Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 24 september 2008 om 19:42
woensdag 24 september 2008 om 19:50
woensdag 24 september 2008 om 20:36
Hallo allemaal, nieuwe single op dit forum!
- Leeftijd - 32 , man
- Hoe lang al single - 5 jaar
- Langste relatie - 4 jaar
- Kortste relatie - 1 jaar
- Regio - ZH
- Aan het daten - beetje
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) denk een 5je
- Sterrenbeeld - visje
- Kinderen of kinderwens - kinderwens ja
- Leeftijd - 32 , man
- Hoe lang al single - 5 jaar
- Langste relatie - 4 jaar
- Kortste relatie - 1 jaar
- Regio - ZH
- Aan het daten - beetje
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) denk een 5je
- Sterrenbeeld - visje
- Kinderen of kinderwens - kinderwens ja
woensdag 24 september 2008 om 20:36
Haha, Xenia, jullie zouden het meteen weten... gewoon uit een bekend sprookje. Hij is pas vanaf zijn 15e hier in Nederland, dus heeft dat sprookje blijkbaar nooit meegekregen
Zelfs als je het niet kent is het 1x googelen... maar hij had beloofd niet vals te spelen, dus OF hij is nu echt keihard zijn hoofd aan het breken, OF hij speelt het spelletje erg leuk mee, OF hij hoeft niet zo nodig een date... we zullen zien...
Zelfs als je het niet kent is het 1x googelen... maar hij had beloofd niet vals te spelen, dus OF hij is nu echt keihard zijn hoofd aan het breken, OF hij speelt het spelletje erg leuk mee, OF hij hoeft niet zo nodig een date... we zullen zien...
woensdag 24 september 2008 om 20:51
Trouwens, Mozz, niet onzeker zijn dat hij niet wil daten hoor! Hij speelt maar al te graag met je virtueel, dus dat zegt al genoeg.
Ik had eens tijdens een 1e date een weddeschap afgesloten, die ik dus verloor...inzet was het vervullen van een sexuele fantasie. Details zal ik jullie besparen om deportatie naar het sextopic te voorkomen. Maar het spelletje spelen was ook spannend hoor!
Ik had eens tijdens een 1e date een weddeschap afgesloten, die ik dus verloor...inzet was het vervullen van een sexuele fantasie. Details zal ik jullie besparen om deportatie naar het sextopic te voorkomen. Maar het spelletje spelen was ook spannend hoor!