Kitler de achtste

08-10-2015 12:48 3013 berichten
Welkom Kitlers, nieuwelingen en stille meelezers!

Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.

Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos

Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

Wederom de traditionele lelijke kat :

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Sawadee ka! Het is hier heerlijk! Gisteren gedouched onder een waterval en geslapen op een jungleraft.

Heerlijk, dit moet ik vaker doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:melbrw schreef op 13 oktober 2015 @ 11:43:

Sawadee ka! Het is hier heerlijk! Gisteren gedouched onder een waterval en geslapen op een jungleraft.

Heerlijk, dit moet ik vaker doen.

Fijn dat je er zo van geniet!!

Heerlijk, dit moet ik vaker doen. jaloersssssssssssssssssss
Helaas geloofde de rechter de getuige. Die het had over een bestelbus terwijl man in een truck met oplegger reed. Ook zat er 2 uur tijdsverschil tussen mans verklaring en getuigeverklaring. Maar nee getuige wist zeker dat betreffende paaltje eerst recht stond. Heel apart dit. Dus tja daar sta je dan. Ook beweerde getuige dat man zomaar is weggereden wat ook niet klopt want die heeft ter plekke nog moeten lossen en is zeker 10 min bezig geweest bij zijn wagen. Ach ja niks aan te doen.
quote:TardarSauce schreef op 13 oktober 2015 @ 12:56:

Helaas geloofde de rechter de getuige. Die het had over een bestelbus terwijl man in een truck met oplegger reed. Ook zat er 2 uur tijdsverschil tussen mans verklaring en getuigeverklaring. Maar nee getuige wist zeker dat betreffende paaltje eerst recht stond. Heel apart dit. Dus tja daar sta je dan. Ook beweerde getuige dat man zomaar is weggereden wat ook niet klopt want die heeft ter plekke nog moeten lossen en is zeker 10 min bezig geweest bij zijn wagen. Ach ja niks aan te doen.Dat is klote zeg! En nu? Krijgt ie een boete ofzo?
Naja, wat bizar, Tardar
quote:TardarSauce schreef op 13 oktober 2015 @ 10:02:

Wij zijn dressed to impress op excursie naar de rechtbank. (loepje) dus ben benieuwd. Normaliter vind ik het krankzinnig leuk als hij mooi in pak loopt. Vandaag even wat minder.Succes Saus!
quote:Kensi schreef op 13 oktober 2015 @ 10:04:

Geen kitlers vangaad. Voel migraine opkomen, dus weer terug in bedje met de emmer er naast en doosje Excedrin.Sterkte
quote:MadameHooch schreef op 13 oktober 2015 @ 10:37:

Zoon begint eindelijk belangstelling te krijgen voor voetbal!! Sinds twee weken pas, maar we zijn bijna elke dag nu aan het voetballen, en hij gaat met sprongen vooruit. Twee weken terug was het al 'hoera' als hij de bal wist te raken, nu begint hij wat truukjes te doen, kan de bal aan de voet houden, stilleggen.

Gisteren waren we bij de sport van dochter, en daar is een schoolplein vlakbij. Daar is een jochie altijd aan het voetballen, en zoon wilde wel meedoen twee weken geleden. Andere jochie vond het geweldig, want zó veel doelpunten had hij nog nooit kunnen maken! Gisteren was dat jochie er weer, en werd helemaal enthousiast toen hij zoon zag. En na tien minuten wilde hij zoon op z'n gezicht timmeren omdat zoon 'vals' speelde. Hij maakte namelijk doelpunten. En die moeder stond er bij en keek er naar. Zoon laat altijd vrij lang over zich heen lopen tot hij het zat is en dan bijt hij grondig en stellig van zich af. Na een paar klappen en schoppen van dat ventje pakte hij dat ventje dus beet, gooide hem op de grond, en zei: 'Bij voetbal mag je elkaar NIET aanraken!!'. Werd die moeder toch kwaad . Ze kwam op mij afstormen, en ik stond echt al met mijn armen een beetje klaar om de klappen op te vangen, wat een feeks . Ik moest op mijn zoon letten . Dus ik zeg: 'O, maar ik heb héél goed opgelet hoor, de afspraak is dat na twee keer slaan of twee keer schoppen hij wat terug mag doen, en hij heeft netjes gewacht tot jouw zoon twee keer geslagen én twee keer geschopt had, dus hij heeft zelfs nog langer gewacht met zich laten mishandelen tot hij wat terug deed'. Nou, dát deed haar zoontje niet, hoor, schoppen en slaan, stel je voor zeg, háár lieve Joepie? Ik kijk haar aan, en wijs naar haar 'lieve' Joepie, die door zoon op armafstand wordt gehouden terwijl hij probeert zoon te schoppen en te slaan (zoon heeft gelukkig de lange apenarmen van zijn vader geërfd). En zag mevrouw toen het licht? Nee, ze pakte haar zoontje op (die in haar armen gewoon doorging met schoppen en slaan waardoor zíj het nu voor haar kiezen kreeg, maar blijkbaar was ze daar aan gewend ofzo, want ze draait hem heel handig en zonder nadenken van zich af waardoor hij haar niet meer kon raken). 'Kom Joepie, ga maar niet meer voetballen met dat gemene jongetje die niet tegen zijn verlies kan'.

Leuk, he, als kinderen het zo goed samen oplossen

Helaas geloofde de rechter de getuige. Die het had over een bestelbus terwijl man in een truck met oplegger reed. Ook zat er 2 uur tijdsverschil tussen mans verklaring en getuigeverklaring. Maar nee getuige wist zeker dat betreffende paaltje eerst recht stond. Heel apart dit. Dus tja daar sta je dan. Ook beweerde getuige dat man zomaar is weggereden wat ook niet klopt want die heeft ter plekke nog moeten lossen en is zeker 10 min bezig geweest bij zijn wagen. Ach ja niks aan te doen.wat een sukkels!
quote:Kensi schreef op 13 oktober 2015 @ 10:04:

Geen kitlers vangaad. Voel migraine opkomen, dus weer terug in bedje met de emmer er naast en doosje Excedrin.He gadver, beterschap .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:lindybopophelia schreef op 13 oktober 2015 @ 13:01:

[...]

Dat is klote zeg! En nu? Krijgt ie een boete ofzo?Yup wegens doorrijden na een ongeval. Ook apart de getuige gaf aan dat man van links kwam dus man uitleggen dat dit helemaal niet kan met een truck met oplegger want alleen van de andere kant kan ie met dat bakbeest achteruitsteken.
quote:MadameHooch schreef op 13 oktober 2015 @ 10:37:

Zoon begint eindelijk belangstelling te krijgen voor voetbal!! Sinds twee weken pas, maar we zijn bijna elke dag nu aan het voetballen, en hij gaat met sprongen vooruit. Twee weken terug was het al 'hoera' als hij de bal wist te raken, nu begint hij wat truukjes te doen, kan de bal aan de voet houden, stilleggen.

Gisteren waren we bij de sport van dochter, en daar is een schoolplein vlakbij. Daar is een jochie altijd aan het voetballen, en zoon wilde wel meedoen twee weken geleden. Andere jochie vond het geweldig, want zó veel doelpunten had hij nog nooit kunnen maken! Gisteren was dat jochie er weer, en werd helemaal enthousiast toen hij zoon zag. En na tien minuten wilde hij zoon op z'n gezicht timmeren omdat zoon 'vals' speelde. Hij maakte namelijk doelpunten. En die moeder stond er bij en keek er naar. Zoon laat altijd vrij lang over zich heen lopen tot hij het zat is en dan bijt hij grondig en stellig van zich af. Na een paar klappen en schoppen van dat ventje pakte hij dat ventje dus beet, gooide hem op de grond, en zei: 'Bij voetbal mag je elkaar NIET aanraken!!'. Werd die moeder toch kwaad . Ze kwam op mij afstormen, en ik stond echt al met mijn armen een beetje klaar om de klappen op te vangen, wat een feeks . Ik moest op mijn zoon letten . Dus ik zeg: 'O, maar ik heb héél goed opgelet hoor, de afspraak is dat na twee keer slaan of twee keer schoppen hij wat terug mag doen, en hij heeft netjes gewacht tot jouw zoon twee keer geslagen én twee keer geschopt had, dus hij heeft zelfs nog langer gewacht met zich laten mishandelen tot hij wat terug deed'. Nou, dát deed haar zoontje niet, hoor, schoppen en slaan, stel je voor zeg, háár lieve Joepie? Ik kijk haar aan, en wijs naar haar 'lieve' Joepie, die door zoon op armafstand wordt gehouden terwijl hij probeert zoon te schoppen en te slaan (zoon heeft gelukkig de lange apenarmen van zijn vader geërfd). En zag mevrouw toen het licht? Nee, ze pakte haar zoontje op (die in haar armen gewoon doorging met schoppen en slaan waardoor zíj het nu voor haar kiezen kreeg, maar blijkbaar was ze daar aan gewend ofzo, want ze draait hem heel handig en zonder nadenken van zich af waardoor hij haar niet meer kon raken). 'Kom Joepie, ga maar niet meer voetballen met dat gemene jongetje die niet tegen zijn verlies kan'.

Leuk, he, als kinderen het zo goed samen oplossen Wat een debiele wijf!!
Jemig wat een KK met ZN die moeder!
quote:TardarSauce schreef op 13 oktober 2015 @ 13:20:

[...]

Yup wegens doorrijden na een ongeval. Ook apart de getuige gaf aan dat man van links kwam dus man uitleggen dat dit helemaal niet kan met een truck met oplegger want alleen van de andere kant kan ie met dat bakbeest achteruitsteken. Wat gaf de rechter dan als reden aan om toch een boete te geven???
Kensi sterkte
quote:Corona67 schreef op 13 oktober 2015 @ 13:23:

[...]

Wat gaf de rechter dan als reden aan om toch een boete te geven???Man heeft eerlijk toegegeven het ding geschampt te hebben toen het al scheef stond. Hij had zeer minieme schade aan zijn velg. Schade die niet consistent was met waarvan hij werd beschuldigd. Ook stond het ding in tegenovergestelde richting scheef.

Heerlijk, dit moet ik vaker doen. Oehhhhhhh, wat leuk en lekker! Fijn om te horen dat je naar je zin hebt
Een verklaring voor het grote tijdsverschil en het bestelbusje vs grote vrachtwagen was er niet. Dus maakte de officier van justitie er maar eigenhandig een 'werkauto' van. Maar wel klakkeloos dat lulverhaal aannemen dat die paal eerder kaaaarsrecht stond.

Helaas geloofde de rechter de getuige. Die het had over een bestelbus terwijl man in een truck met oplegger reed. Ook zat er 2 uur tijdsverschil tussen mans verklaring en getuigeverklaring. Maar nee getuige wist zeker dat betreffende paaltje eerst recht stond. Heel apart dit. Dus tja daar sta je dan. Ook beweerde getuige dat man zomaar is weggereden wat ook niet klopt want die heeft ter plekke nog moeten lossen en is zeker 10 min bezig geweest bij zijn wagen. Ach ja niks aan te doen.Ah, wat klote. En nu?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven