Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
BE wint de date!

Eh... zaterdag?

Xenia, nou maak je ons wel errrrug nieuwsgierig! Maar ja, moeten wel netjes blijven he, hier... Whahaha!
En, Kompaan, welkom!
Ja hoor heb geen plannen zaterdag, dus dat moet goed komen,
Leuk! Eindelijk iets gewonnen, doe al zovaak mee met de staatsloterij en nooit win ik en de allereerste kwis op het forum win ik gelijk de hoofdprijs!!!!!!
Hoi hoi

Ik loop alweer errug achter met de berichtjes zie ik... Alles goed met iedereen?

Zo zo Mozz een date?!

Zit nu ff "Alleen nog een man te kijken"
ik ook appeltje, met mixed feelings...wat vind jij er nou ervan?

Raar dat die vrouwen zoooooooooon druk leven hebben, maar dan wel de hele zomer aan het daten zijn....dan kunnen ze wel oppas vinden?
Ja ik snap er ook niks van...ik heb geen kids, maar al zou ik willen dat kan ik nog niet zoveel daten.

Sommigen zijn trouwens best leuk. Heb jij een favoriete man Xenia?
Mijn favo zit er niet bij hoor, vind geloof ik alleen die Ronald (geloof ik) van Jantina het aantrekkelijkst, maar die is weinig in beeld. Jantina is een leuke meid, maar wel een typische Friezin (ben er zelf ook 1 hoor, maar wel veramsterdamst),moeilijk benaderbaar dus.

Qua karakter vind ik die Silvio het leukst (met dat rode haar)

Jij dan? Leuk, zon mannenkeuring! Welke vrouw vind jij het leukst dan? Ik toch wel Karin, in dat filmpje vind ik haar wat arrogant, maar zo in het programma is ze wel heel leuk, doet ook met de mannen mee en is ook open en direct.
Wat doe jij trouwens op bokkenavond voor de buis?
Ja Karin vind ik ook de leukste vrouw. Doet idd leuk mee.

Ik vind op een of andere manier Olaf van Bernadette leuk. Superknap is hij niet, maar ik vind m een hoog knuffelgehalte hebben, hij durft z'n fouten toe te geven en hij kan zijn eigen boontjes doppen.

Oww straks ook nog Grenzeloos Verliefd... haha
Hahaha bokkenavond is het niet geworden...geen tijd gehad! Ja ja echt waar...kreeg allerlei telefoontjes van vrienden en familie

Ach wat in het vat zit verzuurt niet hihi
Ik volg dit topic echt niet meer hoor helaas..
...een vriend van mij vroeg trouwens toen ik opnam..."ben je niet bezig?"

Zou ik al een naam hebben (vanwege SV)?? Oho erg... Of hij weet gewoon teveel van me, kan ook...
anoniem_70470 wijzigde dit bericht op 24-09-2008 22:43
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Haha, leuk zo'n solextour. Geloof dat ze zich erg verveelt....

Die Raymond van Karin is ook wel heel leuk, maar doet me net even iets te populair.

Badmeester, ik ken je niet, maar weet wel dat ik je erg ga missen

BE en Mozz..even update graag!
Xenia(onatop) kan je die opmerking uitleggen of vat ik het sarcasme niet?
Meta heeft rel gemist, Meta vindt t wel jammer dat dit blijkbaar noodzakelijk was want vond t best gezellig met iedereen,

Meta doet een poging de beide topics bij te houden en weet nu al dat dat gezien het hoge posting gehalte niet altijd mogelijk is.....
Oh Appeltje, die Olaf is idd wel leuk, maar vond het echt heel erg overdreven hoe die Bernadette reageerde op feit dat ie beetje dronken was ('griezelig' noemde ze t), vind haar sowieso beetje raar, ook dat gesprek met haar vader.

Mn ex-vriendje smste net dat ie mn warm dekentje wel wil zijn, laat ik het nou net warm genoeg hebben (lees; koortsig). Heel lief, maar niet verstandig hem als evtl. sv'tje in mn leven te laten. Dus eenzaam geitje gaat zonder bok naar bed zometeen.
Badmeester, dacht dat je afscheid nam hier...of heb ik het verkeerd?
Ik vind Bernadette ook niet leuk...omdat Olaf haar wel leuk vind

Nee een ex lijkt me ook niet geschikt als SV. Heb daar geen ervaringen mee, want ik zie mijn beide exen haast nooit. Heb nu een leuke die ik af en toe zie en dat is prima zo..no strings attached zeg maar...

Rel? Welke rel Meta? Mis ik iets?
anoniem_70470 wijzigde dit bericht op 24-09-2008 22:47
Reden: tiepvout
% gewijzigd
oh nee meer dat t zo snel gaat dat ik t niet meer kan volgen dame
O Badmeester...als je hier een dag niet komt wordt het al moeilijk idd. Dat heb ik ook al in de gaten.

Kruip maar lekker onder de wol dan Xenia als je koortsig bent.
Mijn beperkte hersencapaciteit kan het niet aan, waar zijn die oude posters trouwens gebleven?
Ik zou het niet weten BM. Ik kom hier nog niet zo lang.
Dan ken ik je idd niet goed, badmeester, excuses. Maar dat dame mag je wel achterwege laten hoor

Appeltje: ik heb t 2 weken geleden uitgemaakt met hem, alhoewel kan ook niet zeggen dat t echt aan was na week of 5..hij is gewoon te rustig voor mij, zit het liefst thuis en knuffelt liever dan dat ie 'bezig is' zoals jij het zo charmant zegt (haha, durfje het het n-woord niet te laten staan?), dus valt ook niet in de categorie potentiele svtjes, meer de k-vtjes (knuffelvriendjes), maar die heb ik al genoeg.
mevrouw dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven