Zo afgrijselijk veel liefdesverdriet

21-05-2008 22:54 2065 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Sinds pasen is mijn relatie uit, na acht jaar samen te zijn geweest.

En ik ben zo vreselijk verdrietig!

Ik word echt niet goed van mezelf, probeer me met andere dingen bezig te houden, m'n vriendinnen, zelfs een tijdelijke scharrel, maar niets werkt.

Afleiding helpt, maar zodra het avond is en ik ben alleen dan begint de ellende...

Hoe hebben jullie je verdriet verwerkt?

En hoe lang gaat dit duren?!!
Hallo,

Nou, hij smste gisteren wanneer ik vandaag weg zou zijn, dan zou hij dan zn spullen halen. Ik kom net binnen(had netjes teruggesmst dta ik tot 4 uur zeker weg was) en de laatste dingetjes die hij op zou komen halen, die liggen er nog...

Ik heb nu bedacht dat hij met een of ander wijf geneukt heeft en daarom geen tijd/zin had om de spullen te halen. Heb hem nog gebeld, neemt niet op. Ook omdat een vriendin van mij me uitnodigde om bij haar werk langs te komen, in de kroeg, en ik weet dat hij op woendagavond daar oefent met zn bandje(onder de kroeg zit oefenruimte) zodat hij het zou weten, en niet denken dat ik hem stalk. Maar hij neemt dus niet op. Omdat ik dus denk dat er een wijf is. Ik weet het, ik maak mezelf gek, helemaal gek.

Ik kan het niet helpen, ik mis hem gewoon te erg, veel en veel te erg....

@ Moosey. Jammer wel dat mailtje zonder datum...Nu ga je voor de ik laat jou ook smachten tactiek?

@ Genoeg, jammergenoeg welkom!

Half uur later: hij belde net, hij was een vergadering van zn werk vergeten , en moest daar overdag de hele dag zijn. Hij kon dus niet opnemen, en wilde niet even in pauze snel bellen. Verder zegt hij dat hij het wijf een bericht gestuurd heeft waar ze het in dr hoofd vandaan haalde om mij zulke teksten te sturen. En dat hij nog steeds van mij houdt, en dat het moeilijk is tussen ons, maar dat hij haar sowieso niet wil. Dat is dantoch fijn om te horen, dat hij het toch voor me opneemt bij de slet. En dat hij dus niet met een of ander wijf in bed lag de hele dag(ok dat zou alsnog kunnen, maar ik geloof hem best dat hij op zn werk vergadering had)Kleine opluchting. Vanavond is hij daar idd, hij gaf aan dat hij het goed vond dat ik gebeld had daarover, maar dat dat heus niet hoeft, omdat ik gewoon moet doen waar ik zin in heb, en niet bang hoef te zijn dat hij allemaal dingen erachter zoekt. Ik mis hem nog steeds, als mijn vriendje, maar ik vind het iig fijn dat we wel een normaal gesprek kunnen hebben zonder schelden en janken..(nu dan he..ik bedoel een half uur geleden was ik nog aan t janken...)
@ yellowlove: mooie bijnamen heb je voor d'r verzonnen. En als ik het zo lees is ze die meer dan waard.

Voor de rest heb ik het idee dat het bij iedereen wel wat meer aan het 'bezinken' is.

Zelf heb ik m'n ups en downs.

De ene dag voel ik me prima, maar ik kan ook van hele kleine dingen helemaal panisch en wanhopig worden. Stomme gedachten dat hij weer een vriendin krijgt, daar misschien wel kinderen mee gaat krijgen... en bedenk me dan dat ik die kinderen het liefst heel hard zou schoppen omdat het MIJN kinderen hadden moeten zijn en niet die van 1 of andere trut met wie hij nooit zo leuk zou matchen als met mij.

Had gehoopt dat ik 'm een klootzak zou gaan vinden. Maar dat lukt gewoon niet. Al zijn fouten probeer ik op iemand anders te schuiven, zodat ik iemand anders wel iets aanzou kunnen doen, en hem niet. Probleem is misschien ook dat ik weet dat we nog van elkaar houden, maar dat we ons allebei stom hebben gedragen en dat het daarom uit is gegaan.
Maan, I feel your pain!

De ene dag denk je dat je sterk bent, en de andere dag is het hopeloos.

En kids...bij anderen. Het lijkt me verschrikkelijk...We hebben altijd gedroomd van kleine bruine kindjes samen(dat kleurtje is dan mijn inbreng ), en dan nu....

Lieve Maa, ik weet het ook niet meer eigenlijk...Het is inderdaad verdomd moeilijk als je wel van elkaar houdt...Ook omdat er zo'n beeld is(bij mij iig) dat liefde alles overwint, maar kennelijk is houden van niet altijd genoeg..Kennelijk..

En dat van een klootzak vinden, herken ik ook. Maar eerlijk gezegd dacht ik ook als hij nou vreemdgegaan zou zijn, nou dan zou ik hem pas kut vinden en dan, dan wil ik hem nooit meer. Maar dat is ook niet zo, op het moment supreme...

laten we geloven in al die mensen die zeggen dat je er boven op kunt komen. Zelfs TO is er nu een stuk beter aan toen, en zij heeft dit alles geopend, en was ook maar een hoopje mens aan het begin...Dan kunnen wij het ook
quote:yellowlove schreef op 24 september 2008 @ 19:52:

En dat van een klootzak vinden, herken ik ook. Maar eerlijk gezegd dacht ik ook als hij nou vreemdgegaan zou zijn, nou dan zou ik hem pas kut vinden en dan, dan wil ik hem nooit meer. Maar dat is ook niet zo, op het moment supreme...

Volgens mij zijn het gewoon typisch dingen die omstanders zeggen. Heb ook al meerdere dingen meegemaakt waarvan ik bij een ander gezegd had: kappen met die relatie.

Het is gewoon het verschil tussen gevoel en verstand. Een omstander heeft alleen het verstand, je hebt er zelf (soms 'helaas') ook een gevoel bij.

Hebben jullie trouwens ook last van verminderde eetlust? Ben al behoorlijk (ongewenst!!) afgevallen. Elke keer dat ik helemaal overstuur word door zulke stomme gedachten heb ik geen trek meer en krijg werkelijk geen hap meer door m'n keel...
Jammergenoeg niet...

Ik word alleen maar vadsiger....
Genoeg, welkom erbij.

@ yellowlove, je zult vast blij zijn dat hij haar zo'n bericht heeft gestuurd.

En inderdaad je gevoel kan heel wat anders zeggen dan je verstand. Dat merk ik ook. En ik verbaas me ook over dat ik hem geen klootzak vind.

En nee ik eet niet minder. Eerder meer.
@maan en yellowlove, ja dat is zo herkenbaar, dat van die kinderen krijgen. wij waren zelfs al begonnen (en gelukkig was ik niet zwanger, raar om dat nu zo te zeggen) en hij is nu dus met een vrouw die hoogzwanger is van een ander. En dan zegt ie: ik vind het helemaal niet raar eigenlijk, het voelt heel natuurlijk. ook had ze er moeite mee dat hij bij mij kwam praten, tuurlijk.. zucht.. ze hebben net een maand wat. Maar ja, ik weet hoe hij is als hij verliefd is, heb dat ook meegemaakt. Hij heeft me toen zoveel dingen gezegd dat ik dacht dat het nooit stuk kon En nu? Nu hoor je achteraf dat hij al twee jaar twijfelde? en dat hij vindt dat we elkaar beschadigd hebben?? Had dat dan verdorie gelijk gezegd!

Ik weet dat hij verklaringen wil geven en excuses zoeken maar het ging eigenlijk net beter en die foto van die nieuwe vriendin blijft maar door mijn hoofd spoken en dat ze sex hebben enzo, vind het zo slap van mezelf... zucht
Eefje, Het is helemala niet slap van je, het is menselijk!

Ik herken de gedachtes, en je maakt wel jezelf ook helemaal gek met je te realiseren dat ze seks hebben, en die foto op de telefoon. Maar het is hoogstwaarschijnlijk wel zo, dus ik kan me voorstellen dat je je daar ontzettend kut over voelt. Ik hoop op de 'tijd heelt alle wonden" ....

En dat achteraf vertellen dat je al heel lang twijfelt vind ik persoonlijk gewoon lomp. OM doet dat nu ook, en nu heb ik het gevoel in een leugen geleefd te hebben. Ja, joh, geef me dat er ook nog even bij...

heb zelf gisteren met hem gepraat, we hadden gebeld enzo dus, en hij zei zullen we dan daar in kroeg nog even praten. Kwam ik daar, was hij er gewoon niet. smst hij: no i'm not coming...Wat denk je zelf jongen? Dat kan dus niet zomaar..Maar toen ik daarop belde, was ik weer het zeikwijf..Uiteindelijk wel gekomen, nog over Vicwhoria gehad, maar hij zegt dat ze echt gek is, en zei ook: Als ik haar wilde, zou ik dan hier in Adam zitten. Zou ik dan nie tin Engeland zitten, bij haar? en daar had hij wel een punt...

Was wel fijn om hem even te zien, maar toen ik hem zag had ik niet meer dat ontzettende verlanggevoel. (wat niets zegt, want ik verander per uur van mening) maar ik had zoiets van , ja wij waren het, maar nu ben je gewoon een beetje raar...Niet meer diezelfde.
@yellowlove, dat herken ik ook, dat ik hem nu een beetje raar vind. ik heb er nog wel verdriet om maar meer om hoe het is gelopen en hoe een gebrek aan communicatie (helaas vooral van zijn zijde) dit heeft veroorzaakt. Ze hebben sex gehad ja want dat heeft hij namelijk verteld en ik wou dat ik het niet gevraagd had.. stom dat dít me nu juist zo dwars zit en dat terwijl ik helemaal niet weet of ik hem wel terug zou willen. Dat is maar goed ook want hij is inderdaad erg lomp, zo vertelde hij ook dat hij zich eerst euforisch voelde na de breuk. wou bijna zeggen: niet gewoon een manie? (hij is gediagnostiseerd als chronisch depressief). maar goed, ik kon dus wéér niet boos worden en heb me maar gewoon voorgenomen om geen contact meer te zoeken..

wat trouwens wel raar is is dat mijn exschoonmoeder heeft gebeld of ik wilde afspreken. (even ter illustratie: dat boterde niet echt tussen mij en haar) denk dat ik er nog maar even over nadenk.

@yellowlove dat van jou OM is ook verwarrend zeg! Net of hij wil zeggen dat je nog wel nummer één bent maar ondertussen niet meer bij je zijn. Vind je echt heel sterk klinken trouwens!

Ga zo even boodschappen doen, misschien vind ik daar wel een wondermiddeltje om zélf ook sterk te worden,

;)

Eef
@eef

hmmm wel vreemd het schoonmoeder verzoek, als het niet echt boterde inderdaad...Wil jij het zelf wel eigenlijk?

Mijn schoonmama wil ook contact houden, maar ik heb geen idee wat ik haar moet vertellen of zeggen..Je zoon doet me pijn?

Verder heb ik net een zak euroshopper(ja want ik ben wel blut) mini candy bars achter de kiezen, dus dat afvallen zie ik ook nog steeds niet gebeuren..
Hoe is het meiden?
ja, het is stil hier! hoe is het met iedereen? weet zelf nog niet of ik haar wil zien, denk er nog even over na. De beelden van mijn ex en haar gaan langzaam van mijn netvlies af. Wat ik ook zo dubbel vind is dat ze hoogzwanger is van een vakantieliefde en dat hem dat allemaal niks uitmaakt terwijl wij net met kinderen bezig waren toen het uitging. maar ja, de antwoorden zul je nooit krijgen. probeer maar gewoon stapje voor stapje verder te gaan. hopelijk straks na de opleiding een leuke baan! @ yellowlove en de anderen, hoe is het?
Ja, ik kom langzaam tot het besef dat de meeste pijn die ik nu heb ligt aan het vertrouwen dat geschonden is, en het feit dat ik gewoon niet graag alleen door het leven ga. Ik weet wel dat je blij met jezelf moet zijn bladibla, maar ik vind het toch moeilijk om mezelf leuk te vinden, als alleen ikzelf dat vind...

Ik mis mn maatje, iemand die me het gevoel geeft dat ik het waard ben(ja ik weet het, eerst jezelf iets waard vinden blabla)Maar ik begin OM zelf minder te missen, dat ik met hem had gesproken woensdag, toen had ik af en toe ook weinig te vertellen. ik had afgesproken met JTA dinsdag, en dat verteld, maar hij had er zijn eigen versie van gemaakt dat we lesbische activiteiten gingen ontplooien(hoe hij erop kwam is mij een raadsel, ik had namelijk duidelijk verteld dat ik haar kende via het forum, en dat we allebei liefdesverdriet hadden) Zn oogjes begonnen al te glinsteren. Ik vond het een beetje sneu, en ook pijnlijk dat het hem niets zou doen als ik een andere relatie zou hebben...Maar met mij gaat het wel ok. Kga straks naar de band van een van mijn klasgenoten kijken, een 18-jarig lief jochie. Ik dacht nog wellicht kan ik me laten inspireren door het toyboytopic, maar 7 jaar verschil(op deze leeftijd) is echt teveel haha.
hi hi

joh Yellowlove, mannen denken vaak wat ze willen denken. Ik heb ooit (in een diep duister verleden) met twee meiden gezoend en mijn ex vertelde mij (en een gesprek erover) dat hij het niet echt als vreemdgaan zou zien als ik met een meisje zou zoenen.

veel plezier bij de band
Nou de band ging niet door, bassist was ziek..

Maar ik ben bi, dus hij heeft altijd gezegd, onze relatie is van ons 2en, en ook geen vrouwen.

is daar vaak door zijn vrienden om belachelijk gemaakt, want die zagen het wel zitten , zo'n vriendin die ook wel met meisjes zoent.

Maar daar was OM het (terecht!) niet mee eens.

Dit is dus wel echt een teken voor mij, dat hij er klaar mee is, en het em vrij weing kan schelen wat ik doe qua seks of relaties.

Hoe is het met jou en de nieuwe boy?
liefdesverdriet..... het valt niet mee. Je maatje ben je kwijt. Soms komt het onverwacht en soms voel je al een tijdje dat er iets niet klopt.

Maar dat maakt het allemaal niet makkelijker...... Tijd heelt alle wonden zeggen ze zo mooi. Pff, ik zou willen dat we dan maar een jaartje verder zouden zijn.

Heel veel sterkte meiden.
Dank jullie voor jullie welkom!

@ Moosey: het was afgelopen dinsdag een maandje uit. Na heftig mailcontact waarin hij zei dat hij nog zo van me hield etc, eindigend met knuffels, liefde en uiteindelijk zelfs kus (door hem gestart!) wilde hij niet meer mailen want hij kan het niet aan (was afgelopen dinsdag). Het voelde alsof hij me weer aan de kant zet. Na een uur wilde hij het toch wel weer en toen heb ik hem gezegd dat ik nou eens ga nadenken wat ik wil. En ik ben nog steeds aan het nadenken want ik weet het gewoon echt niet meer

@maan: eetlust wisselt heel sterk. Dan weer veel trek, dan weer geen hap door mijn keel kunnen krijgen. Gewicht blijft een beetje hetzelfde dus.

@ yellowlove: jammer dat de band niet door ging. Wat raar dat OM zo reageert. Zal hij nou echt er klaar mee zijn? Of is het gewoon zijn fantasie misschien? En jammer toch dat jij nog niet klaar bent met hem he? Zou zoveel makkelijker zijn!

@flowerly: ja, als we die tijd eventjes wat verder zouden kunnen zetten... Fijn zou dat zijn!

@eefje: jemig, wat rot dat zijn vriendin ook nog zwanger is. Lijkt me erg wrang! Aan de andere kant mag je misschien wel blij zijn dat je geen kind van hem hebt. Dan wordt het alleen nog maar ingewikkelder.

@Rusp: ja moeilijk is dat he, als beiden nog van elkaar houden. Ik weet niet hoe ik zou reageren als hij een vriendin zou krijgen. Zou dan niks meer met hem te maken willen hebben (aangezien hij nu telkens zegt dat hij niet geschikt is voor een relatie enzo en dat hij wel gek op me is bla bla bla)

Bah, ik vind het leven nu maar ff heel saai. Heb ook gewoon totaal nergens zin in.

Hebben jullie ook het gevoel dat jullie nooit meer een leuke kerel tegen gaan komen?

Heel veel sterkte en knuffel voor iedereen

genoeg
@ Genoeg; goed dat je eerst zelf gaat nadenken wat je wilt! Neem er gewoon de tijd voor. Bedenk wat voor jou bepalend is in wat je wilt.

@yellowlove; fijn dat je merkt dat je OM minder gaat missen. Hopelijk houd je dat vol.

@ eefje, hij twijfelde al 2 jaar? Dan had hij er wel even eerder mee mogen komen inderdaad. Wat een rot opmerking om achteraf nog te horen.

Zelf zoek ik toch weer contact met mijn ex en meerdere keren per dag denk ik dat ik hem terug wil, als hij ook wil (terwijl een andere vriendin hebben toch echt een hele grote grensoverschrijding is). Als ik post krijg hoop ik dat er wat voor hem tussen zit. Al die gevoelens... Gelukkig wint mijn verstand het meestal. Anders zou ik er knettergek van worden.
Jongens, lekker snachts egoposten

Ik voel me zo kut. Ik fietste net (ik was uitgegaan, in de hoop jong en hip te doen, maar ik vond er niets aan) langs OM's werk. Hij was daar, ik zwaaide , hij kwam even naar buiten.

Hij is zaterdagochtend om half 8 in elkaar geslagen door 2 jongens toen hij de weg vroeg(omdat hij de weg naar zn nieuwe huis nog niet kent)

Ik was zo boos op hem gisteren en vandaag, en hij was vast zo bang, terwijl hij door 2 gasten in elkaar gebeukt werd. Hij wilde alleen maar de weg vragen...
God, wat mis ik hem nu. Wat wil ik nu graag voor hem zorgen, en ik ben zo bezorgd...Hij is niet naar politie geweest wil hij niet.

Ik herkende zijn kleren, niet zijn gezicht. Helemaal bont en blauw, en dik. Bloed in zijn rechteroog wat maar bleef lopen(en het was nu 20 uur later). Ik heb het gevoel dat hij het gewoon nog niet kan, in zijn eentje in het grote boze Amsterdam.

Ik wil hem terug, ik wil hem terug, terug terug.
En nu staat zijn phone uit. Maar ik heb in de schok eigenlijk niet gevraagd of hij die nog wel heeft, ze wilden hem namelijk beroven..

k wil hem bellen, of naar hem toe, of iets..Ik zit er weer doorheen. Arme OM, ik weet zeker dat hij zo bang was, helemaal alleen tegen 2 gasten..Alleen maar de weg vragen, alleen maar de focking weg vragen!!!!

Ik hou van hem, en ik had hem kunnen verliezen omdat 2 jochies hem in elkaar hebben gemept. Uit hun auto zijn gestapt, om hem te meppen. Die jongen heeft 50 euro op zn rekening, en nooit meer dan 50 op zak.

KUTKUTKUTKUT, ik kan nu ook niet iemand bellen, of iets doen, behalve hopen dat het goed gaat ofzo..
Wat naar yellowlove! Dat doet je wel weer extra beseffen wat je voor positieve dingen voor hem voelt. Natuurlijk wil je dan graag bij hem zijn. Maar.. hij kan jou ook bellen als hij je wil zien.

Is hij wel naar een dokter geweest om naar zijn oog te laten kijken?

Je hoeft jezelf niet te verwijten dat je boos op hem was op dat moment. Daar had je toen gewoon je redenen voor.

Sterkte! Kun je hem vandaag niet even opzoeken? Dan weet je wel hoe het met hem gaat.
@ Rusp: hoe is het nou? nog steeds veel contact aan het zoeken? En hoe reageert hij er dan op? geeft hij hoop of helemaal niet?

@ yellowlove: heb je nog wat van hem gehoord? Jee, wat een heftig verhaal zeg! Maar je niet schuldig voelen omdat je boos op hem was. Je was niet voor niks boos toch (al voel je dat nu misschien wel ff zo omdat je medelijden met hem hebt).

knuffel, genoeg
@ genoeg, ja hij gaf hoop, heel veel ( wat hij zei kwam er op neer dat hij mij leuker vindt dan de ander en dat hij spijt heeft), en nu is het weer weg. En hij blijft bij de ander. En waarom ik ook die hoop nog wil. Dat gevoel dat ik hem terug wil, ondanks wat hij gedaan heeft, dat voelt verrot. Dus nu een extra goede poging geen contact meer te zoeken. Want dit wil ik niet nog een keer zo. Hij wil het ook niet. Misschien dat ik me weer beter voel als ik hem een week niet gesproken heb en mezelf geen illusies voor houd.
@ Rusp, wat moeilijk voor je! Want hem terug is iets wat je op dit moment gewoon nog heel graag wilt. En dat is ook logisch hoor. En ik vind het ook niet zo eerlijk dat hij je hoop geeft eerlijk gezegd. Maar waarschijnlijk is hij er zelf ook nog niet uit en twijfelt hij. Maar dat kan hij dan maar beter in stilte doen!

Gaat het je lukken denk je, hem niet meer spreken? Ik hoop het maar! En wil je hem echt nog wel terug? Zou je hem ooit nog kunnen vertrouwen? Of is het meer dat je gewoon die eenzaamheid en pijn niet wilt voelen?

Hele dikke knuffel en ik hoop echt dat je het vol kan houden om geen contact te hebben. En gewoon hier schrijven als je toch in de verleiding komt goed?

Heel veel sterkte!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven