En wat eten we vandaag?
maandag 22 september 2008 om 21:19
Wie gaat er koken dan morgen Myleen? De italiaan, de chinees of de euhm... wat was het ook alweer?
Ik heb afgelopen weekend een nieuw staafmixerset gekocht. Zit ook zo'n keukenmachine-geval bij.
Dus gisteren zelf falafel gemaakt, vandaag ook gegeten. Was heerlijk & zeker voor herhaling vatbaar!!
Morgen heb ik een sjiek black tie-gala, mét diner. Ben benieuwd!
Ik heb afgelopen weekend een nieuw staafmixerset gekocht. Zit ook zo'n keukenmachine-geval bij.
Dus gisteren zelf falafel gemaakt, vandaag ook gegeten. Was heerlijk & zeker voor herhaling vatbaar!!
Morgen heb ik een sjiek black tie-gala, mét diner. Ben benieuwd!
maandag 22 september 2008 om 21:22
Oei dat klinkt leuk Age die party. Nou en je nieuwe mixset is ook leuk, verras ons met nieuwe recepten.
Ja Min houdt de spanning erin, het kan bijna niet missen of het moet wel lekker zijn met een van haar 3 koks. Ik kom uiteraard hier verslag doen.
Ja Min houdt de spanning erin, het kan bijna niet missen of het moet wel lekker zijn met een van haar 3 koks. Ik kom uiteraard hier verslag doen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 23 september 2008 om 12:23
dinsdag 23 september 2008 om 21:17
woensdag 24 september 2008 om 08:31
woensdag 24 september 2008 om 11:13
Thanx Noorke
Het is gisteren een kant en klare maaltijdsalade geworden met pasta, verschillende slasoorten, walnoten, geitenkaas, appel en honingdressing. Ze vonden het wel te doen. Voor een keer.
Vandaag ga ik het goed maken. Op verzoek van de jongste eten we 'tannetoeken en asse toetje fuit met laghoom'
Het is gisteren een kant en klare maaltijdsalade geworden met pasta, verschillende slasoorten, walnoten, geitenkaas, appel en honingdressing. Ze vonden het wel te doen. Voor een keer.
Vandaag ga ik het goed maken. Op verzoek van de jongste eten we 'tannetoeken en asse toetje fuit met laghoom'
woensdag 24 september 2008 om 11:32