En wat eten we vandaag?

21-07-2007 20:50 5194 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons wat je vandaag gaat eten!

anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 16-08-2007 10:41
Reden: Invoegen afbeeldingen.
% gewijzigd
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Mijn gebit is vandaag gezoutstraald dus weinig gegeten. Hoop pijn. Morgen bij Minny eten.
Wie gaat er koken dan morgen Myleen? De italiaan, de chinees of de euhm... wat was het ook alweer?

Ik heb afgelopen weekend een nieuw staafmixerset gekocht. Zit ook zo'n keukenmachine-geval bij.

Dus gisteren zelf falafel gemaakt, vandaag ook gegeten. Was heerlijk & zeker voor herhaling vatbaar!!

Morgen heb ik een sjiek black tie-gala, mét diner. Ben benieuwd!
Oei dat klinkt leuk Age die party. Nou en je nieuwe mixset is ook leuk, verras ons met nieuwe recepten.

Ja Min houdt de spanning erin, het kan bijna niet missen of het moet wel lekker zijn met een van haar 3 koks. Ik kom uiteraard hier verslag doen.
Gestoomde krieltjes in de schil, snijboontjes met suiker en een klontje boter en een heerlijke entrecote met zelfgemaakte roquefortsaus, daar droomde ik al weken van .
Gisteren gekruidde krieltjes van de bakplaat, karbonades en salade.

Vandaag even afwachten of de migraine minder wordt. Eten en dus koken zal niet echt lukken, in het beste geval maak ik iets kant en klaars, bapao en soep of zo. En anders moet de rest maar kiezen wie we bellen om te laten bezorgen.
Hahaha Sun, you're welkom

Vandaag eet ik alleen en lekker simpel: aardappels, doperwten en worteltjes en een speklapje.

Toe heb ik evt vanille yoghurt óf chocolade kruidnoten
Beterschap Yette!

Hier wordt het vanavond lasagne met gemengde sla.
Gevulde aubergine,rijst en komkommer. En het mooiste van alles: ik hoef vanavond niet te koken!
Sperzieboontjes (in de Bonus bij AH ), aardappeltjes met kruiden en zongedroogde tomaatjes (van de Aldi, wel lekker maar wel vrij zout) en een vegetarische groenteschijf (ook van de Aldi, was nieuw maar ik vond het een rare smaak hebben).
bij de lidl vandaan gehaald;ovenschotel met zalm, aardappelschijfjes in roomsaus.dr bij gemengde salade.

als nagerecht eigen gemaakte bananen-kruidcake.was errugg mmmmm
Gisteren heb ik spitskool uit de wok gegeten. Lekker wel.

Uitje fruiten, teentje knoflook, gesneden spitskool (klein halfje), dan 4 ons gehakt en een flinke eetlepel masala en als alles gaar is dan een blikje ananasstukjes en een hand rozijntjes er door. Lekker!
Ga vanmiddag tomatensoep koken, met lekker veel groenten (verse tomaten (duh) courgette, tauge, lente-ui) en spekjes natuurlijk. Mmm.
Gisteren: zelfgemaakte mosterdsoep, donkerbruin Lidl-afbakbroodje en sla met komkommer en tomaat.

Vandaag: pangafilet met rostirondjes uit de oven, sla erbij, waarschijnlijk met feta, olijven en wie weet wat nog meer :-).

Ik heb het al gemaakt dus hoef het alleen op te warmen. Ow en ik heb ipv broccoli sperziebonen erdoorheen, omdat ik die nog in de vriezer had..
Thanx Noorke

Het is gisteren een kant en klare maaltijdsalade geworden met pasta, verschillende slasoorten, walnoten, geitenkaas, appel en honingdressing. Ze vonden het wel te doen. Voor een keer.

Vandaag ga ik het goed maken. Op verzoek van de jongste eten we 'tannetoeken en asse toetje fuit met laghoom'
Ik heb gisteren sushi gehaald, en wat daar van over is eeet ik vandaag voor de lunch . Vanavond wordt het denk ik een duits biefstukje met aardappeltjes uit de oven, en sperzieboontjes.
Gisteren vis met krokant laagje uit de oven, paar frietjes en sla.

Vandaag moet ik tot laat werken, daarna ga ik hardlopen en dan maak ik wat simpels (eet alleen): volkorenstokbroodje uit de oven met geitenkaas, honing, walnoten en rucola. Misschien nog een soepie erbij.
Oeh die kip pesto ziet er lekker uit! Dat ga ik denk ik vanavond eens maken. Was het wat, DoubleU?
Ja ik vond het heel lekker! Denk alleen dat het niet meer te krijgen is.. Volgens de site van Knorr is het uit het assortiment..
Oh dat is dan weer jammer. Mij een beetje lekker maken....

Hihi.. je kunt altijd kijken in de supermarkt.. misschien ligt er nog wat ouds
Griekse taart met salade van ui/paprika/feta/komkommer.

Dikke yoghurt met honing en in bruine suiker gebakken amandeltjes toe.
Pane fratau, oftewel sardijns brood met tomatensaus, pecorino en een gepocheerd ei. Favoriet van man en mij, alleen eten we het niet vaak omdat we het brood alleen via internet kunnen bestellen. Erg veel zin in nu dus.
Rijst, pepesan (makreel in pittige Indonesische saus) en zoetzure komkommer. En nu ga ik een bakje yoghurt halen om de boel weer te blussen...
pasta tonno !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven