Entertainment alle pijlers

Masterchef Australië

07-09-2015 22:06 2871 berichten
Vanaf 7 september weer een nieuwe aflevering van dit kookprogramma.

met Gerry, George en Matt
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwJack schreef op 17 september 2015 @ 18:05:

[...]

Ja dat valt wel vaker op bij kookprogramma's: losse haren, met je vingers in het eten, vaker met hetzelfde lepeltje proeven... ik doe het zelf ook hoor, maar dan is het wel mijn eigen eten

Ik gruwel ervan. En ook met bijv. gehaktballen maken nog ringen om. Die doe ik zelfs af als ik met deeg of gehakt end. werk in de keuken voor mijzelf. Zelf steek ik ook voor mijzelf mijn haar op en een doekje er overheen. Gewoon uit voorzorg.

(en hier mogen de katten ook niet op het aanrecht komen en ook niet in de keuken als ik bezig ben)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 september 2015 @ 10:03:

[...]

Ik moest wel lachen, hoe kan het zijn dat je niet weet wat een tosti is? Hij is wel jong natuurlijk. Hij was mijn favoriet en ik vind hem een schatje maar of hij MC zou kunnen winnen? Nee vrees van niet.

Lekkere variaties hadden ze met die tosti`s. Leuke opdracht, ben gek op tosti`s.Nou ik zie hem wel winnen hoor. Hij heeft dat briljante dessert gemaakt met die appel (in anderhalf uur!) en uiteindelijk was wat hij nu had gemaakt ook best geslaagd, voor iemand die geen idee heeft wat een tosti is. Lijkt me een snelle leerling.
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 18 september 2015 @ 15:23:

[...]

Nou ik zie hem wel winnen hoor. Hij heeft dat briljante dessert gemaakt met die appel (in anderhalf uur!) en uiteindelijk was wat hij nu had gemaakt ook best geslaagd, voor iemand die geen idee heeft wat een tosti is. Lijkt me een snelle leerling.

Ja bij de eerste aflevering dat ze moesten voorkoken was het ook mijn favoriet en ik hoop dat hij heel hoog komt. Ik gun het hem zo.

Met je eens, als je niet weet wat een tosti is, dan maak je er wel iets goeds van. Zonde dat hij die caramel ook niet in de tosti had gedaan (niet dat ik het lekker zou vinden maar de jury zei dat het alles had uitgemaakt).

Ik vind het een leuke serie die van Aussie en hopelijk is George er vanavond weer. Hoe grappig ze gister zeiden dat hij ziek was. `Zien jullie deze lege plek (wijzende naast zich) ....... hier zou die kleine George gestaan hebben maar helaas is hij ziek)`
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zo een rij stoere mannen, als de dames maar bij hun positieven blijven
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Kon wel MC USA zijn
Tjezus, wat vals
Geen stijl van Viva trouwens om gisteren tijden MC de boel dicht te zetten hier
quote:nlies schreef op 18 september 2015 @ 18:43:

Geen stijl van Viva trouwens om gisteren tijden MC de boel dicht te zetten hier Inderdaad, ik heb echt heel weinig met gele helmpjes
Tjezus, wat vals
Iets zegt mij dat dat lam geen goed idee was
I Reynolds, dat was die leuke knul die ik al bij de entree zo leuk vond, toen mijn favo.
Vandaag ben ik voor blauw.
Ik vergeef hem dat hij nog nooit een tosti had gemaakt, hij maakt echt geweldige gerechten moet ik zeggen
Als Reynold wat meer zelfvertrouwen krijgt, En dat was al enigszins te zien toen hij zijn collega's voordeed hoe het bord opgemaakt moest worden, gaat hij het echt ver schoppen
Ik vind Matt qua stem op professor Sneep van de Harry Potter films lijken. Ik verwacht ieder moment een toverspreuk
Just because your past has been damaged doesn’t mean your future has to be worthless
quote:irbaboon schreef op 18 september 2015 @ 21:55:

Ik vind Matt qua stem op professor Sneep van de Harry Potter films lijken. Ik verwacht ieder moment een toverspreuk Tssss er is toch echt maar één Alan Rickman
Tjezus, wat vals
Tjezus, wat vals
ik ben er

Ah, je bent op tijd Jack!
quote:friezinnetje2014 schreef op 21 september 2015 @ 18:31:

Ah, je bent op tijd Jack! Goed he
Tjezus, wat vals
Top!
Wat van salade zouden jullie maken??

Je hebt niet heel veel tijd, 30 minuten
Heb vorige week nog een lekkere pastasalade gemaakt, en een wilde tomatensalade.
quote:friezinnetje2014 schreef op 21 september 2015 @ 18:34:

Wat van salade zouden jullie maken??

Je hebt niet heel veel tijd, 30 minutengeitenkaas, honing vijgen. maar is misschien niet speciaal genoeg
Ik eet veel salades als lunch, vandaag quinoa- courgette-rucola-feta-avocado, met limoensap en een beetje tabasco

Ook lekker: krieltjes, gekookt ei, gerookte zalm, rucola, augurk, kappertjes en een dressing van yoghurt, mosterd en evt mayonaise
Tjezus, wat vals
Maar dat zijn niet echt showstoppers, meer voor gewoon lekker

Ook lekker: couscoussalade met veel groene kruiden (munt vooral), courgette, komkommer en nog wat dingen die ik vergeten ben
Tjezus, wat vals
ik maak elke dag salades vers op mijn werk. Moet altijd wat creatief zijn, je moet wat variëren he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven