Uitgerekend Mei 2009

15-09-2008 13:53 10741 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje Uitger. datum Afspraken Bijzonderheden Kaatje_82 26 2e 30 april 24 mrt VK Jongen Candy15 24 1e en 2e 1 mei Jongen + Meisje Snok 37 1e 2 mei 3 apr gyn Jongen Elza35 39 1e 3 mei 18 maart VK Meisje Chicaa 32 2e 3 mei Verrassing Sanne069 39 1e 4 mei 24 mrt VK Meisje Helemi 32 1e 6 mei 24 mrt VK Jongen Verwachtingsvol 27 1e 6 mei 18 mrt VK Verrassing Visje1 31 2e 7 mei 27 mrt gyn Meisje Doggie 33 1e 9 mei 3 apr VK Jongen Luna2006 25 1e 9 mei 18 mrt VK Jongen Foxymama 2e 10 mei 31 mrt VK Jongen Jackie30 30 1e 10 mei Jongen Guusje 35 3e 10 mei Jongen Janets 33 4e 11 mei 25 maart VK Verrassing Suzzel 26 1e 12 mei 18 mrt VK Jongen Fien1 35 1e 12 mei 24 mrt prof Verrassing NetjeNetje 30 1e 12 mei Jongen Midejo 40 4e 16 mei 26 mrt VK Jongen Watertje 33 1e 24/11 geboren LIV Potsiedikkie 31 3e 19 mei 30 mrt VK Meisje Twinkel 33 2e 20 mei Verrassing Schabolleke 34 1e 22 mei Meisje Julia1979 30 1e 23 mei 2 apr VK Meisje Mimidepimi 29 3e 24/1 geboren MAAS HippiechickNYC 38 3e 23 mei 23 mrt VK Meisje
Hihi... een konijn uit de hoge hoed!

Doggie hoe laat mag je? en Chica, hoe laat moest zij?

Snok, voor het schema: op 27 oktober heb ik weer een afspraak bij de VK... is bij ons wel dezelfde organisatie trouwens. alleen ik hoef pas na 5 weken weer naar de VK..
nou, 61% kans op een meisje....

Chinese kalender zegt een jongen. Schieten we niks mee op dus haha.
Ik durf toch niet goed een test te doen... wel een paar keer aan gedacht. Misschien dat ik ergens voor die 10% nog hoop heb ofzo....
Wooooooow spannend hoor Suzzel! ;) jullie hebben toch wel een voorkeur aangegeven ?
Lastig hoor Luaska, ik begrijp het heel goed.... Je mag dinsdag toch.. Nou dan wacht je daar toch op?

Trouwens, als het nou toch nog mis blijkt te zijn, kunnen ze toch gelijk zien of alles in orde is? Dus het sowieso goed dat je gaat, ongeacht of je zelf hebt getest.

Toestand...
Inderdaad moeilijk Luaska, maar ik zou niet testen. Gewoon, zou liever 'deskundig' resultaat willen afwachten. Maar doe waar jij je goed bij voelt.

Heb allang in de gaten dat ik zal mogen rijden naar Milk Inc. Weet niet of ik dat wel goed zie zitten, maar heb ook geen zin om met gasten mee te rijden die hun weg niet goed weten... Eigenlijk beetje zin om alles af te zeggen, maar zou toch graag naar dat optreden gaan... Dillema.

Ik heb al een (langoor)konijn, dus voor mij mag het een baby'tje zijn :D
snok en elza, ik sluit me bij jullie aan!!! ook 8+4 en 3-5 uitgerekend!!! ik heb een prachtig minimensje gezien, de hersentjes waren al aan het groeien en je kon het begin van de beentjes al zien. het hartje bonkte erover en uk was lekker aan het bewegen met het hoofdje, ik ben verliefd !!!!! en ik denk dat het een meisje is hahahahaha, nergens op gebaseerd hoor.

cyste was niet gegroeid maar moet wel tot 16 weken onder controle bij de gyn blijven. heb de afspraak bij de vk dus maar ff afgezegd. het voordeel: 20-10 weer een echo!!!!!!!!!!!

doggie, veel plezier straks met beebwatching
Heeee Chicaa! Gefeliciteerd! Wat leuk dit!!!

Ja gaaf he, had ik dus ook, direct al het gevoel van dit is mijn kindje!! prima toch die controles?

Ik mag over 2 weken weer een echo (6 oktober) dit heeft dan toch met de bloeding te maken denk ik... Ik vind 6/10 nu al eng!
Chicaa super gewoon. Volgende week woensdag is het mijn beurt en ik kijk er al helemaal naar uit, dankzij jullie enthousiaste verhalen. Ik zal 8w+2d zijn denk ik :D
Gefeliciteerd Chicaa!! Wat gaaf om te zien!
Oooh Chicaa wat is het toch fijn om verliefd te zijn! Zo mooi, zucht...
Chicaa gefeliciteerd!!!

Super dat het zo goed gaat.

Ik raak helemaal enthausiast van jullie hartjes en echo's...

Alleen 20 oktober duurt nog zo'n tijd.....
Chicaa wat gaaf....herken je verhaal....mijn lief zei ook nog verwonderd: kjik nou...je ziet al soort van armen en beentjes

Ik ga je in schema mooi hartje geven En leuk he zo gelijk op lopen?
Enthousiast bedoel ik... ik heb altijd moeite met dat woord....
Oeps...ik was in enthousiasme ff kwijt dat je al hartje had chicaa hahaha sorry

Hee dames nog niemand met een tweeling he?
mèèèèn, ik ben zo onwijs moe... ik zit op mijn werk en val bijna om... heb niet eens t fut om naar de secretaresse te lopen...

verder springt mijn knoop bijna van mn broek, en mijn shirtje is te kort om knoop open te kunnen laten staan.

Vanochtend ging t nog prima met die broek...

tot zover even mijn klaagzang....
over tweelingen gesproken, ken je deze al?

lachende 4-ling

is echt geweldig,

je zou er bijna zin in krijgen!
Twinkel, geweeeeeeldig! wat een moppies ;)

wel veel... 4 ...slik !

ben ook moe vandaag en weer wat misselijk... heb het gevoel dat er vandaag heel veel gebeurd in buikje...
Gebeurd GebeurT dus.. raar woord als je het vaak typt...
Het begint al een mooi lijstje met hartjes te worden he! Leuk hoor.

Elza zeker een voorkeur aangegeven haha. Als het maar geen konijn wordt dan vind ik het best.

Luaska, ik zou ook niet testen geloof ik. Er kunnen toch nog hormonen in je lijf zitten als het mis is en dan weet je nog niks. Maar kan me voorstellen dat je er gek van wordt.
Twinkel, zo voelde ik me gister ook, vandaag gaat het weer een stuk beter. Dus er is nog hoop voor je!

En 4 tegelijkertijd, waaaah, ik moet er effe niet aan denken... een tweeling lijkt me al doodvermoeiend. Wel geweldig natuurlijk, maar ook vermoeiend.
Haha Twinkel, dat van geen fut te hebben om ergens naartoe te lopen heb ik ook, blijf liever lekker op mijn stoel zitten. Ik heb vandaag vooral last van mijn onderste ribben aan de rechterkant. Weet niet of het is van niet mooi recht te zitten, of van de beugel van mijn bh die daar zit te prikken. Heb echt het gevoel dat ik deze middag veel te veel gegeten heb, terwijl ik gewoon maar een broodje binnen heb. Ik kan wel het best van al 's avonds eten, hebben jullie dat ook?
Gek maar ik heb soms gevoel "ergste" al gehad te hebben qua moeheid en misselijkheid....vorige week was ff heel heftig maar voel me eigenlijk al stukken beter en immiddels ook wel weer energie...Maar goed...kan opeens tuurlijk er weer zijn...enne moet ook eerlijk zeggen liever wat moe dan nog een keer zon "ik kan niet kakken" actie hahahahah
Ik had het ook vorige week en begin deze week, voelde me weer stukken fitter, maar vandaag is het weer een beetje pet.

Trouwens... over vergeetachtig; het is hier echt begonnen hoor. Had al een lege enveloppe bij de receptie afgegeven om te laten versturen, daarna zocht ik me suf naar een origineel document dat ik op het kopieerapparaat had laten liggen en vervolgens was ik een compleet personeelsdossier kwijt!! waaaa ik kreeg het er warm van..

Tis inmiddels terecht (gelukkig)

Ja snok, als je moe bent kan je rust nemen, als je niet kan kakken, kan je er niet veel aan doen!
Snok, dat dacht ik deze morgen ook, gisterenavond was ik gaan wandelen aan zee en dat had me heel veel deugd gedaan, was voor de verandering om 22u gaan slapen en voelde me kiplekker... tot 14u deze namiddag. Nu zit ik te geeuwen alsof ik dagen niet geslapen heb. Heb wallen onder mijn ogen, ik denk dat ik er boodschappen mee kan doen, zo groot zijn ze hehe ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven