Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
Sneu hoor van PMzemoeder. Gelukkig kon ze getroost worden met drank en eten.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 30 september 2015 @ 19:02:

[...]

Medisch advies. Ik heb je gestaft.

Stop die staf daar maar in. En als het dan pijn doet, smeer je er ook maar calendula op.
quote:Pil0u schreef op 30 september 2015 @ 18:42:

Om 1 uur 's nachts? Het was vanmorgen hoor

Er was een bug vanochtend waardoor alle tijden raar waren. Vandaar.

En over 3 dagen is het weekend. Nog meer BDH opmerkingen?

Nope. Mevroi.

Ja, fijn is dat he? Thuis werken. Ik heb nooit een motivatieprobleem eigenlijk. Ik ga eerder te lang door.

Hoe komt de zere kop? Verkoudheid nog?

Ik heb heel vaak een motivatieprobleem Maar ga wel lang door, dus ik maak wel ruimschoots mijn uren.

Zere kop is denk ik van te weinig slaap. Elke ochtend neem ik me voor om 's avonds echt een keertje vroeg naar bed te gaan, maar dat lukt steeds niet. Maandag was het 1.30u........

Maar ook leuk nieuws: morgenochtend ga ik mijn gloedjenieuwe auto ophalen! Eindelijk.

En dan de hele dag mee werken met man, dan ben ik zijn persoonlijke chauffeur en kan ik lekker wennen aan mijn nieuwe toet. En aan de automaat. Vooral dat.
morgen sinds wéken weer een dagje werken; wekker om 6 uur zal wel tegenvallen
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter_ schreef op 30 september 2015 @ 20:44:

[...]

Stop die staf daar maar in. En als het dan pijn doet, smeer je er ook maar calendula op.
quote:Splinter_ schreef op 30 september 2015 @ 20:50:

[...]

Ik heb heel vaak een motivatieprobleem Maar ga wel lang door, dus ik maak wel ruimschoots mijn uren.

Zere kop is denk ik van te weinig slaap. Elke ochtend neem ik me voor om 's avonds echt een keertje vroeg naar bed te gaan, maar dat lukt steeds niet. Maandag was het 1.30u........

Maar ook leuk nieuws: morgenochtend ga ik mijn gloedjenieuwe auto ophalen! Eindelijk.

En dan de hele dag mee werken met man, dan ben ik zijn persoonlijke chauffeur en kan ik lekker wennen aan mijn nieuwe toet. En aan de automaat. Vooral dat.

Nieuwe toet! Leuk! Wat voor kleur hettie dan?

Hm, ik ga altijd wel op tijd naar bed.

Jij bent een dieseltje wat even warm moet lopen. Wat boeit het dat je wat later begint? Als je je uren maar maakt en je werk op tijd af is, toch?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 30 september 2015 @ 19:05:

Sneu hoor van PMzemoeder. Gelukkig kon ze getroost worden met drank en eten.

Ja... We lijken wel wat op elkaar daar in.

Ze heeft wel vandaag bezoek afgebeld omdat ze zich schaamde voor dikke lip en blauw gezicht.
quote:Slofje schreef op 30 september 2015 @ 20:53:

morgen sinds wéken weer een dagje werken; wekker om 6 uur zal wel tegenvallenAuch...
quote:Pil0u schreef op 30 september 2015 @ 21:11:

[...]

Nieuwe toet! Leuk! Wat voor kleur hettie dan?

Hm, ik ga altijd wel op tijd naar bed.

Jij bent een dieseltje wat even warm moet lopen. Wat boeit het dat je wat later begint? Als je je uren maar maakt en je werk op tijd af is, toch?

Toet is donkerblauw. Keuze tussen dat en zwart. Een Toyota Auris, hybride.

En ja, ik ben een diesel. Ik weet het en toch zit ik me altijd schuldig te voelen als ik niet op gang kom 's ochtends. Stom hè.

Slof, zet 'm op morgen! Vast leuk om weer eens aan de slag te zijn. Ik zal aan je denken, mocht ik toevallig wakker zijn.
En nu moet ik mijn Ka'tje dus verkopen. Volgens een website is die 1500 euro waard. En dat vind ik veel te weinig, het is een prima auto. Nou ja, wel 10 jaar oud. Maar 4 winterbanden (van vorig jaar) erbij en 2 gloednieuwe voorbanden. Dus ik wil eigenlijk proberen om er 2000 voor te krijgen.

Sneu voor PMze mam, zal er niet fijn uitzien.
Hm, PM wil een auto, perse het merk wat ik heb.

Ik zal van het weekend even overleggen of hij eventueel die van mij wil en dat ik dan die van jou over neem. Mij boeit het namelijk niet wat voor auto ik heb, alstie maar goed is verder.

En jou vertrouw ik wel
Oeh, dat is wel heel lief bedacht, maar dat vind ik ook wel griezelig hoor, verkopen aan een bekende. Als er dan toch verborgen gebreken zijn, vind ik dat extra rot.

Dus liever probeer ik eerst om hem anoniem te verkopen. Tenzij je hem heel graag en perse wilt hebben. Maar dus garantie tot aan de deur.
Hahaha, we hebben het er nog wel over
Goed plan.

Ik heb ooit mijn Peugeot 106 verkocht aan mijn bovenbuurmeisje toen ik mijn lease auto kreeg.

Nooit wat gehad met die auto, echt nooit.

En bij haar gingen er kleine dingetjes kapot. (Of ik wat aan aan afgebroken spiegel kan doen en een lekke uitlaat)

Alleen maar gezeik gehad.

Voor de vriendschap was het geen plus.
Nou ja, en dat wil ik natuurlijk niet!
Nee. Ik ook niet hoor Splint. Ik vind jou wel leuk dan je toet

Ik heb mezelf opgegeven voor een aantal theaterworkshops

Gaaf, theaterworkshops! Wat ga je dan doen? Lijkt mij ook heel leuk. Ik wil graag iets doen met stemvorming en dan is theater ook heel geschikt.

Ik ben heeeel blij dat ik geen broers of zussen op fb heb. Wat een gemuts zeg.

En nu ga ik mijn toet halen.
Toet trekt de aandacht

Ik sta op man te wachten en er loopt een beveiliger door de straat die toch even een praatje kwam maken. Want ik sta wel heel erg te glimmen.

Hij is vergeten om me aan te spreken op onbetaald parkeren.
Issie fijn?

Ze hebben 6 delen.

Improvisatie, soap, drama, lach, spreken in het openbaar en vechten en vrijen.

Ik ben heel benieuwd.
Hij is fijn. Alleen waren de ramen beslagen vanochtend, dat viel me wel tegen. Misschien dat ik hem toch maar terug breng.

Klinkt spannend, die workshops. Lekker buiten je comfortzone.

Wanneer begin je?
Aaaaah *schattige anekdote*

We staan buiten met buurman te praten als ons bovenbuurmeisje (5 jaar oud) ineens de deur uit komt en weg rent. Wij verbaasd: hee Truusje, waar ga je naartoe, helemaal alleen?

Ze kijkt even om, rent verder, stopt en komt voorzichtig terug naar ons (wij kennen haar redelijk, maar bij de buurman komt ze regelmatig). Tranen in haar ogen: mama ging boodschappen doen en toen wilde ze heel stoer voor het eerst alleen thuis blijven. En nu was ze bang geworden en ging ze naar de winkel rennen. Achgossie. Dat leek ons niet zo'n goed plan, dus heeft buurman haar maar mee naar huis genomen.

Moet je maar niet aan denken hoe dat gegaan was als wij niet buiten hadden gestaan en ze inderdaad verder was gerend. Grote kans dat ze haar moeder mis was gelopen enzo. Arme meid.
In maart pas

Oh, dat is wel even schrikken ja, van buurmeisje.
Ow, maart duurt nog wel even :(

Ja, was het dappere meiske toch niet zo dapper.....

Owwwww, ik zit mezelf te verlekkeren op de site van de Schoenenfabriek. En nu wil ik van alles bestellen. Maar volgens mij moet je vooraf betalen, dus dat doe ik maar niet. Beter even naar de echte winkel toe. Ze hebben echt zulke geweldige schoenen

En deze zou ik niet kopen, maar ik vind hem wel geweldig:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven