Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
mejuffrouw klinkt beter
Jongedame ?
dat klinkt wel parmantig
Hallo Allemaal....goedenavond! Ow ow ow ow ow wat is WM weer helemaal happy! Gisteren zoooo goed nieuws gehad...Ik heb het gevoel dat ik weer kan leven.....

Auto'tje rijdt helemaal fijn! Ben er zo trots op! En ik weet niet meer wie zei dat het een citroën was...maar het is een VW Polo uit 2002!

Verder vandaag naar de kapper geweest, zit weer model in....en vriendin net lekker bij mij gegeten. Lekker een cake van te voren gebakken...en verder grote pan lekkere macaroni ala moesie! Is nog wat over...dus dat ga ik het weekend maar eens naar mijn oma brengen...tegenwoordig kookt ze niet meer voor zichzelf...en ze is al zo mager! Verder is mijn kat nu onwijs vervelend....dus die heb ik even in de slaapkamer opgesloten

Meta....Fijne vakantie gehad? Ik heb ook geprobeerd beide topics evenveel te behandelen...dat lukt mij helaas niet. Zit toch vaker hier!

Xenia..... Jeetje beterschap! Veel vitamientjes....met warme plaid op de bank en een lekkere pot thee helpt bij mij altijd wel! Wat ook onwijs heftig voor je vriendin! voor jouw....

Vleer....ik zou ook onwijs pissig worden als je steeds hoort...even snel! Maar jullie hebben inmiddels al weer gebeld zag ik?

BE....Wat is het ingrediënt van slapende katten? Die van mij is hyper Enne ik zie een date
Ik durfde idd het n-woord niet te laten staan..soms is het eruit voordat ik er erg in heb en dan denk ik....staat niet echt 'netjes' zo hahaha

Aha nieuwe afkorting...KV! Tsja soms wil je ff doorknallen met een snelle wagen en dan heb je niet veel aan een lief uitziend Fiatje 500..als je begrijpt wat ik bedoel
Hey WM!

Het geheim? Me eerst 3 uur lang irriteren en dan worden ze moe en gaan ze eindelijk slapen.

Ja ik heb een date gewonnen met een prijsvraag goed he!?

Maar ehhh wat is het goede nieuws nou??
quote:appeltje72 schreef op 24 september 2008 @ 22:59:

Aha nieuwe afkorting...KV! Tsja soms wil je ff doorknallen met een snelle wagen en dan heb je niet veel aan een lief uitziend Fiatje 500..als je begrijpt wat ik bedoel Ik begrijp het volkomen! En een prachtige manier om het zo netjes te zeggen.
BE....heel lang medisch verhaal....nou ja 7 weken lang verhaal.... Weet niet of iedereen daar trek in heeft hier...

Kan je ook mijn kat opvoeden??
WM gefeliciteerd met het goede nieuws en je nieuwe autootje!

Ben vandaag ook naar de kapper geweest, altijd weer lekker een fris koppie.
quote:winkelmandje schreef op 24 september 2008 @ 23:03:

BE....heel lang medisch verhaal....nou ja 7 weken lang verhaal.... Weet niet of iedereen daar trek in heeft hier...

Kan je ook mijn kat opvoeden??

Ok duidelijk, eigenlijk niet maar begrijp dat je sommige dingen niet op een forum zet.

Ja maar is geen kwestie van opvoeden meer een kwestie van ze laten uithyperen en dan de rustige momenten koesteren............
Je ben helemaal blij met mij kapsel...zit weer model in...en bij nieuwe kapster geweest. Hele goede en niet duur....dus altijd fijn. Goede adviezen gekregen....dus top!
Ik ga mijn bedje in, moet toch weer eens een keer proberen er 's ochtends op tijd uit te komen zodat ik nog tijd heb brood te maken voordat ik naar mijn werk moet racen. En ik heb ontdekt dat dat me niet lukt als ik tot 12/1 uur hier rondhang.......

Sweet dreams!!
Slaap lekker BE!
quote:Blue_Eyes schreef op 24 september 2008 @ 23:11:

Ik ga mijn bedje in, moet toch weer eens een keer proberen er 's ochtends op tijd uit te komen zodat ik nog tijd heb brood te maken voordat ik naar mijn werk moet racen. En ik heb ontdekt dat dat me niet lukt als ik tot 12/1 uur hier rondhang.......

Sweet dreams!!Slaap lekker BE...was kort maar krachtig
Haha, alleen een Jaguar kan mij aan ben ik bang...hij is wel heel lief hoor, wil m ook niet belachelijk maken, maar bij de 2e x (in 1 nacht dus) zei ie al dat ie geen machine is....toen zag ik de humor er nog wel van in...Moet wel zeggen dat ie heerlijk zoende, maar je wilt toch meer natuurlijk (vooral in het beginstadium).

WM; blij voor je dat je je zo goed voelt en gefeliciteerd met je polootje! Je mag hier ook je medisch verhaal kwijt hoor, wat je maar wilt!

BE: schiet niet op he met die Italiaanse kaas
Truste BE!
Hey lieve meiden (en mijnheer de badmeester), ik ga proberen de trap op te komen en me in mn bed te hijsen...ik wil morgen weer werken nl...hoop dat t gaat lukken.

Truste!
hihi Xenia ik dacht dat dat aan mij lag dat ik altijd teveel (meer dan 1x) wilde, maar zie nu dat jij dat ook hebt!

Daarom ben ik blij met mijn SV...ff 5 min. pauze tussendoor en meneer gaat weer
Truste Xenia!
Xenia....Het is een heel lang verhaal hoor
Is weer thuis .Heeft zichzelf 2 nieuwe vloergevaldweilen laten aansmeren en een stok waarmee je tussen de verwarming komt en de jaloezieen mee kan schoonkrijgen. Huis zal weer blinken mag ik hopen.

Heeft idd weer met RPD gebeld en toen was t wel goed en begreep hij het ook wel. Tis gewoon ook een bezig bijtje...

@Compaantje Welkom hier !

@ Badmeester , er is hier t een en ander gebeurd. Waren aantal mensen die hier vroeger posten maar die posten nog al veel en veel in mijn ogen *onzindingen* En daar bedoel ik mee veel geneuzel over van alles en nog wat meer een leuter/kletstopic werd het ipv echt over t single leven te hebben.

Niets mis mee maar omdat groot aantal mensen t niet meer konden bijhouden , niet meer mee schreven en niet alles gingen terug lezen vonden Miranda en Ik dat t tijd werd dat we ff ingrepen. We willen graag weer echte single issues op t topic hebben.

De andere posters hebben een eigen klets topic geopend op Overige. Dat ziet en is erg gezellig en fijn dat ze een eigen plekje hebben gevonden.

Vind het jammer dat ze hier verder niet meer posten want vele bijdragen van hen waren toch wel heel erg waardevol voor dit topic.

@Meta .. t gaat hier minder snel qua postings dan op t andere topic geloof ik.

@Pop eh die zaterdag das dan 4 okt .. dierendag hehe

@ eh diegene die vroeg hoe t nou zat met RPD..

RPD heb ik leren kennen via Relatieplanet , met elkaar gemaild gebeld en zouden vorige week afspreken. Maar toen had ik niet zoveel zin. Zouden toen deze week afspreken maar hij ging op vakantie. Nu achteraf gaat hij pas morgen weg, dus hadden wel af kunnen spreken misschien. Maar nu gaat dat dus 4 okt gebeuren. RPD is een man die in de verzekeringen/financiele wereldje zit erg veul geld heeft en sauna in huis heeft enzooww. Hij praat aan de telefoon beetje nichterig.. Maar hij word gelukkig al steeds wat mannelijker aan de telefoon ;)
@ WM .. kom maar op .. ben nieuwsgierig
Hoi Vleer,

Jouw ervaringen met RP zijn positief? Ik heb het eergisteren even geprobeerd, maar heb m'n profiel er vandaag weer afgehaald...ben er nog niet echt aan toe geloof ik. Vooral niet om me eerst door alle onzin die je binnenkrijgt te worstelen. Zag trouwens ook een man waarvan ik weet dat ie een relatie heeft, maar zich voordoet als vrijgezel...moet ik net weer zien natuurlijk.
Appeltje wie wie wie ?

Heb paar hele leuke dates gehad via RP , waren eigenlijk gewoon erg gezellig.

Maar toch heb ik ergens toch heel sterk t gevoel dat ik mijn mannetje gewoon tegenkom wanneer ik t niet verwacht. Zo ging t met mijn vorige langere relaties namelijk ook.

Juist wanneer je t daten helemaal zat bent , of juist wanneer je er niet mee bezig bent.

Maar t daten is wel leuk en gezellig ennn je weet maar nooit natuurlijk.

Hoor ook genoeg succes verhalen van mensen die hun liefde hebben gevonden via internet.. Dat geeft mij hoop haha

Gaat naar haar bedje toe , morgen weer vroeg op .. Hopelijk is morgen het salaris er dan kan ik ff boodschappen doen.
Het begon allemaal eind Juli. Ik was terug van een avondje terrassen. Had 2 vriendinnen thuis gebracht Ik ging mijzelf omkleden om naar bed te gaan. Toen ik mijn bh uitdeed zag ik een vlekje aan de binnenkant van mijn BH. Ook hing er iets aan mijn tepel. Ik pakte een servetje en dat vocht was bloederig.

Ik maandags gelijk de dokter gebeld....ik kreeg vervangend arts. Want mijn eigen huisarts was op vakantie. Deze vrouw was heel erg onbegripvol, kreeg alleen een bloedtest en meer niet. Mijn borst deed ook pijn, dat mijn tante borstkanker heeft gehad en er nu niet meer is schonk ze niet echt aandacht aan. Ik heb toen dus bloed geprikt, daar kwam alleen uit dat ik een verhoogd hormoon heb. Ik heb er met veel moeite een echografie eruit weten te trekken bij mijn vervangend huisarts. Ze vond het allemaal niet nodig.

In het ziekenhuis waren ze heel erg begripvol. De arts legde alles heel goed uit en was erg begripvol met mijn bezorgdheden. Mijn borst zag er goed uit....mijn andere borst was ook goed. So far so good... Alleen moest mijn bloed nog een keer worden geprikt om te kijken hoe dat hormoon zich ontwikkelde. Weer in spanning...en het hormoon bleek weer verhoogd te zijn. Ik had intussen afspraak gemaakt met mijn eigen huisarts. Verteld over mijn vervelende ervaringen bij de vervangende arts en over mijn klachten. Ik had inmiddels ook erg veel last van vermoeidheid en pijn in mijn hoofd en buik.

Ik werd doorgestuurd naar het ziekenhuis. Ik had intussen al informatie ingewonnen. Het hormoon werd aangemaakt in de hypofese, dat het verhoogd is, kan komen door een gezwel aan de hypofese...heel fijn.

Nu was gister dus de afspraak. Hele lieve arts...kreeg een heel goed gevoel erbij. Voelde me bij hem op mijn gemak. Deze arts heeft verschillende checks gedaan, van alles gevraagd etc. Het komt er nu op neer dat hij heel erg blij was dat ik zelf al met de pil was gestopt. Over 2 maanden weet ik meer, want dan is mijn hormoonspiegel weer natuurlijk en ga ik weer bloed prikken en heb ik een week later weer een afspraak met hem. Hij denk niet dat het een gezwel is, door verschillende dingen die hij heeft gedaan. Als over 2 maanden weer blijkt dat het hormoon verhoogd is....ga ik door de MRI scan. Maar nogmaals de arts denkt van niet...al kan hij het niet met zekerheid te zeggen. Als het toch zo is...is het goed te behandelen zegt hij.

Er viel gister dus 20 kilo van mijn schouders....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven