Napraattopic deel 35
donderdag 3 september 2015 om 15:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 13 september 2015 om 10:56
quote:lurkert schreef op 13 september 2015 @ 10:46:
[...]
Bedankt voor de tip, die ga ik eens opzoeken en idd zonder pakjes is ook mooi meegenomen daar ik een gemakskokin ben
Ik heb geen aandelen hoor maar ze heeft ook een website waar een deel vd recepten instaan.
Bij sommige recepten kun je op 'print' klikken, dan opent een pdfje met uitgebreidere info
koken met karin
[...]
Bedankt voor de tip, die ga ik eens opzoeken en idd zonder pakjes is ook mooi meegenomen daar ik een gemakskokin ben
Ik heb geen aandelen hoor maar ze heeft ook een website waar een deel vd recepten instaan.
Bij sommige recepten kun je op 'print' klikken, dan opent een pdfje met uitgebreidere info
koken met karin
Je bent zelf een theepot
zondag 13 september 2015 om 10:59
quote:SuzanneSuus schreef op 13 september 2015 @ 10:38:
[...]
Voor mijn puberkeukenprinses had ik het kookboek van Karin Luiten gekocht (Koken zonder pakjes) omdat daar zoveel basisrecepten in staan. O dertussen hebben we er samen al veel uit gemaakt. Dat het koken zonder pakjes is, is mooi meegenomen.Hoezo? Een pakje is toch veel makkelijker? En alles wat je nodig hebt zit er al in.
[...]
Voor mijn puberkeukenprinses had ik het kookboek van Karin Luiten gekocht (Koken zonder pakjes) omdat daar zoveel basisrecepten in staan. O dertussen hebben we er samen al veel uit gemaakt. Dat het koken zonder pakjes is, is mooi meegenomen.Hoezo? Een pakje is toch veel makkelijker? En alles wat je nodig hebt zit er al in.
zondag 13 september 2015 om 10:59
quote:SuzanneSuus schreef op 13 september 2015 @ 10:56:
[...]
koken met karinHaha, ik geloof je! Super, op een dag zal mijn familie denken, wat is hier aan de hand als ik gekookt heb
[...]
koken met karinHaha, ik geloof je! Super, op een dag zal mijn familie denken, wat is hier aan de hand als ik gekookt heb
zondag 13 september 2015 om 11:02
zondag 13 september 2015 om 11:04
zondag 13 september 2015 om 11:05
quote:ThunderassMan schreef op 13 september 2015 @ 11:02:
[...]
Tsja, is dat slecht dan? Ik zit niet bepaald op een zoutloos dieet ofzo. En voor de dorst drink ik dan wel een extra glaasje water. Ze zeggen het, ben ook nog alive and kicking ondanks de pakjes die ik al heb opgebruikt maar wil het gewoon eens zelf proberen maar meestal zakt de moed me in de schoenen als ik een recept lees vandaar!
[...]
Tsja, is dat slecht dan? Ik zit niet bepaald op een zoutloos dieet ofzo. En voor de dorst drink ik dan wel een extra glaasje water. Ze zeggen het, ben ook nog alive and kicking ondanks de pakjes die ik al heb opgebruikt maar wil het gewoon eens zelf proberen maar meestal zakt de moed me in de schoenen als ik een recept lees vandaar!
zondag 13 september 2015 om 11:07
quote:ThunderassMan schreef op 13 september 2015 @ 11:02:
[...]
Tsja, is dat slecht dan? Ik zit niet bepaald op een zoutloos dieet ofzo. En voor de dorst drink ik dan wel een extra glaasje water. Of bier, ook heel goed tegen de dorst.
[...]
Tsja, is dat slecht dan? Ik zit niet bepaald op een zoutloos dieet ofzo. En voor de dorst drink ik dan wel een extra glaasje water. Of bier, ook heel goed tegen de dorst.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 13 september 2015 om 11:11
quote:lurkert schreef op 13 september 2015 @ 11:05:
[...]
Ze zeggen het, ben ook nog alive and kicking ondanks de pakjes die ik al heb opgebruikt maar wil het gewoon eens zelf proberen maar meestal zakt de moed me in de schoenen als ik een recept lees vandaar!
Ik lees het recept altijd op de achterkant van het pakje.
Handig.
[...]
Ze zeggen het, ben ook nog alive and kicking ondanks de pakjes die ik al heb opgebruikt maar wil het gewoon eens zelf proberen maar meestal zakt de moed me in de schoenen als ik een recept lees vandaar!
Handig.
zondag 13 september 2015 om 11:13
quote:ThunderassMan schreef op 13 september 2015 @ 11:11:
[...]
Handig.Alleen jammer dat die lettertjes steeds kleiner worden.
[...]
Handig.Alleen jammer dat die lettertjes steeds kleiner worden.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.