Napraattopic deel 35

03-09-2015 15:01 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:sabbaticalmeds schreef op 12 september 2015 @ 00:15:

[...]

Ik denk NIET dat jij ZO belangrijk bent. volgens MIJ gaat het om iemand ANDERS. ik denk NIET dat de geanimiseerden je berichten lezen NAMELIJK.Aller-belangrijkste-sabbaticalmeds, als je even met een nat washandje door je gezicht wrijft, en vooral de ogen niet vergeet, dan kan je lezen dat ik antwoord gaf op (....ik weet even de naam niet....) waarom ik me "stil hield". Dat was dus omdat ik niet aanwezig was.
LOEP ME MAAR aub.
quote:sabbaticalmeds schreef op 12 september 2015 @ 00:26:

[...]

dan MOET je dat even rechtZWETSen in het MOD topic. vind ik.

kijk hier staat dat ook http://synoniemen.net/index.php?zoekter ... n+meningIk kijk wel link uit, dat is offtopic.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:missie_m schreef op 12 september 2015 @ 00:27:

[...]

Aller-belangrijkste-sabbaticalmeds, als je even met een nat washandje door je gezicht wrijft, en vooral de ogen niet vergeet, dan kan je lezen dat ik antwoord gaf op (....ik weet even de naam niet....) waarom ik me "stil hield". Dat was dus omdat ik niet aanwezig was.Waar WAS je dan?
Ik (als ik me zelf ik mag noemen zonder al te belangrijk te doen) heb nu pas alles bijgelezen.

Wat een zooi.
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 12 september 2015 @ 00:36:

Wat een zooi. @-([/fgcolor]Precies.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wow, ik ben er zojuist dankzij *moet met telefoon forummen van Viva omdat ze een ipadboycot doen* achter gekomen dat je tabbladen op je telefoon hebt en dat je die kunt sluiten met als prettig gevolg een verzesduizendvoudige snelheid van je telefoon!!!!

Ik had serieus half Nederland via funda en mijn tabbladen in mijn telefoon staan. En zoekopdrachten naar zwemabonnementen van april...
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:sabbaticalmeds schreef op 12 september 2015 @ 00:34:

[...]

Waar WAS je dan?.....ergens waar het in ieder geval beter is dan hier.

Ik vraag me al dagen af waarom hier zo hatelijk en spottend gedaan mag worden zonder dat jullie het zelf in de gaten hebben.

Ik neem even afstand van deze zooi. en ben weg.
missie_m wijzigde dit bericht op 12-09-2015 10:45
Reden: ben weg op dit stom topic
% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
quote:feow schreef op 12 september 2015 @ 00:40:

Wow, ik ben er zojuist dankzij *moet met telefoon forummen van Viva omdat ze een ipadboycot doen* achter gekomen dat je tabbladen op je telefoon hebt en dat je die kunt sluiten met als prettig gevolg een verzesduizendvoudige snelheid van je telefoon!!!!

Ik had serieus half Nederland via funda en mijn tabbladen in mijn telefoon staan. En zoekopdrachten naar zwemabonnementen van april...wow geen wonder dat het forum steeds crashed
quote:missie_m schreef op 12 september 2015 @ 00:41:

[...]

.....ergens waar het in ieder geval beter is dan hier.

Ik vraag me al dagen af waarom hier zo hatelijk en spottend gedaan mag worden zonder dat jullie het zelf in de gaten hebben.

Ik ben weg.waar ga JE heen?
quote:missie_m schreef op 12 september 2015 @ 00:41:

[...]

.....ergens waar het in ieder geval beter is dan hier.

Ik ben weg.

Ik was het net alleen met je eens hoor.

En je kan er zelf ook wat van dus kom op!

Tot morgen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Weer twee leuke forummers weg?!

Godsamme zeg, wat zonde.
ps. Ik hou van pittige discussie's. Maar het moet dan wel ergens over gaan. Egaal of er een goede reden word gegeven of niet. Elkaars mening respecteren ondanks die afwijkt van elkaars mening. Hier word alleen op de man gespeeld. Als een (of twee forummers) het niet eens is met iemand, gaan ze woorden-in-de-mond-leggen, valse beschuldigingen roepen en diegene voor schut zetten en uitlachen, en de rest volgt als een kudde schapen.
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 12 september 2015 @ 00:48:

ps. Ik hou van pittige discussie's. Maar het moet dan wel ergens over gaan. Egaal of het een goede reden word gegeven of niet. Elkaars mening respecteren ondanks die afwijkt van elkaars mening. Hier word alleen op de man gespeeld. Als een of twee forummers het niet eens met iemand zijn gaan ze woorden-in-de-mond-leggen, valse beschuldigingen roepen en diegene voor schut zetten en uitlachen, en de rest volgt als een kudde schapen. Waar? Het gaat op dit topic negen van de tien nergens over. En als iemand dezelfde mening is toegedaan dan een voorganger zegt dit nog niet dat het een schaap is. Meningen kunnen overeenkomen en dat maakt nog niet dat er blindelings gevolgd wordt. Ik snap niet zo goed wat jij nu wilt zeggen. Ik snap ook niet waarom jij in zoveel een aanval leest. Waarom is dat?
quote:Enn schreef op 12 september 2015 @ 00:54:

[...]

Waar? Het gaat op dit topic negen van de tien nergens over. En als iemand dezelfde mening is toegedaan dan een voorganger zegt dit nog niet dat het een schaap is. Ik snap niet zo goed wat jij nu wilt zeggen. Ik snap ook niet waarom jij in zoveel een aanval leest. Waarom is dat?Bhehhhh (dat is schaaps voor : ik ben het met je eens
Ja, en nu naar waar het beter is dan hier toch?

ps. Ik hou van pittige discussie's. Maar het moet dan wel ergens over gaan. Egaal of er een goede reden word gegeven of niet. Elkaars mening respecteren ondanks die afwijkt van elkaars mening. Hier word alleen op de man gespeeld. Als een (of twee forummers) het niet eens is met iemand, gaan ze woorden-in-de-mond-leggen, valse beschuldigingen roepen en diegene voor schut zetten en uitlachen, en de rest volgt als een kudde schapen. Grappig dat je het zo over anderen hebt. Ik vind het vaak onprettig om jouw berichten te lezen, omdat er zoveel agressie vanaf komt. Het nodig juist niet uit tot een gesprek, omdat de aanval zo frontaal ingezet worden. Ik denk dat als je je wijze van formuleren en woordgebruik aanpast je veel eerder in een leuke discussie terecht komt.
Wat een gedoe hier zeg.

De "aanval op Missie" snap ik ergens wel en ergens ook niet, ik vind haar "quotes de hele tijd" ook erg irritant om te lezen, maar that's it, irritant om te lezen maar niet meer of minder dan dat. Missie is ook een van de weinigen die niet racistisch is geweest geloof ik als je het over de "harde kern" van de Actueel hebt. Ik denk dat ze hier op napraat kwam om zichzelf te verdedigen. Denk ik he, zo voelde het voor mij als meelezer.

Dat LV nu weg is, is inderdaad misschien de spreekwoordelijke druppel geweest (door Missie veroorzaakt waarschijnlijk, maar bij LV heeft meer gespeeld dan alleen de staf van Missie).

Als er bij LV allerlei gedoe aan vooraf gegaan is door ander forummers (via facebook notabene), dan vraagt dat toch om de vraag "waar zijn sommige mensen nou helemaal mee bezig tegenwoordig?"

Get a life! Internet maakt soms meer kapot dan je lief is.

Ben voorzichtig met je pb's, met je facebook, met alles op internet. De mensen die trollen zo leuk vinden (al zijn het de trollen die geen kwaad doen), lees eens wat meer over trollen, je voedt ze alleen maar door te zeggen dat je het wel leuk vindt. De trollen die hier zitten: Get a life! Echt jullie zijn zo niet okay. Stalkers net zo min. Hou je bezig met andere dingen. Ik zeg 'm nogmaals: Get a life!

Verder hoop ik dat Eleonora en LV terugkomen, sta erboven en kom gewoon terug.

Daar heb je de zielige figuren mee, door simpelweg terug te komen.
quote:tattou schreef op 12 september 2015 @ 04:38:

Wat een gedoe hier zeg.

De "aanval op Missie" snap ik ergens wel en ergens ook niet, ik vind haar "quotes de hele tijd" ook erg irritant om te lezen, maar that's it, irritant om te lezen maar niet meer of minder dan dat. Missie is ook een van de weinigen die niet racistisch is geweest geloof ik als je het over de "harde kern" van de Actueel hebt. Ik denk dat ze hier op napraat kwam om zichzelf te verdedigen. Denk ik he, zo voelde het voor mij als meelezer.

Dat LV nu weg is, is inderdaad misschien de spreekwoordelijke druppel geweest (door Missie veroorzaakt waarschijnlijk, maar bij LV heeft meer gespeeld dan alleen de staf van Missie).

Als er bij LV allerlei gedoe aan vooraf gegaan is door ander forummers (via facebook notabene), dan vraagt dat toch om de vraag "waar zijn sommige mensen nou helemaal mee bezig tegenwoordig?"

Get a life! Internet maakt soms meer kapot dan je lief is.

Ben voorzichtig met je pb's, met je facebook, met alles op internet. De mensen die trollen zo leuk vinden (al zijn het de trollen die geen kwaad doen), lees eens wat meer over trollen, je voedt ze alleen maar door te zeggen dat je het wel leuk vindt. De trollen die hier zitten: Get a life! Echt jullie zijn zo niet okay. Stalkers net zo min. Hou je bezig met andere dingen. Ik zeg 'm nogmaals: Get a life!

Verder hoop ik dat Eleonora en LV terugkomen, sta erboven en kom gewoon terug.

Daar heb je de zielige figuren mee, door simpelweg terug te komen. Lees dan nog eens goed. Missie heeft niets met LV te maken.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:tattou schreef op 12 september 2015 @ 04:38:

De trollen die hier zitten: Get a life! Echt jullie zijn zo niet okay. Stalkers net zo min. Hou je bezig met andere dingen. Ik zeg 'm nogmaals: Get a life!

Helemaal mee eens!

Oh, wacht! Jij bent het
I don't care what is written about me so long as it isn't true.

ps. Ik hou van pittige discussie's. Maar het moet dan wel ergens over gaan. Egaal of er een goede reden word gegeven of niet. Elkaars mening respecteren ondanks die afwijkt van elkaars mening. Hier word alleen op de man gespeeld. Als een (of twee forummers) het niet eens is met iemand, gaan ze woorden-in-de-mond-leggen, valse beschuldigingen roepen en diegene voor schut zetten en uitlachen, en de rest volgt als een kudde schapen. En DAT is wat je uit alle pagina's die hier gisteravond geschreven zijn haalt?!?!?! Wow.
Ik heb naar aanleiding van de discussie op hartelijk welkom drie vreemde pb's gekregen. Ik heb ze gewoon in de prullenbak gesmeten, maar het is wel iets om in de gaten te houden.

Nou ja, vanochtend had ik er geen een dus zal wel loslopen denk ik. Maar het is jammer dat er forummers weggaan. Stalken via fb? Wtf..
Nou jaaaa! Wat een gedoe gisteravond en wat k voor LV zeg.
Je bent zelf een theepot
quote:Amaqanda schreef op 11 september 2015 @ 23:14:

[...]

Ik vind het dan weer wat minder dat jij die meet morgen hebt Ik vind wel dat je je een beetje slachtofferig gedraagt hoor. Wees blij dat je mag werken morgen. Met dat werk heb je gisteren toch maar bewezen dat je een goed lid van de jeugd van tegenwoordig bent.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Poeh. Ik denk wel dat forummers die hun FB opengooien voor onbekenden, het internet enorm onderschatten.
Ik zal LV erg missen. Hoop dat ze terugkomt.

Ironisch dat ze nu zelf een 'vluchteling' is.

"Wees welkom" LV2.0.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven