tot de fossielen-generatie. Want ik ken Jason ook. Idd van sealed with a kiss en van dat duet met Kylie. In die tijd keek ik ook altijd naar neighbours. Zo'n foute australische soap.

Ris had ook wel een beetje verwacht dat je inmiddels in het ziekenhuis was. De spanning wordt dus weer opgevoerd. En we hopen natuurlijk dat Ella haar voorspelende gave alsnog wordt uitgevoerd vannacht want gisteravond is er niet veel gebeurd.

Ringel ik had met Kyran ook geverfd voor mijn moeder toen ze 65 werd een paar weken terug. Hij vond het helemaal geweldig en zat zelf dus ook helemaal onder. Heb er foto's van op mijn hyves. Met Myrddin heb ik alleen afdrukken van zijn handjes gemaakt maar toch zat ook hij al helemaal onder de groene verf. Een soort hulkje in spe leek hij wel. Ik had de mannen op luier na helemaal uitgekleed maar ik kreeg die verf nog lastig van die lijfjes af hoor. Met warm water en babyolie ging het nog het beste.

Pebbs ben je je eerste dag alleen met je meiden nog doorgekomen? Ik vond de eerste dag helemaal alleen met twee kinderen juist erg spannend en kan me niet herinneren dat ik me toen verveeld heb. Maar ik was toen ook nog helemaal niet fit dus dat scheelt mss wel.

Fluf ben je nog een beetje uit je schema gekomen?

Vandaag gewerkt. Ging op zich wel met rug maar voelde me toch helemaal niet lekker. Nog restje buikgriep of zo? Nu eindelijk thuis Maar ga nu even puinruimen want vaders zijn natuurlijk leuk met kinderen maar opruimen ho maar. Dan even lekker in warm bad en vroeg naar bed.
Gelukkig ben ik niet de enige die Jason Donovan kent... Niniaan... Neighbours komt nog steeds op de belg... en ik volg het ook nog! Kan er nog steeds bij brullen als er iemand dood gaat....

Ik had een bandje van Jason; too many broken hearts in the world, there's too many dreams can be broken in two (dum dum dum....) Geweldig!

Pepiet; Remko vind ik ook een lekker ding, maar dan moet hij wel zijn krullen hebben. Hoogzwanger en dan zitten zwijmelen bij jonge ventjes.... 't is te erg voor woorden!

Ringel; ik gebruik geen sperti (ben anti lidocaine en dat zit er in). Ik heb hamameliscreme van vogel. Het gaat er niet van weg, maar de jeuk en pijn zijn wel minder. Met vlagen dan....

Die creme is trouwens nog goedkoper dan Sperti ook. Heb ook 3 weken lopen twijfelen, maar op een gegeven moment was het zo erg, dat ik wel iets MOEST hebben. Idd genanter dan condooms kopen...

Fluff; Joseph is de zoektocht naar Joseph (zondagavond Ned. 1, half 9) oftewel een afvalrace (maar dan professioneler dan Idols ofzo) met voornamelijk lekkere mannen en mooie muziek.

Beeb zit nog trouwens, voel 'm af en toe en dat is beter dan helemaal niet natuurlijk. Op mijn hyves staan foto's die door de fotograaf gemaakt zijn. Het zijn nog maar proefjes, maar ik vind ze nu al mooi! Dat belooft wat!

Doei!

Zo ontbijtje voor iedereen op de triune. Ris, we wachten vol spanning af... Ik zal eens fotos checken zometeen...
O, maar ik val ook niet op John hoor... ik ben gewoon voor hem omdat ik hem ken, maar ik vind het niet echt een lekker ding ofzo. In het echt is hij overigens helemaal niet plastic dat ligt echt aan de tv.

Maar Ron Link is lekker!!!!!!!!!!
Overigens zijn het niet allemaal jonge knulletjes hoor, John is ouder dan ik. Maar ik ben dan ook wel piepjong natuurlijk, HA!HA!
Ik heb de kandidaten van Joseph even gegoogled want ik vergeet de namen steeds.

Remko vind ik helemaal niks, heel verwijfd. Maar ik val ook niet echt op blond.

Amir vind ik leuk en Hein ook doordat ik die in Fame heb gezien.

Het is zowiezo wel een beetje een nichten show. Het testosteron spat er niet echt vanaf. Het is dat ze vertelden dat John net getrouwd was met een vrouw.

Ligt ook een beetje aan de opzet van de show hoor, niet alleen aan de mannen zelf.

(heerlijk om zo lekker ongeneerd te oordelen over anderen)

@mmmoi: leuk als je hierheen komt!! Lukt dat wel met de zwangerschap enzo?

(en nu mag ik carpaccio bij de lunch ).

Gefeliciteerd met je 5-jarig huwelijk. Elk jaar heeft een naam toch? Papier, lood, koper etc.

@fluffy: dat ontbijt van jou zit zalm met garnalen bij, jech. Daar moet ik zo net uit bed toch niet aan denken.

Het lijkt me nog een hele klus om 6 mensen in een schema te krijgen. Op die opvoedprogramma's zie je vaak van die magneetborden waar dan per dag en per persoon staat wat ze wanneer moeten doen. Voor kinderen lijkt me dat erg overzichtelijk.

@ris: was ik toch alweer bijna vergeten hoeveel pijn omdraaien in bed kan doen als je hoogzwanger bent. Nog iets wat ik absoluut niet mis.

Die kinderen die eruit komen vind ik geweldig maar dat zwanger zijn is toch niet echt mijn hobby, hoe groot de euforie ook is als je een positieve test in je handen hebt en als je voor het eerst het hartje hoort.

@jason donovan: wel eens van gehoord en dat liedje waar Ris een paar regels van neer zette ken ik ook wel.

@niniane: ik was wel moe gisteren aan het eind van de dag. Eva koos juist gisteren uit om heel veel last van krampjes te hebben dus die heb ik een groot deel van de dag rondgedragen.

Floor haar eigenwijsjes van donderdag waren nog niet helemaal uitgewerkt dus dat hielp ook niet mee.

Ik had bedacht om de boodschappen voor het weekend al zoveel mogelijk te gaan doen dus ik had iedereen bepakt en bezakt in de kinderwagen gehesen tot ik er achter kwam dat ik mijn pinpas niet kon vinden. Hele huis op zijn kop gezet terwijl ze allebei begonnen te brullen.

Bleek mijn moeder hem maandag per ongeluk meegenomen te hebben nadat ze boodschappen voor me had gedaan.

Kon ik dus alles weer uitpakken en iedereen weer rustig zien te krijgen.

Was leuk dus!

Hoe was het bad gisteren? Klinkt heerlijk maar ik moet nog even wachten helaas.

@aambeien: in de zwangerschap geen last van gehad en na de bevalling ook niet...........tot ik op dag 4 weer wat meer ging doen. Bleek ik inwendige aambeien gekregen te hebben door de bevalling en doordat ik meer ging doen zakten ze uit. Niet prettig. Na een week waren ze gelukkig weer bijna weg, wat een rotdingen.

Dat schamen heb ik niet zo'n last van. Ik ga rustig om een pot glijmiddel vragen midden in een drukke kruidvat.

@ringel: wat leuk dat knutselen en kliederen. Ik ben niet zo'n creabea maar Floor vindt het denk ik wel leuk dus ik zal me ook maar eens gaan verdiepen in de wondere wereld van het vingerverven.

Veel plezier bij de bruiloft vandaag.

We hebben het leuke plan bedacht om vandaag flink op te gaan ruimen op de benedenverdieping. Keukenkastje uitzoeken, alle rotzooi bakjes/laadjes/potjes etc. opruimen.

Ik verschuil me gewoon achter mijn pc en doe net alsof ik van niks weet .
Oh ja Ris cassete bandjes Geweldig! Heb bij deze laatste verhuizing een hele doos vol weggegooid. Ook van die echte gekochte bv van Madonna of van die zelf opgenomen van de radio. Toen leek het een goed idee om ze weg te gooien omdat we ze toch niet meer kunnen afspelen. Maar nu voel ik toch een soort spijt. Ommaar even lekker sentimenteel te doen.

Dat hele technicolored raincoat ding gaat even langs me heen geloof ik....

Pebbs Zo gaat het bij ons dus ook regelmatig. Voordat ik iedereen aangekleed heb (inclusief mezelf), in de wagen, tassen gepakt ed. Ben ik bv mijn sleutels kwijt. Dan gaat er altijd een brullen en de ander doet vervolgens vrolijk mee. Als we dan eindelijk op pad gaan dan loop ik helemaal verstrooid weg haar door de war, jas scheef dicht oid, zweetig van het rennnen en vliegen en zoeken naar spullen die ik niet kon vinden. Hahaha.

En het bad was heerlijk. Had lekker het de badkamerlamp uitgelaten en kaarsjes aangedaan dan heb je meteen ook wat meer sfeer. Dus lekker een uur geweekt. Maar niet vroeg naar bed want heb seizoen drie van grey's even afgekeken zodat ik die weer terug kon geven aan vriendin die zo even langskomt. We spreken elkaar wel vaak maar zien elkaar niet zo vaak dus voordat de serie een half jaar bij mij thuis ligt had ik hem maar even afgekeken. Was het toch weer kwart over twaalf....
GRRRRRR. Ik moet nog heel veel opruimen, ben ongesteld en heb dus helemaal geen zin in opruimen en als ik dan toch maar begin, breken de heren achter me de opgeruimde tent weer af. Ik denk dat ik ga staken.
Ja fluf, Met zo'n amerikaans stakingsbord rondjes lopen door de huiskamer. Mom on strike!!!!! Dat zal ze leren!!!!
stil hier zeg.....
Of doet de site weer raar? heb ik wel eens eerder gehad. Dan dacht ik dat er niemand geweest was maar dat was dan wel zo maar dat kwam op een of andere manier niet op mijn scherm terecht.
Hoi hoi,

Ringel, fijn dat de echo goed was! Geslacht niet weten is ook best leuk hoor. Wij wisten het tot 2 keer toe dus ook niet. Lekker fantaseren en de verrassing is dan zo speciaal. Al was ik deze keer zo overtuigd dat het weer een jongen was, dat ik me een meisje niet kon voorstellen.

Jason Donovan, ken ik ook nog wel, van het duet met Kylie. Jeugdsentiment, hahahaha!

Joseph, heerlijk programma! Ik denk dat Remko, John, Freek of Robin meeste kans maken (vind ik zelf de beteren). Ik ga in november kijken naar lief die weer speelt in de schouwburg, in februari gaan we naar Tarzan. Voor dat Mats geboren was, gingen we overigens veel naar cabaret. Nu even niet, hahahaha!

Ris, Curanol vond ik ook fijn. Bij Mats had ik ook last van aambeien, bij Sverre helemaal niet.

Sollicatiegesprek was bagger gegaan, gesprek verliep moeizaam, morgen zal ik wel wat horen maar denk niet dat ik wordt aangenomen.

Vrijdag ook mijn eerste rijles gehad, Moeilijk maar wel onzettend leuk! As vrijdag weer, ben geen natuurtalent geloof ik, hahaha!
@Annie, wat leuk rijdlessen! er gaat straks een wereld voor je open als je zelf de auto in kunt stappen en kan gaan en staan waar je wil, zonder op tijden van het OV te hoeven letten (je neemt dan wel weer een hele hoop zooi mee voor je kinderen, want het is zoooo makkelijk!)

Wij gingen eerder ook regelmatig naar de stadsschouwburg, maar dat is nu ook even op een lager pitje komen te staan. Laatste ker dat we samen weg zijn geweest was naar Iclaudia van Claudia de Breij wel erg gaaf en straks in december gaan we naar Eva de Roovere ook erg veel zin in.

hahahahahaha Mayte loopt op m'n hakschoenen door de keet!

ga was hangen.
pffff, vanacht was wel vermoeiend. Eva vond het halverwege de nacht wel tijd om wakker te worden. Ik heb uiteindelijk nog een uurtje met haar op mijn buik geslapen maar dan slaap je toch een stuk lichter.

Op zo'n moment merk ik wel dat het zwaarder is om er twee te hebben omdat Floor weer fris en fruitig haar bed uit komt en vermaakt wil worden.

Vanavond gaan er trouwens 2 Josephs uit las ik net. Ik vraag me af of ik mijn ogen kan open houden tot de uitslag.

@annie: leuk zeg dat je aan rijlessen bent begonnen. Je kan toch niet hebben dat je zoons straks allebei kunnen rijden en mams niet.

We hebben trouwens een nieuwe auto want manlief moest zijn leaseauto inleveren toen hij naar een andere baas ging.

Mijn auto rijd op benzine en daar rijden we teveel voor dus we hebben er nu een Volvo station op diesel bij.

Wordt wel heel burgerlijk zo: 2 kinderen, volvo station. Nu alleen de Golden Retriever nog .

Er stond een advertentie voor een leuke vacature in het plaatselijke suffertje. Volgens manlief moet ik solliciteren maar op de een of andere manier staat mijn hoofd er nog niet zo naar. Aan de andere kant liggen functies niet voor het oprapen en deze is in mijn woonplaats en voor het aantal uren dat ik graag wil.

@niniane: fijn om te horen dat het niet alleen bij mij zo chaotisch gaat om de deur uit te komen. In principe gaat het ook wel goed maar met 1 kinkje in de kabel is het meteen puinhoop.

Nu even lekker op de bank met een boek voordat Floor weer wakker wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven