Napraattopic deel 36

14-09-2015 23:42 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Moiren_ schreef op 19 september 2015 @ 15:28:

Ik eet weer geen volwaardige maaltijd

Turks brood, humus, avocadospread, olijven, tomatenfèta, gevulde rode pepertjes en een stukje baklava toe.

En morgen eet ik een hartige taart. Weer niet volwaardig

Volgens mij eet ik wel volwaardig vandaag.

Ik ga namelijk aardappelen en kip + uien en prei in de römertopf doen.

Ok, het komt uit één pot topf als het klaar is maar the whole chabang zit er in.
Wij eten vandaag pannenkoeken. Heeft zoon besteld, want dochter heeft een feestje in Verweggistan en hij wilde ook wel iets feestelijks. Mijn pörkölt moet dus even wachten tot morgen, en dan wordt het maandag Surinaamse bami met kip en chinese kool, met dank aan FV.
Dat van maandag kan er mee door.
Brr chinese kool.
Hier vandaag aardappelen spruitjes en een gehaktbal.
quote:Grobbekuiken schreef op 19 september 2015 @ 11:38:

[...]

Gelijk heb je. Ik reageerde prima op de pil en nog beter op de Mirena, maar die mag er nu dus uit vanwege borstkanker. Krijg straks een anti-hormoonbehandeling en die is ook al niet fijn, versneld overgang en zo. Hoop maar dat de menstruatie dan ook weer zo snel mogelijk uitblijft.Jeetje Grobbekuiken, sterkte hoor!
quote:SuzanneSuus schreef op 19 september 2015 @ 14:48:

[...]

Kennis en behandeling bij borstkanker is fors verbeterd, idem bij alvleesklierkanker, darmkanker en leukemie bijv. Dan hebben behandelingen nog allerlei forse bijwerkingen, complicatirs etc maar in 20 jaar tijd is er veel verbeterd.

Persoonlijk blijf ik het naar vinden om patienten te zien die lijden onder soms forse complicaties van behandelingen ook al weet ik dat men steeds beter kan behandelen, oog heeft voor kwaliteit van leven etc

En nu something else

Hier in de buurt is afgelopen week een tijdelijke opvang voor vluchtelingen geopend, gisteren ben ik met dochter naar de info-avond daarover geweest. Ik was bang voor nare discussies maar er waren vnl. vragen over hoe te helpen. Dochter raakte in gesprek met een agent die voor ons zat. Na de bijeenkomst ging ze met hem mee langs de opvang en is daar binnen geweest. Ze trof daar de situatie aan zoals omschreven door de voorzitter vd stadsdeelraad en was best van slag.

Vanmorgen heeft ze de 2 grote tekenboeken van hier en 2 emmers met stiften vd Hema ( ff snel gekocht) gebracht. Ze heeft haar hart verloren aan 2 kindertjes daar.

Het pand bezoeken is lastig ( immers: geen apies kijken, mensen zijn moe) maar ze wil morgen met een stel kinderen naar de speeltuin.

Ik ben vanmiddag ook nog wat spullen gaan brengen; her is wat sneu daar, vermoeide mensen en stuiterende kinderen. Wat word ik dan kotsmisselijk van de actueeltopics.

Ja, het vluchtelingenprobleem is ècht een probleem, natuurlijk, niet te ontkennen. Maar wat een xenofobie zeg, verlies van realiteitszin, empathieWat een lieverd die dochter van jou! Brok in mijn keel als ik zoiets lees!
quote:Moiren_ schreef op 19 september 2015 @ 16:28:

Brr chinese kool.Sorry. Ik heb een koolfetisj .
Hier macaroni met gehakt en gemengde groenten en tomatensaus.

Heel eenvoudig, maar wel erg lekker en daarom eet ik het morgen ook.
Vandaag nasi, morgen roti. Maandag salade met vis. Dinsdag Duitse biefstuk met aardappeltjes en salade. Woensdag zuurkool. Donderdag en vrijdag eet ik alleen, geen idee wat.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Fenrir-Greyback schreef op 19 september 2015 @ 16:35:

[...]

Sorry. Ik heb een koolfetisj .

Joh, als jij er blij van wordt

Mij kan je alleen blij maken met boerenkool
Vanavond zelfgemaakte pizza , helaas zonder Tiramisu als dessert. De boodschappen man had zijn telefoon vergeten en gaat niet nog een keertje .
quote:KiaOraHoi schreef op 19 september 2015 @ 16:42:

Vanavond zelfgemaakte pizza , helaas zonder Tiramisu als dessert. De boodschappen man had zijn telefoon vergeten en gaat niet nog een keertje .Wat een weggewaaid dakraam zeg, die man van jou. Ik zeg buiten stampen die droeftoeter, en zijn overhemden er brandend en wel achteraan.
quote:hatsetats schreef op 19 september 2015 @ 16:36:

Vandaag nasi, morgen roti. Maandag salade met vis. Dinsdag Duitse biefstuk met aardappeltjes en salade. Woensdag zuurkool. Donderdag en vrijdag eet ik alleen, geen idee wat.Klinkt goed allemaal, hoe laat eten we?
quote:Fenrir-Greyback schreef op 19 september 2015 @ 16:35:

[...]

Sorry. Ik heb een koolfetisj .Nooit last van gassende ingewanden?
quote:Fenrir-Greyback schreef op 19 september 2015 @ 16:44:

[...]

Wat een weggewaaid dakraam zeg, die man van jou. Ik zeg buiten stampen die droeftoeter, en zijn overhemden er brandend en wel achteraan.

Denk om je bloeddruk!

Gelukkig ben ik er niet mee getrouwd en heeft hij ook nog eens een eigen huis (ís een goede vriend). Ben erg blij met hem want zonder hem had ik nu nog ziekenhuis voer moeten eten . Dan maar geen Tiramisu, als ik lang genoeg zeik dan gaat hij het morgen gewoon halen en maken. Leuk projectje voor vanavond .
quote:Grobbekuiken schreef op 19 september 2015 @ 15:00:

[...]

Let's!!haha, en toen kwam er hier net een vriend met zijn twee kinderen binnengewandeld, dus vandaar dat ik ineens stil was hoor
quote:Solomio schreef op 19 september 2015 @ 15:10:

[...]

Ik ben een beetje verslaafd aan:

[afbeelding]

ja, daar heb ik me dus ook jaren klem aan gegeten, maar daar loop ik dus tegenwoordig met een hele grote boog omheen.

een van de producten die ik om eerder genoemde reden mijd.
sushi vreetdate gaat helaas niet door

dus het wordt rijst met reepjes en wokgroenten of andijviestamppot met gehaktballen, ik ben er nog niet uit.
quote:KiaOraHoi schreef op 19 september 2015 @ 15:11:

[...]

Crème brulée .

ik heb laatst creme brulee op in een restaurant, die was echt perfect gemaakt.

en dat nadat ik een steak had gegeten die smolt op mijn tong

i died in heaven
quote:Morrigan- schreef op 19 september 2015 @ 16:59:

sushi vreetdate gaat helaas niet door

dus het wordt rijst met reepjes en wokgroenten of andijviestamppot met gehaktballen, ik ben er nog niet uit.
quote:KiaOraHoi schreef op 19 september 2015 @ 16:54:

[...]

Denk om je bloeddruk!

Gelukkig ben ik er niet mee getrouwd en heeft hij ook nog eens een eigen huis (ís een goede vriend). Ben erg blij met hem want zonder hem had ik nu nog ziekenhuis voer moeten eten . Dan maar geen Tiramisu, als ik lang genoeg zeik dan gaat hij het morgen gewoon halen en maken. Leuk projectje voor vanavond .dat klinkt ook niet echt best, heb ik iets gemist of heb je 't niet verteld?
quote:Grobbekuiken schreef op 19 september 2015 @ 16:50:

[...]

Nooit last van gassende ingewanden?Jawel. Het is dat ik toch nog enig fatsoen in mijn donder schijn te hebben, anders zou ik de hele dag lopen toeteren. Maar of ik nou wel of geen kool eet maakt niks uit, ik ben gewoon geboren als wandelende gasfabriek.
quote:Morrigan- schreef op 19 september 2015 @ 16:58:

[...]

ja, daar heb ik me dus ook jaren klem aan gegeten, maar daar loop ik dus tegenwoordig met een hele grote boog omheen.

een van de producten die ik om eerder genoemde reden mijd.

Welke reden precies? Aspartaam? Zit er volgens mijn ingrediëntenlijstje niet in.

Daarbij ben ik dol op aspartaam, dus voor mij maakt dat gelukkig niet uit.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Fenrir-Greyback schreef op 19 september 2015 @ 17:04:

[...]

Jawel. Het is dat ik toch nog enig fatsoen in mijn donder schijn te hebben, anders zou ik de hele dag lopen toeteren. Maar of ik nou wel of geen kool eet maakt niks uit, ik ben gewoon geboren als wandelende gasfabriek.

met alles wat je hier in de tijd dat je hier forumt hebt verteld en nu deze informatie heb ik echt een heel bijzonder beeld van jou

en eigenlijk ben ik stiknieuwsgierig of dat een beetje klopt in het echt

die vorige avatar heeft daar overigens ook aan bijgedragen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven