Napraattopic deel 36

14-09-2015 23:42 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Hebben we het er eigenlijk al over gehad dat de tweeling van Albert (van Monaco) hun eerste zwemdiploma al 'in the pocket' hebben?

Ze kunnen bij nood hun adem controleren en 15 minuten op de rug drijven.
quote:Amaqanda schreef op 18 september 2015 @ 15:05:

Hebben we het er eigenlijk al over gehad dat de tweeling van Albert (van Monaco) hun eerste zwemdiploma al 'in the pocket' hebben?

Ze kunnen bij nood hun adem controleren en 15 minuten op de rug drijven.Is daar een topic over? Niet? Dan hoort het niet hier op napraat.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 18 september 2015 @ 15:11:

[...]

Is daar een topic over? Niet? Dan hoort het niet hier op napraat. Hier mag alles
quote:feow schreef op 18 september 2015 @ 11:44:

ik werd d'r een beetje nostalgisch van hoor. Gele helmen en overweldigende belangstelling.

Maar waar ik echt mee zit is dat ik BGB al heel lang niet gelezen heb. Ik zou bijna iemand willen vragen om te googelen of alles goed met d'r is.Misschien kan de buuv even gaan kijken of er een stapeltje enveloppen voor haar deur ligt.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 18 september 2015 @ 15:17:

[...]

Misschien kan de buuv even gaan kijken of er een stapeltje enveloppen voor haar deur ligt.Idd, en oppassen voor de maden.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 18 september 2015 @ 10:36:

Goh, toch een handige bijkomstigheid van een medische crisis in de familie, ik heb het forum gisteren helemaal niet gemist.Sterkte, Stone!
Life is short. Eat dessert first.
quote:feow schreef op 18 september 2015 @ 11:44:

ik werd d'r een beetje nostalgisch van hoor. Gele helmen en overweldigende belangstelling.

Maar waar ik echt mee zit is dat ik BGB al heel lang niet gelezen heb. Ik zou bijna iemand willen vragen om te googelen of alles goed met d'r is.

ik heb even door het raam gekeken. Ikea all over the place. In de Billy stond een vissenkom met twee dooie goudvissen naast wat niemendalletjes van ene Bouquet Reeks. Nooit van gehoord van die man. Maar hij heeft wel heel veel geschreven en BGB heeft het allemaal. Op de grond kledingstukken die van jou of mij kunnen zijn. Een jasschort, thermo-ondergoed, skinnie spijkerbroek maat 62, een snuggie en veel BR's en corduroy van Gaastra. Overal volle asbakken en lege flessen sherry. Verder een pizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzadoos (sorry de z bleef hangen) met een half opgegeten quatro stagioni en overal lege pakjes en zakjes van Knorr. Bruine aanslag op de vensterbank,

groene schimmel en vochtplekken op de muur.

Kortom niks ongewoons.

Die heeft wel een nacht gehad die je normaal alleen in films ziet.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ben ik mosterd als ik vaststel dat we er weer zijn? Ik vind het trouwens wel een schande hoor, die storing. En dan vooral dat tenenkrommende gebrek aan communicatie over deze walchelijke inbreuk op de dagelijkse routine van duizenden, nee honderdduizenden, wat zeg ik miljoenen vrouwen. Gelukkig is Emiel Roemer het volmondig met me eens, dus hij gaat kamervragen stellen. De onderste steen moet boven, verdomme.
Jongens, het Prinsesje komt eraan!!! Na al die topics van haar moeder voelt het Prinsesje inmiddels een beetje als mijn kleinkind, dus ik moest hier even komen stuiteren hoor .
quote:Fenrir-Greyback schreef op 18 september 2015 @ 16:39:

Jongens, het Prinsesje komt eraan!!! Na al die topics van haar moeder voelt het Prinsesje inmiddels een beetje als mijn kleinkind, dus ik moest hier even komen stuiteren hoor .

krijg je een nieuwe keuken van de keukenkampioen?

sinds fashionvictim heeft geklaagd over het gebrek aan warme maaltijden op verjaardagen hebben ze er een hele irritante banner ingegooid.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 18 september 2015 @ 16:03:

Ben ik mosterd als ik vaststel dat we er weer zijn? Ik vind het trouwens wel een schande hoor, die storing. En dan vooral dat tenenkrommende gebrek aan communicatie over deze walchelijke inbreuk op de dagelijkse routine van duizenden, nee honderdduizenden, wat zeg ik miljoenen vrouwen. Gelukkig is Emiel Roemer het volmondig met me eens, dus hij gaat kamervragen stellen. De onderste steen moet boven, verdomme.

zwáár mosterd.

maar ik ben het volledig met je eens.

Jongens, het Prinsesje komt eraan!!! Na al die topics van haar moeder voelt het Prinsesje inmiddels een beetje als mijn kleinkind, dus ik moest hier even komen stuiteren hoor . zet het op Oma

Jongens, het Prinsesje komt eraan!!! Na al die topics van haar moeder voelt het Prinsesje inmiddels een beetje als mijn kleinkind, dus ik moest hier even komen stuiteren hoor .Wie ze moeder?
quote:sabbaticalmeds schreef op 18 september 2015 @ 16:41:

[...]

krijg je een nieuwe keuken van de keukenkampioen?

sinds fashionvictim heeft geklaagd over het gebrek aan warme maaltijden op verjaardagen hebben ze er een hele irritante banner ingegooid.

Ik voel me nu gedwongen te gaan koken.

Ze wordt bedankt!
quote:frida_suarez schreef op 18 september 2015 @ 17:59:

[...]

Wie ze moeder?Zijn dit echte weeën?
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:frida_suarez schreef op 18 september 2015 @ 17:59:

[...]

Wie ze moeder?De langlopende TO die onder minstens drie opeenvolgende nicks ons heeft laten delen in werkelijk alle aspecten van haar alomvattende zwangerschap. Echt, als er een kampioenschap zwanger-zijn zou bestaan zou zij het winnen. Eerst vond ik haar irritant, later vond ik haar grappig en nu zit ik dus ordinair met haar mee te leven.
ben ik effe blij dat ik helemaal niets meekrijg van de zwanger pijler....
Zij we klaar met klagen over het gemis van het forum?
quote:Fenrir-Greyback schreef op 18 september 2015 @ 18:04:

[...]

De langlopende TO die onder minstens drie opeenvolgende nicks ons heeft laten delen in werkelijk alle aspecten van haar alomvattende zwangerschap. Echt, als er een kampioenschap zwanger-zijn zou bestaan zou zij het winnen. Eerst vond ik haar irritant, later vond ik haar grappig en nu zit ik dus ordinair met haar mee te leven.Ja ik ook
quote:ThunderassMan schreef op 18 september 2015 @ 19:16:

Zij we klaar met klagen over het gemis van het forum? Ik vind het giecheltje op de 1 of andere manier niet bij je passen.

Jongens, het Prinsesje komt eraan!!! Na al die topics van haar moeder voelt het Prinsesje inmiddels een beetje als mijn kleinkind, dus ik moest hier even komen stuiteren hoor .Niet alleen van jou, er zijn velen met jou die het zo voelen.
quote:vruchtgebruik schreef op 18 september 2015 @ 19:18:

[...]

Ik vind het giecheltje op de 1 of andere manier niet bij je passen.Ik ook niet, maar ja; ik wilde 'm toch eens gebruiken.
Meds, bedankt voor het gluren.

B. Reeks ken ik wel, maar dat is een slet en een leugenaar. Steeds weer maagd, huhhuh.

Ik heb wel eens medelijden met onze prinsesjes als ze weer naturel moeten lachen naar de camera. Maar merk nu dat miljoenen oma's als je nog niet eens geboren bent ook indrukwekkend is. ("Maar psych.... Ik had een adoptie-oma die echt op een weerwolf leek, echt! Nee, natuurlijk heb ik haar nooit gezien, maar ze was er wel hoor! Behalve als de mannen met gele helmen kwamen, dan niet.")
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik heb een dikke vette kaas pizza op. .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven