Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hahaha Vleer,

Ik kan nu z'n nick niet meer zien. Lijkt me ook niet netjes om dat te doen, maar begrijp je nieuwsgierigheid

Ik ga ook m'n mandje in, truste allemaal!
Veer....slaap lekker!!
Heftig WM je verhaal...nou maar duimen voor de verder afloop.

Ook jij slaap lekker WM
Tsja.....ik voel me nu al stukken beter!!!! Wereld van verschil....
Vandaag had ik een uitgebreid bijpraten gesprek in een openbare gelegenheid met vriendin.

Eerst heel serieus, want zij heeft relatiedip en later werd t heel humoristisch toen we de vunzige details van mijn scharrel en haar vorige scharrels aan t bespreken waren.

We lagen te gieren van de lach en gleden bijna van onze stoel zoveel plezier hadden we

Toen zag ik een man die zichtbaar plezier had om ons plezier *en ergens dacht ik ehmmmmm waar ken ik hem ook alweer van?*

Mijn hersenen werkten op kracht, ik wist t niet, dus verder lachen met vriendin.

Uiteindelijk gingen we weg en ik denk ik ga die man toch ff gedag zeggen en smakelijk eten wensen........

Wat schertst mijn verbazing

Ik ken die man dus echt! Ehhhm het is iemand van de vakantie waarmee ik ook nog op de foto sta (en wat voor 1, staat ook op mijn hyves)

T was me ff ontschoten waar ik hem van kende, shame on me.

Hij woont ook nog vlak bij mijn werk.

T waren ook zoveel mensen, pfffttt

Naja ik denk dat ik hem wel vaker tegen ga komen of dat ik met hem ga afspreken , want iemand die zo kan lachen om andersmans lachen is leuk!
Oh WM heftug zeg!

Fijn dat deze arts goed zijn of haar werk doet!

Als ik morgen niet hoef te werken heb ik een stranddate met MLHM
Bedankt voor het welkom!
Hier is het italiaanse kaasje weer!

Heb je al zin in je hoofdprijs zaterdag, BE?

Wat een verhaal WM... Die medische mallemolen wordt je zowieso al niet blijer van, en elke keer die spanning... Gelukkig nu dus een last van je schouders. Geniet ervan, en van je nieuwe wagentje :-)
Hela

We zijn aardig aant zakken op de lijst :upderpup !

Niet teruglezen is ook niet alles; heb nix om op te reageren.....

Meta; coel een strad-date; wat houd dat in?

WM: fijn dat de last van je schouders is gevallen !

Iemand nog enorm gedate sinds gister-vroeg-in-de-avond ?

Iedereen al genoten van de ?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Dank je wel voor jullie lieve reacties Zekerheid is er nog steeds niet helemaal, maar toch! Meer dan er was...en probeer me nu to focussen op het positieve! Is stukken beter voor me! Dus een deet met een leuke vent zou ook eens niet gek zijn!

Nee serieus....eind november zal ik mijzelf nog beter voelen, daar gaan we vanuit!

Ik zou vanavond uiteten gaan met een vriendin, maar die belde net af Te druk op haar werk en ze kan niet weg! Baal ik flink van. Had me er erg op verheugd! Maar goed, ze komt vanavond later op de avond nog wel even een thee'tje drinken!
Druk druk ..

ff snel haaaai zeggen en dan als de wiederweer douchen en naar oma in t verpleeghuis toe.

Tot laterssss
Hai allemaal!

Ik heb weekend

Ben vandaag wel weer aan t werk gegaan en vanmiddag hebben mn lieve collega's (in stiekum overleg met mn baas) dat ik morgen vrij moet hebben. Zo lief van ze! Geen tralala-vrij, want voel me nog steeds niet top (verrek van de spierpijn, zo raar), maar altijd lekker natuurlijk zo'n lang weekend.

Ga morgenavond met vriendin naar Queen in het theater, uiteraard iemand die Queen (of beter gezegd Freddy Mercury) imiteert, ene Gary Mullen met een Liquid afterparty...As dat niet leuk is, gaan we lekker de kroeg in. Vriendin zou naar mijn stad komen om half 6, maar vraag of ze eerder komt, kunnen we nog lekker terrasje pakken.

Wm; wat een heftig verhaal zeg, heel erg fijn dat er nu goed nieuws is! Jammer dat je etenjte niet doorgaat!

Meta: wie is MLHM in je harem?

Wel beetje rustig hier, maar vind ik persoonlijk wel goed teken. Houdt toch in dat we nog een leven naast het forum hebben of niet soms?
Italiaans kaasje: vertelvertelsnelsnelwilallesweten! Hoe staat het met de ECHTE date? niet dat ik BE die date niet gun hoor!
@WM: Ben blij voor je dat het er goed uitziet, dat maakt het wachten in ieder geval een stuk draagelijker voor je.

@mozz: Wat nog een date??? Er kan er toch maar 1 de hoofdprijs winnen? Volgens mij is er valsgespeeld in de prijsvraag....
Dank je BE.....lief van je!

Ow ow ow ow voel je je gepasseerd?
quote:Xenia66 schreef op 25 september 2008 @ 18:50:

Wel beetje rustig hier, maar vind ik persoonlijk wel goed teken. Houdt toch in dat we nog een leven naast het forum hebben of niet soms?Alleen hoop ik dat het vanavond een stukje drukker wordt...zo met mijn thuis hang avondje....
Ben er wel WM maar heb eigenlijk niks te melden. Hard gewerkt vandaag en niks leuks meegemaakt en al helemaal niet op date gebied.......
quote:Blue_Eyes schreef op 25 september 2008 @ 19:39:

Ben er wel WM maar heb eigenlijk niks te melden. Hard gewerkt vandaag en niks leuks meegemaakt en al helemaal niet op date gebied.......Hoe is het dan met die 2 dames afgelopen van RP?
Geen idee heb ze sinds afgelopen maandag niet meer gesproken. Moet natuurlijk niet alleen maar van mij afkomen, kunnen ook contact met mij opnemen.

Maar zal vanavond wel een mailtje sturen ben ook weer niet zo goed in afwachten eigenlijk.........
quote:Blue_Eyes schreef op 25 september 2008 @ 19:48:

Geen idee heb ze sinds afgelopen maandag niet meer gesproken. Moet natuurlijk niet alleen maar van mij afkomen, kunnen ook contact met mij opnemen.

Maar zal vanavond wel een mailtje sturen ben ook weer niet zo goed in afwachten eigenlijk.........

Haha....daar ben ik ook zo dramatisch in... ik probeer zoiets altijd wel, maar als ik dan niets hoor zoek ik toch weer contact. Moeilijk is dat he?

Wat dat betreft ben ik ook weer te makkelijk.....
Ben eerlijk gezegd ook niet echt overtuigd of ze wat zijn voor me. Maar dat kan natuurlijk veranderen als ik ze in het echt zou zien en spreken. MSN blijft toch een vrij onpersoonlijke manier....
Ik ben er ook weer! Zou eigenlijk bij oud-klasgenootjes gaan eten, maar moet nog zooooo veel doen! Toch maar afgebeld en nu dus heel braaf (maar wel met een stuk taart) achter de computer aan het tekenen.

Jij bent nog steeds de enige die de hoofdprijs heeft gewonnen hoor BE! :-)

Lekker Xenia, dat je morgen vrij bent. Hopelijk knap je lekker op van het uitrusten, en ben je fit als je naar Queen gaat!
quote:Blue_Eyes schreef op 25 september 2008 @ 19:53:

Ben eerlijk gezegd ook niet echt overtuigd of ze wat zijn voor me. Maar dat kan natuurlijk veranderen als ik ze in het echt zou zien en spreken. MSN blijft toch een vrij onpersoonlijke manier....

ja inderdaad, zijn ze ook nog niet online geweest dan?

Wij zijn ook lekker aan het msnen op forum zo

Maar waarom denk je dat ze niets voor je zijn?
Moeilijk te zeggen normaal gesproken krijg ik altijd wel een bepaald gevoel als ik contact heb met iemand maar ik merk dat ik vrij onverschillig ben of ze nou contact opnemen of niet. Als ik nou dat gevoel had zou dat me wel weer uitmaken.
Moz......Goedenavond! Werkse!!

Lekker een stuk taart....ik ben mijn eigen gebakken cake in mijn eentje aan het oppeuzelen....Lekker, maar niet zo gezellig.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven