Napraattopic deel 35

03-09-2015 15:01 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:HuLang schreef op 12 september 2015 @ 17:01:

[...]

Dat is nu niet anders hoor. Het ons-kent-ons gehalte en laten-wij-napraters-vooral-lief-voor-elkaar is niet fijn om te lezen. Af en toe wordt iemand gezamelijk door de mangel gehaald, als die het al leest en het bovendien nog waagt zich te verdedigen wordt daar massaal op gesprongen, vaak op een erg lage manier. Nu weer Missie bijvoorbeeld, en waarom dan, om een paar stomme quotes?Net als missie sla je de plank mis
Je bent zelf een theepot
quote:Cateautje schreef op 12 september 2015 @ 12:07:

[...]

De naarpraat boeit me niet, ieder moet maar doen waar die zin in heeft, maar dit topic heeft een aantal forummers aangetrokken en die komen nergens anders meer en dat is duidelijk te merken op het hele forum. Misschien dat er wel wordt meegelezen, om hier commentaar te geven, maar daar is alles mee gezegd. Sinds dit topic bestaat is Viva leeggelopen wat betreft leuke topics en het gebeurt ook dagelijks dat mensen zich laten anonimiseren omdat er niets meer aan is, ook mensen die hier heel lang hebben gepost.

Normaal gesproken kwam er commentaar in de topics zelf en dat had een beter effect dan nu. Vind ik dan. Is maar een mening. Je loopt een napraat of 30 achter.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 12 september 2015 @ 12:35:

[...]

Nou, dan zit er niks anders op he. Het gaat ook eigenlijk nergens over, want de dames gaan hun goddelijke gang toch wel of ik hier nou schrijf of niet. Als je maar weet dat ik nooit maar dan ook nooit meer post op Actueel . Welkom terug!
FG!
quote:Enn schreef op 12 september 2015 @ 16:34:

Ha mooi! FG is het nu en B is er ook weer.

*lampje* (dat lukt niet op mijn telefoon)

Welkom FG, fijn je te lezen.

*strooit glitterlokplaatjes voor Leo*
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Oh verrek!

quote:HuLang schreef op 12 september 2015 @ 17:01:

[...]

Dat is nu niet anders hoor. Het ons-kent-ons gehalte en laten-wij-napraters-vooral-lief-voor-elkaar is niet fijn om te lezen. Af en toe wordt iemand gezamelijk door de mangel gehaald, als die het al leest en het bovendien nog waagt zich te verdedigen wordt daar massaal op gesprongen, vaak op een erg lage manier. Nu weer Missie bijvoorbeeld, en waarom dan, om een paar stomme quotes?dus jij vond die quotes ook stom
quote:Cateautje schreef op 12 september 2015 @ 17:20:

Sri reageert niet op mijn advies, maar ik hoop wel dat ze het leest en van gedachte verandert.Laat haar dat zelf bepalen zeg.
quote:Goede-Fee schreef op 12 september 2015 @ 18:06:

[...]

Laat haar dat zelf bepalen zeg.Hou je in ja.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 12 september 2015 @ 17:14:

Zie je wel Hulang, ook hier hebben ze gewoon gezellig een hekel aan elkaar Ach, groepsdynamiek werkt sowieso, dat is weer eens bewezen. Ik had natuurlijk nog een hoop posts te lezen, dus sorry voor die oude koe uit de sloot. Ik had bijvoorbeeld nog niet door dat de theatrale verdwijners even snel weer zouden terug zijn, beetje te herkenbaar misschien want hun stalkers zullen blij zijn dat ze geen enkele moeite hoeven te doen. Of dat de nieuwe lichting forummers dommer zijn (en bijgevolg de oude ratten intelligenter uiteraard). En dat er voor censuur gepleit zou worden (uitsluiting voor de domme lichting natuurlijk). Echt toppunt hoor, waarom hadden jullie dat nou niet eerder bedacht? Ben weer helemaal bijgelezen en blij dat ik het grondig oneens ben met ongeveer alles wat ik heb gelezen. Met Cateautje ben ik het deze keer wel eens: Napraat is een bepalende factor voor de verslechte sfeer op het forum. Reden genoeg voor mij om hier zoveel als mogelijk weg te blijven.
Ahum?
quote:feow schreef op 12 september 2015 @ 17:53:

[...]

*lampje* (dat lukt niet op mijn telefoon)

Welkom FG, fijn je te lezen.

*strooit glitterlokplaatjes voor Leo*
enn wijzigde dit bericht op 12-09-2015 18:13
Reden: deze vind ik mooier
% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Vind wel bijzonder op te lezen dat de napraat vreselijk is, dit door mensen die roepen er niet te komen maar zogenaamd wel weten hoe het er hier aan toe gaat.

Of je komt hier lezen/smullen/ reageren of je komt hier niet als je het zo erg vind lijkt me.

En nog mooier dat er dan ook even bepaald word wat je wel en niet mag zeggen. Bijzonder maar niet verbazend.
quote:Enn schreef op 12 september 2015 @ 18:10:

[...]

[afbeelding]

Mooi!

Ik ben blij dat er 2 terug zijn, ik hoop dat L eerdaags ook nog ergens opduikt.

Maar ik begrijp het wel helemaal als dat niet gebeurt.
quote:Goede-Fee schreef op 12 september 2015 @ 18:09:

Ahum?
quote:HuLang schreef op 12 september 2015 @ 18:08:

[...]

Ach, groepsdynamiek werkt sowieso, dat is weer eens bewezen. Ik had natuurlijk nog een hoop posts te lezen, dus sorry voor die oude koe uit de sloot. Ik had bijvoorbeeld nog niet door dat de theatrale verdwijners even snel weer zouden terug zijn, beetje te herkenbaar misschien want hun stalkers zullen blij zijn dat ze geen enkele moeite hoeven te doen. Of dat de nieuwe lichting forummers dommer zijn (en bijgevolg de oude ratten intelligenter uiteraard). En dat er voor censuur gepleit zou worden (uitsluiting voor de domme lichting natuurlijk). Echt toppunt hoor, waarom hadden jullie dat nou niet eerder bedacht? Ben weer helemaal bijgelezen en blij dat ik het grondig oneens ben met ongeveer alles wat ik heb gelezen. Met Cateautje ben ik het deze keer wel eens: Napraat is een bepalende factor voor de verslechte sfeer op het forum. Reden genoeg voor mij om hier zoveel als mogelijk weg te blijven. Grappig, want achteraf gezien vind ik zelf ook wel dat ik een beetje theatraal verdwenen ben. Blij dus dat je dit bespreekbaar maakt . Gewoon anonimiseren en weer terugkomen was ook wel genoeg geweest. Ter mijner verdediging kan ik aanvoeren dat ik gewoon onwijs pissed off was (en ben) over het feit dat sommige lieden hier het niet kunnen laten om mensen privé lastig te vallen vanwege een stom politiek meningsverschil. Maar dat is nog geen reden om zo veel fuss te maken inderdaad, dat had ook anders gekund. Ik had zelf ook wel op mijn klompen aan kunnen voelen dat ik toch weer terug zou komen, omdat er nou eenmaal ook genoeg aardige mensen rondlopen hier met wie ik een hoop heb gedeeld en die me heel erg hebben gesteund in donkere tijden en zo. Nou ja, sorry dus. Zullen we er nu verder over ophouden? Het voelt trouwens wel lekker fris, zo'n nieuwe nick. Dat dan weer wel .
Bromelia ook weer back for good? Welkom
lieve Sri, jammer! Hopelijk kom je nog een keer terug op, gewoon en op 'ons' topic.

Bruschetta ik ben ook beetje in shock en flabbergasted, voor na een mail van zojuist.
Maar FG, nu moet je wel wachten tot je weer (glitter)plaatjes mag plakken
quote:thee schreef op 12 september 2015 @ 18:23:

Maar FG, nu moet je wel wachten tot je weer (glitter)plaatjes mag plakken Tja, berouw komt na de zonde he
quote:thee schreef op 12 september 2015 @ 18:19:

lieve Sri, jammer! Hopelijk kom je nog een keer terug op, gewoon en op 'ons' topic.

Bruschetta ik ben ook beetje in shock en flabbergasted, voor na een mail van zojuist.Huh, een haatmail?
Nee ik niet gelukkig!
quote:HuLang schreef op 12 september 2015 @ 18:08:

[...]

Ach, groepsdynamiek werkt sowieso, dat is weer eens bewezen. Ik had natuurlijk nog een hoop posts te lezen, dus sorry voor die oude koe uit de sloot. Ik had bijvoorbeeld nog niet door dat de theatrale verdwijners even snel weer zouden terug zijn, beetje te herkenbaar misschien want hun stalkers zullen blij zijn dat ze geen enkele moeite hoeven te doen. Of dat de nieuwe lichting forummers dommer zijn (en bijgevolg de oude ratten intelligenter uiteraard). En dat er voor censuur gepleit zou worden (uitsluiting voor de domme lichting natuurlijk). Echt toppunt hoor, waarom hadden jullie dat nou niet eerder bedacht? Ben weer helemaal bijgelezen en blij dat ik het grondig oneens ben met ongeveer alles wat ik heb gelezen. Met Cateautje ben ik het deze keer wel eens: Napraat is een bepalende factor voor de verslechte sfeer op het forum. Reden genoeg voor mij om hier zoveel als mogelijk weg te blijven. Strak plan.
quote:thee schreef op 12 september 2015 @ 18:36:

Nee ik niet gelukkig!

Bruchetta??

Wat een idioot gedoe hier
quote:sabbaticalmeds schreef op 12 september 2015 @ 19:04:

[...]

Bruchetta??

Wat een idioot gedoe hierIk weet intussen al van meer mensen (naast Yas, Leo en Star) dat ze haatmail hebben ontvangen. En gek genoeg allemaal van dezelfde persoon. Dat is aan de andere kant ook wel weer geruststellend: het is gewoon een loslopende gek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven