Gezondheid alle pijlers

Aankomen met AD

29-09-2015 12:13 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Vanmorgen bij de dokter geweest omdat het niet goed met me gaat. De zenuwen hebben het de afgelopen maanden overgenomen en hierdoor weeg ik nu nog maar 50 kilo. Een vriendin van mij heeft antidepresivia gekregen zodat ze naast de zenuwen gewoon nog haar eetlust behoudt. Dit leek mij eigenlijk wel ideaal maar mijn dokter wil hier dus niet aan mee werken. Nu vroeg ik mij af, zijn er andere medicijnen die bij de apotheek verkrijgbaar zijn die de eetlust opwekken? Weet iemand dat?
AD slik je niet zomaar even om je eetlust op te wekken...
Ga lekker wandelen, of sporten.

Krijg je ook gezonde trek van.

Maar hoe oud ben je?
Antidepressiva ga je niet zomaar slikken. Dus logisch dat je huisarts die niet gegeven heeft. Welk advies heeft hij je wel gegeven?
Ja hoor prednison. Hou veel vocht vast en heb een enorme eetlust. Al 15 kilo aangekomen. Maar ook die medicatie krijg je gelukkig niet zomaar.

Zoek afleiding en haal dingen in huis die lekker vindt om te snoepen. Ga samen met andere mensen eten enz.

Wees blij dat medicatie niet zomaar voorgeschreven wordt.
Je wil graag een middeltje wat je probleem oplost, maar zowel jouw perceptie van het probleem als de voorgestelde oplossing voldoen niet. Je probleem is namelijk niet je gewicht, maar eerder dat je schijnbaar moeite hebt om om te gaan met bepaalde moeilijkheden in je leven. Daar zul je aan moeten werken en dat zal moeite kosten. Zoek professionele hulp i.p.v. je toevlucht tot medicijnen te nemen.
Het is niet duidelijk waarom je zo zenuwachtig bent. Dat moet dus verholpen worden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven