Masterchef Australië
donderdag 24 september 2015 om 19:34
donderdag 24 september 2015 om 19:36
donderdag 24 september 2015 om 19:44
vrijdag 25 september 2015 om 10:18
quote:Summerdance schreef op 25 september 2015 @ 10:07:
Marco is dus wel leuk!
ZO! Maar wat dan? Ik kan echt niets leuks ontdekken aan die man. Zijn voorkomen, zijn manier van praten/fluisteren, zijn commentaar etc etc. Allemaal even erg!
Marco is dus wel leuk!
ZO! Maar wat dan? Ik kan echt niets leuks ontdekken aan die man. Zijn voorkomen, zijn manier van praten/fluisteren, zijn commentaar etc etc. Allemaal even erg!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 25 september 2015 om 10:36
vrijdag 25 september 2015 om 10:39
quote:rosanna08 schreef op 25 september 2015 @ 10:36:
de passie van die man, zijn vermogen om de mens achter de kandidaten te zien en zijn stem
En ja, het is irritant dat hij 3 x achter elkaar zijn dingen herhaalt, maar als je gelijk yes Marco zegt, houdt ie zijn kop
Dat laatste is niet waar, want die tijd heb je niet.
de passie van die man, zijn vermogen om de mens achter de kandidaten te zien en zijn stem
En ja, het is irritant dat hij 3 x achter elkaar zijn dingen herhaalt, maar als je gelijk yes Marco zegt, houdt ie zijn kop
Dat laatste is niet waar, want die tijd heb je niet.
vrijdag 25 september 2015 om 10:41
quote:Nouschi schreef op 25 september 2015 @ 10:18:
[...]
Maar wat dan? Ik kan echt niets leuks ontdekken aan die man. Zijn voorkomen, zijn manier van praten/fluisteren, zijn commentaar etc etc. Allemaal even erg!Dit vind ik er van: Maar wat vinden jullie dan zo leuk aan hem? Dat ie alles 3 keer zegt? Dat ie narcistische trekjes heeft? Dat ie lange stiltes laat vallen? Dat ie rondloopt alsof hij alles weet en de rest helemaal niets?
[...]
Maar wat dan? Ik kan echt niets leuks ontdekken aan die man. Zijn voorkomen, zijn manier van praten/fluisteren, zijn commentaar etc etc. Allemaal even erg!Dit vind ik er van: Maar wat vinden jullie dan zo leuk aan hem? Dat ie alles 3 keer zegt? Dat ie narcistische trekjes heeft? Dat ie lange stiltes laat vallen? Dat ie rondloopt alsof hij alles weet en de rest helemaal niets?
vrijdag 25 september 2015 om 11:04
quote:Nouschi schreef op 25 september 2015 @ 10:18:
[...]
Maar wat dan? Ik kan echt niets leuks ontdekken aan die man. Zijn voorkomen, zijn manier van praten/fluisteren, zijn commentaar etc etc. Allemaal even erg!
Ik heb een dingetje met autoritaire mannen die graag hun zin willen hebben
Ik smelt ook voor Gordon in de keuken, daarvan heb ik ooit eens geroepen, ik wou dat ik het potloodje achter zijn oor was
[...]
Maar wat dan? Ik kan echt niets leuks ontdekken aan die man. Zijn voorkomen, zijn manier van praten/fluisteren, zijn commentaar etc etc. Allemaal even erg!
Ik smelt ook voor Gordon in de keuken, daarvan heb ik ooit eens geroepen, ik wou dat ik het potloodje achter zijn oor was
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 25 september 2015 om 11:06
quote:friezinnetje2014 schreef op 25 september 2015 @ 10:41:
[...]
Dit vind ik er van: Maar wat vinden jullie dan zo leuk aan hem? Dat ie alles 3 keer zegt? Dat ie narcistische trekjes heeft? Dat ie lange stiltes laat vallen? Dat ie rondloopt alsof hij alles weet en de rest helemaal niets?
Nah precies dat geloof ik
Ik hoef ook niet met hem te trouwen en zijn kinderen te werpen en zo
Maar op een een of andere verknipte manier vind ik dat aantrekkelijk.
En daarnaast zijn passie voor koken natuurlijk.
Ik krijg dan weer jeuk van het zijige geleuter van Jamie
Wat een zachtgekookt/gepocheerd ei is dat zeg!
[...]
Dit vind ik er van: Maar wat vinden jullie dan zo leuk aan hem? Dat ie alles 3 keer zegt? Dat ie narcistische trekjes heeft? Dat ie lange stiltes laat vallen? Dat ie rondloopt alsof hij alles weet en de rest helemaal niets?
Nah precies dat geloof ik
Ik hoef ook niet met hem te trouwen en zijn kinderen te werpen en zo
Maar op een een of andere verknipte manier vind ik dat aantrekkelijk.
En daarnaast zijn passie voor koken natuurlijk.
Ik krijg dan weer jeuk van het zijige geleuter van Jamie
Wat een zachtgekookt/gepocheerd ei is dat zeg!
vrijdag 25 september 2015 om 18:21
quote:Summerdance schreef op 25 september 2015 @ 11:04:
[...]
Ik zou ook best wel afgeblaft willen worden (en daarna goedmaken natuurlijk ) door Gordon, maar die Marco vind ik gewoon een arrogant bal en die trek ik niet. Letterlijk en figuurlijk.
[...]
Ik zou ook best wel afgeblaft willen worden (en daarna goedmaken natuurlijk ) door Gordon, maar die Marco vind ik gewoon een arrogant bal en die trek ik niet. Letterlijk en figuurlijk.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 25 september 2015 om 18:26
Ik vond het trouwens wel raar gisteren. Die blonde maakte dat gerecht met rauwe scallops en prawns. Die zouden 'gekookt' worden door de bouillon of sausje in dat vaasje. Maar George pakte kat vaasje (niet eens bij de hals) vast en vertelde er wat over. Dat vaasje moet toch loeiheet zijn om de boel te koken/garen?
Of ben ik te kritisch?
Of ben ik te kritisch?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 25 september 2015 om 18:28
quote:himalaya schreef op 25 september 2015 @ 18:26:
Ik vond het trouwens wel raar gisteren. Die blonde maakte dat gerecht met rauwe scallops en prawns. Die zouden 'gekookt' worden door de bouillon of sausje in dat vaasje. Maar George pakte kat vaasje (niet eens bij de hals) vast en vertelde er wat over. Dat vaasje moet toch loeiheet zijn om de boel te koken/garen?
Of ben ik te kritisch? Zeg ga eens ergens anders lopen azijnpissen ja
Of ben ik te kritisch? Zeg ga eens ergens anders lopen azijnpissen ja