Napraattopic deel 36

14-09-2015 23:42 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:-RoseRed- schreef op 22 september 2015 @ 20:11:

[...]

Pas je op met het gebruik van smileys? Anders word het verkeerd uitgelegd

Maar ze zijn zo leuk .
quote:KiaOraHoi schreef op 22 september 2015 @ 20:17:

kijk nou uit, sommige mensen raken daar heel geirriteerd over
quote:-RoseRed- schreef op 22 september 2015 @ 19:54:

[...]

Eens even kijken naast mij op de bank.. je zou het wel weten, want dan was je nu heen en weer aan het lopen geweest voor thee, een dekentje, een koekje, nog even naar de supermarkt voor tiramisu.....
Pasta met rode saus en asperges en heel even droog.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 22 september 2015 @ 20:24:

Pasta met rode saus en asperges en heel even droog.

zeg, 't is hier geen eet- en kletstopic he...

quote:Morrigan- schreef op 22 september 2015 @ 20:23:

[...]

je zou het wel weten, want dan was je nu heen en weer aan het gelopen geweest voor thee koffie, een dekentje, een koekje, nog even naar de supermarkt voor tiramisu.....
'gelopen geweest'

tja, 't was ook een lastige zin natuurlijk
Pasta a la Norma, het regent en ik ben dus nat.

Ik zou op de sportclub alle ouders ontvangen en koffie geven van de introducees. Alle kinderen mochten vanavond iemand mee nemen die misschien lid wil worden. Helaas kwamen de ouders van de leden, hun kinderen mét de vriendjes brengen dus er viel weinig te promoten. Slechts twee ouders, kinderen wel foldertjes meegegeven, maar in de categorie 7 tot 10 is het toch handiger om vooral ook de ouders enthousiast te maken.
quote:Morrigan- schreef op 22 september 2015 @ 20:31:

'gelopen geweest'

tja, 't was ook een lastige zin natuurlijk Het is laat en het was een lange dag, kun je ook niets aan doen .
Man, man, man wat is dat hartelijk welkom-topic toch weer een feestje. Ik zou er haast slingers gaan ophangen.
Pannenkoeken en cake.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:barbaracartland schreef op 22 september 2015 @ 20:46:

Man, man, man wat is dat hartelijk welkom-topic toch weer een feestje. Ik zou er haast slingers gaan ophangen.Ik ben van één persoon wel geschrokken, daarvan dacht ik dat er meer intelligentie in zat.
Lasagne.

En het heeft hier vanochtend om 9 uur voor het laatst geregend. Zelfs nog in de zon gezeten vanmiddag.
Pasta met spinaziesaus. Beste vriend heeft gekookt. Nu een glas blauwe Chimay. Het leven is goed.
IMHO
Broodjes warme kip met patat. Het is hier droog.
quote:hatsetats schreef op 22 september 2015 @ 20:50:

Pannenkoeken en cake.oh...
Geroosterde mais, aardappelpuree, bioburger en regen.
quote:GrimbleGrumble schreef op 22 september 2015 @ 21:12:

Pasta met spinaziesaus. Beste vriend heeft gekookt. Nu een glas blauwe Chimay. Het leven is goed.ik zoek nog een lekker recept met pasta en spinazie
Hier buiig.
Regen, veel regen, een verhuizende zoon dus patat speciaal en kroket en nu naar bed.

Moe.
quote:barbaracartland schreef op 22 september 2015 @ 20:46:

Man, man, man wat is dat hartelijk welkom-topic toch weer een feestje. Ik zou er haast slingers gaan ophangen.Is het weer zo ver?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Even aan vriend gevraagd:

Lente-ui bakken in rijkelijke olijfolie, 350 gram diepvriesspinazie, zout en peper erbij, rijkelijk besprenkelen met knoflookpoeder, een handje zongerijpte olijven (potje Taggia van de Albert Heijn) erbij, ovengedroogde tomaten (Saclia Italia, van de Albert Heijn, mag ook zongedroogde tomaten of cherry tomaten), verse citroensap, serveren met vers geraspte parmezaanse kaas en penne of spaghetti.

Variaties: creme fraiche erbij, paprika erbij, kappertjes erbij. Gorgonzola erbij.
IMHO
quote:yasmijn schreef op 22 september 2015 @ 21:23:

Regen, veel regen, een verhuizende zoon dus patat speciaal en kroket en nu naar bed.

Moe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven