Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hellooooo Meta is back in ons koude kikkerlandje!

Denk niet dat ik de puf heb om bij te lezen, ben nog aan t bijkomen van een drukke vakantieweek

Is iemand in de gelegenheid een samenvatting te geven?
Volgens mij is de kortste samenvatting dat er veel dipjes waren bij veel mensen...
Vast ook een hormoonkwestie, dat schoonmaken, Pop.

Je moet je nest wel mooi maken voor toekomstige mannetjes-mensen als je bronstig wordt
Dipjes???

Ohhhh

Hoe is t met SD en haar werk?

Ik heb juist zo'n leuke week gehad, vakantiescharrel gehad *geen potentieel relatiekandidaat wel een geschikte sv*

heel veel contact gehad met heel veel mensen
EA hoe is het nu met je?

Mozzarella...dat zou wel een hele verandering zijn, dat de vrouwen de mannen aan hun haren hun hol inslepen

Tis woensdag vandaag hè? Hmmm tijd voor SV zou ik zo zeggen
heej meta; waas je niet op vakantie geweest? Hoe heb je het gehad? heb je toevallig de rel van vorige week meegemaakt? Op 'overige' is een nieuw forum over gourmetten voor singles en niet-singles, daar zitten sd en prinses nu voornamelijk. Met haar werk zit het volgens mij wel goed, heb er wel iets van meegekregen.

Aspoes; hoe was je date?

Gesprek bij potentiele nieuwe werkgever was oke. Hoop formulieren meegekregen en ze sturen mijn contract op. Hopelijk doen ze dat vandaag nog, want moet voor het einde van de maand mijn baan opzeggen. Beetje lullig voor mijn teamleider als ik dat de 30e doe..... Zie er overigens wel als een berg tegenop....bah.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Heb jij een SV, appeltje? Woensdag: sleep-je-SV-aan-zijn-haren-je-hol-binnen-dag. Ik vind het wel wat

Nu die SV nog vinden... hoewel ik niet weet of dat echt iets voor mij zou zijn eigenlijk.

Heb wel tot 3 uur 's nachts zitten msn-en met BD, die me eerst misschien een beetje te saai leek, maar blijkbaar toch zo boeiend en grappig was was dat ik om 3 uur toch echt maar eens het gesprek moest afkappen... We hadden het uiteindelijk over sprookjes, iets wat hij niet wist, het werd vanzelf een soort raadsel... en nu heb ik 'm beloofd dat als hij het antwoord weet dat hij dan een deet met mij wint

Lastig Ingel, kan me voorstellen dat je er tegenop ziet, je baan opzeggen... Heb je wel zin in je nieuwe baan?
quote:Mozzarella schreef op 24 september 2008 @ 12:33:

Lastig Ingel, kan me voorstellen dat je er tegenop ziet, je baan opzeggen... Heb je wel zin in je nieuwe baan?

Heb echt wel zin in mijn nieuwe baan.

Zojuist in de Viva ook het stuk over 'duivelse dillemma's' gelezen en weet dat ik achter mijn keuze sta. Toch ist niet zo makkelijk; werd net nog gebeld door teamleider over een cursus in februari..... liegen is niet mijn sterkste kant.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Je baan opzeggen is altijd vervelend Ingel, maar je moet maar zo denken: iemand anders gaat heeeeel blij zijn met jouw ouwe baan! Net zo blij als jij nu bent met je nieuwe.. Dus voel je niet te schuldig, zo werkt het nou eenmaal.. (en helemaal voor pas afgestudeerden, die nog 'zoekende' zijn).

Mijn date was... leuk. En niet meer dan dat. Ook niet minder trouwens, het had natuurlijk heel naar kunnen zijn Maar er was niet de 'klik' waar je naar zoekt. Jammer maar helaas, tis wel een hele aardig jongen! Maar meer dus niet. Ik heb het idee dat hij er wel hetzelfde over dacht, niet gezoend aan het eind van de date dus dat was allemaal prima! Beetje zo'n 'mutual understanding', best fijn eigenlijk. Eh, ik zeg: op naar de volgende kandidaat
Aspoes, best jammer dat de klik er niet was. Maar gelukkig heb je een goede date gehad!

Ik zou vanmiddag eigenlijk iets leuks gaan doen met een vriendin, maar die is ziek, dus ik ben wat langer op mn werk blijven hangen en ga zo met frisse moed beginnen aan de schoonmaak/opruim van de rest van mn huis. Dan is dat ook eens klaar. Baalde er al tijden van dat het zo'n rotzooi was, maar omdat opruimen nou eenmaal niet mijn 'pack of genes' is, bleef het er maar bij. Nu heb ik opeens de schoonmaak-vibe gevonden, dus ik ga zo maar eens aan de slag!

Mozz, ik ben benieuwd of BD (waat staat dat ook alweer voor) de oplossing op je raadsel heeft! Dan wint ie een date! Moet toch wel een erg leuke prijs zijn!
Heb nu al een week dat ik RPD bel en krijg zijn voicemail, hij belt dan paar uur later wel netjes terug. Maar zegt na hallo hoe gaat het? gelijk * ik hou het kort moet nog dit moet nog dat etc* er achter aan en hupsa na 2 min zijn we weer klaar met ons gesprek. Goed geeft niet, kan iemand is druk , ik ben ook wel eens druk.

Morgen gaat hij een weekje op vakantie , dus ik belde hem vanmiddag wederom voicemail heel enthousiast deze ingesproken en hij belde mij zojuist terug. Belt hij mij terug terwijl hij wacht met vrienden op de metro , zegt direct na hoe gaat het ?, * Ik houd het kort want moet snel naar huis met de metro blablabla..* Ik werd toen pissed en zei toen : Bel me dan niet , als je zo druk bent , ik begrijp best dat t ff gezellig is om mij te spreken ik vind dat ook erg leuk. Maar het begint nu een beetje vervelend te worden aldoor te moeten horen * ik houd het kort*

Ik zei toen dat ik hem graag een fijne vakantie wilde wensen.

Ondertussen tetterde/riep hij wat naar 1 van zijn vrienden en hoorde niet eens wat ik zei, ik heb toen de telefoon opgehangen..

Oke misschien niet netjes van mij maar was het gewoon ff helemaal zat .

Het was nl niet de 1e keer dat hij maar ff KORT EN SNEL belt , ik hoef geen uren lange telefoongesprekken.

En vind het ook wel lief dat hij even aan mij denkt en mij terug belt. Maar als het steeds zo gaat dat ik maar ff zo tussen neus en lippen door wordt gebeld vind ik dat niet echt een fijn gevoel geven. Ik was zo enthousiast om hem een fijne vakantie te wensen hem eventjes gewoon *voor mijzelf* te hebben aan de telefoon. En dan weer zon kort en vluchtig gesprekje waar hij nog eens met anderen of andere dingen bezig is maakt mij dan een beetje teleurgesteld

Of ben ik nu echt een zeikstengel ? Hoe zouden jullie hier mee omgaan ?
@aspoes ah date was dus *gewoon* .. Tja daar kan je niet zoveel mee. Gewoon lekker verder daten.

@ Ingel is toch heel fijn een nieuwe baan nieuwe uitdagingen. Natuurlijk is t niet leuk om je oude baan op te moeten zeggen.. Maar je zelf ontwikkelen is goed en dat zal je baas vast en zeker mee eens zijn.

@ Appeltje .. een SV ? vertel vertel

@ Mozza leuk beetje teasen !
Vleer, ik zou eerlijk gezegd ook een beetje pissig zijn als hij elk gesprek 'kort en snel' wil houden. Heeft ie verder nog terug gebeld of zoiets? Want eerlijk gezegd vind ik het lijken alsof hij je helemaal niet wil spreken.

Als je hem nounog ns belt, niet de voicemail inspreken, en net zolang wachten tot hij terugbelt. Laat hem maar lekker in zn sopje gaarkoken hoor!!!
Hai!

Vanuit de lappenmand even een snelle groet naar jullie allemaal, ben vanmiddag ziek naar huis gegaan of beter gestuurd (spierpijn, koorts, griepig).

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met EA gaat!

Mozz, bijna een date dus. leuk! Spanning stijgt!

Aspoes: weer op zoek naar de volgende kandidaat. Zit een leuke vriendschap er ook niet in?

Ingel: gefeliciteerd met je nieuwe baan! en succes met het opzeggen van je oude..niet leuk idd. Voel me ook altijd zo schuldig dan.

WM: nieuwe auto, was dat dat nou die Citroen (of zit ik er helemaal naast)?

Vleermuis: beetje raar verhaal idd, weet niet of je een zeikstengel bent (haha, wat voor vleesetende plantensoort is dat dan?). Kan natuurlijk ook zijn dat ie gewoon niet zo van bellen houdt en moet je het positieve eruit halen, nl. dat ie je wel belt..Ik zou gewoon even afwachten hoe het gaat als ie terugkomt van vakantie.

Appeltje, ook benieuwd naar de SV-story :-)

Waar ben je geweest, Meta, naar de zon?

Pop, nou je huis moet nu wel een paleis zijn zeg. Ik ben meestal met een 2-3 uurtjes wel klaar hoor (en heb een jaren 30-tussenwoning met 3 slaapkamers,).

Verder ligt de moeder van mn beste vriendin op sterven. Heel erg triest en merk dat ik dat daar veel mee bezig ben. Mijn vader is 3 jaar geleden plotseling overleden en heb dat nog steeds niet verwerkt (omdat ik in buitenland woonde, kon ik geen afscheid van hem nemen).

Hebben jullie dat ook wel eens dat jullie smelten van een stem? Had vanochtend een zakelijk telefoongesprek en hij had zon mooie, zwoele stem...mn fantasie sloeg op hol..Moet m deze week (er vanuitgaande dat ik niet meer ziek ben) terugbellen

Oh die fijne hormonen!

Voor iedereen die ik vergeten ben, sorry!!!

Waar zijn de mannen trouwens? Toch niet allemaal aan het kaasfonduen geslagen?
Aspoes, jammer dat hij 'het' niet had, maar gelukkig ondanks dat dus een leuke date gehad.

Pop nog steeds aan de opruim? Heerlijk, zo'n totaal opgeruimd huis straks! (*kijkt om zich heen naar eigen zwijnenstal...*)

Vleer, ik zou er ook een beetje gek van worden zeg... Jullie hebben elkaar nog niet eens in het echt gezien toch? Klinkt niet echt alsof 'ie er nou onwijs veel zin in heeft. Eens met pop: in sop laten gaarkoken.

BD (afk=naam/woonplaats), eigenlijk begin ik toch wel nieuwsgierig naar hem te worden na twee keer uuuuuren msn-en... In ieder geval vind ik dit 'tease' spelletje wel leuk, dus ik vermaak me wel
Ach, ik ben een enorme chaoot en mijn gewoonlijke opruimen is eigenlijk troep verplaatsen tot een hoopje, wat ik dan 'later' eens moet uitzoeken. Dat later is dus nu. Jemig de pemig, wat een zooi heb ik zeg!

Xenia, beterschap!
Xenia, wat triest van de moeder van je vriendin, en kan me voorstellen dat je eigen verdriet om je vader dan ook weer boven komt...

Zwoele stemmen... hmmm.... wel een keer een ontzettend charmante jongen aan de deur gehad, heeft me toen groene stroom aangepraat... Gelukkig was het groene stroom, en niet één of ander vals wurg-abonnement op een niet-bestaande internetaanbieder ofzo... Zou ik zo ingetrapt zijn, was alleen maar naar hem aan het kijken
quote:appeltje72 schreef op 24 september 2008 @ 10:24:

EA hoe is het nu met je?

Mozzarella...dat zou wel een hele verandering zijn, dat de vrouwen de mannen aan hun haren hun hol inslepen

Tis woensdag vandaag hè? Hmmm tijd voor SV zou ik zo zeggen Haha, appeltje, dat heette toch vroeger bokkenavond?
trouwens, ik zou ondanks mijn spierpijn toch wel graag een geitje willen zijn vanavond
RPD belde net al terug en hij zei ja je viel weg toen ik de tram in stapte .. nee zei ik .. ik had m er op gegooid.. Oooh was zijn reactie.. Maar na het uitgelegd te hebben begreep hij het wel en bood min of meer zijn excusses aan .. Hij zei ook dat hij zelf daar ook een hekel aan had , voor hem een eyeopener dat hij t zelf dus ook gewoon deed. Naja eind goed al goed..

Zie hem zaterdag 3 okt

Jakkes zeg Xenia dat de moeder van je vriendin op sterven ligt..

Lijkt mij vreselijk geen afscheid kunnen nemen van je vader.
Ik kom ook even kijken hoe het met iedereen hier gaat.

Moza waar ben je heengeweest op vakantie? En heb je je antwoord al en dus een date?

Appeltje een SV.....ik ben jaloers. Lijkt me voor the time being helemaal niet verkeerd

Pop ik ben ook zo'n chaoot en hekel aan schoonmaken...gelukkig komt mijn moeder af te toe mijn huis schoonmaken. Erg he maar wel heel erg fijn!!!

Xania beterschap!! En wat erg voor je vriendin.

Ik kan ook zeker smelten van een stem. Zo;n mooie warme donkere stem. Heb je al een persoon erbij bedacht?

Ik ga zo even relaxen bij yoga!
Bok Avond haha .. ja met mijn homo vrienden ging ik dan op woensdag avond maar Bokkepootjes eten want tja een partner of SV hadden we niet..
Vleer gaat nu naar haar ouders ipv tupperware party een wonderdoekjes party haha gezellig met vriendin heen
Vleer groot gelijk dat je het niet pikte en opgehangen hebt.

Kan je voor mijn info nog even toelichten hoe het zit met RPD?

Ik kan het soms even niet bijhouden met al die afkortingen
Oh Erykah, was jou helemaal vergeten in mn dagjournaal, sorry!

hoe is het verder met jou?

Tja, weet je wat is het met stemmen? Dat daar vaak helemaal niet zo'n aantrekkelijk persoon bij hoort..dus ga maar niet proberen te visualiseren.

Ontmoette daarna (ook zakelijk) nog een Spanjaard, mmmmm, hij rook net zo lekker en is net zo donker als mn Griekse 1xperjaaralshetmeezit-SV....nog 5 weekjes!

Ok, back to earth: ga eten koken!

Tot later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven