Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

quote:TardarSauce schreef op 15 oktober 2015 @ 16:45:

Ik zie Blog Sofie: de geile huisvrouw. Is dat ook iets van Lijf en lijn?"Ik hou van ruige sex" -> Entertainment?
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Hoi mods,

Elke keer als de Centraal Beheer reclame op de pagina staat, laadt bij mij het forum niet. De pagina's laden precies tot aan de CB advertentie halverwege de pagina en verder loopt het forum dan vast.
Am Yisrael Chai!
Ik heb geen ava's. Laptop met ff.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:CommunityManagerViva schreef op 15 oktober 2015 @ 11:03:

[...]

Vervelend. Dit lijkt het zelfde probleem te zijn als dat van Bij_Zonder. Waar ervaar jij dit issue? Ook op mobiel? En zo ja, op welk toestel en welke browser?

Groet,

Sanne

CM VIVAMaar ik heb het op de laptop ook geregeld. Windows 10
Het laden van een pagina duurt op het moment zo ongeveer een minuut.

Het blijft halverwege vasthangen.

Ik forum nog steeds in safari.

En het blijft ellendig. Soms een beetje minder, soms heel ellendig zoals nu.
Hier duurt het ook lang. Zowel in chrome (vaste browser) als op mijn iPad. Vooral die goudkleurige reclame (naam kwijt) die de hele header en zijkanten overneemt maakt het probleem groot, het is dan op mijn iPad niet eens mogelijk om op reacties te klikken (ik moet eerst de reclame sluiten).
quote:gioia82 schreef op 15 oktober 2015 @ 16:46:

[...]

"Ik hou van ruige sex" -> Entertainment?

Dit een quote uit een interview dat in VIVA magazine staat.

Wat betreft het blog van Sophie, deze valt onder de categorie 'blog'. Beiden vallen dus onder een niet uitgesloten categorie.

Ik kan er best inkomen dat jullie niet blij zijn met het feit dat deze artikelen weer worden gegeven, maar ik kan helaas niet telkens extra berichten/categorieën blijven uitsluiten, tenzij er 'obsceen' beeld wordt gebruikt, wat in beide gevallen niet zo is.

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:Nouschi schreef op 15 oktober 2015 @ 20:20:

Ik heb geen ava's. Laptop met ff.

Zijn ze inmiddels weer terug? Ik vermoed dat je pagina niet volledig/goed geladen was.

Mocht je nog steeds geen ava's zien dan hoor ik het graag.

Gr,

Sanne

CM VIVA
Ja ze zijn weer terug!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb jullie klachten omtrent de (extreme) traagheid van het forum gelezen. Het is lastig om uit te vinden waar dit exact door veroorzaakt wordt. Het probleem is namelijk niet bij iedereen aanwezig (bij mij is het forum bijvoorbeeld erg snel op het moment, zowel op mobiel als desktop). Ik zal uiteraard een melding maken bij de TD en als er meer bekend is er op dit topic op terugkomen.

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:Nouschi schreef op 16 oktober 2015 @ 10:28:

Ja ze zijn weer terug!Gelukkig!
Het forum laadt hier ook traag af en toe, linksonder staat het volgende:

"Wachten op maxcdn.bootstrapcdn.com"

Ik heb Firefox, pc (en adblocker).
bij mij loopt de tekst van de advertenties tussen de topics door. Leest moeilijk

chromebook 11 van HP hier.
Mods, wat is het verschil tussen grijze en zwarte blokjes van de counters bij topics in het algemene overzicht?

Wordt er gewerkt aan een pop-up oid bij prive berichten?
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 19 oktober 2015 @ 13:08:

Mods, wat is het verschil tussen grijze en zwarte blokjes van de counters bij topics in het algemene overzicht?

Wordt er gewerkt aan een pop-up oid bij prive berichten?

Grijs betekent gelezen, zwart betekent ongelezen (topics/bookmarks).

Er wordt niet gewerkt aan een andere pop-up dan momenteel actief is (cijfer envelopje bij PB's)

Groet,

Sanne

CM VIVA
Ik stelde de vraag over het grijs/zwart omdat het in het begin ( upgrade) niet correct werkte. Jouw uitleg nu was het idee erachter toen maar klopt in mijn situatie niet, nog steeds niet.

Zwart/ grijs maakt niet uit voor gelezen/ ongelezen topics, ik zie ook geen verband met recentelijk gelezen.

Safari ios8 ipad
Je bent zelf een theepot
[...]
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 19-10-2015 15:18
Reden: dubbele post
% gewijzigd

Topic over nubbik en nieuw medium zijn grijs bijv. Beide topics niet gelezen/ niet geopend
Je bent zelf een theepot
quote:MinionX schreef op 17 oktober 2015 @ 14:59:

bij mij loopt de tekst van de advertenties tussen de topics door. Leest moeilijk

chromebook 11 van HP hier.

Zou je mij hier een screenshot van kunnen sturen?

Dan kan ik zien om welke advertentie het gaat. Dankjewel!

Groet,

Sanne

CM VIVA
Het topic over ZZP bij nieuwe topics heb ik nooit gelezen en is grijs en zo zijn er wel meer.

De lijf en lijn topics grijs en heb ik ook nooit gelezen/geopend
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 19 oktober 2015 @ 15:10:

[afbeelding]

De lijf en lijn topics grijs en heb ik ook nooit gelezen/geopend

Ik ga het even checken bij de TD.

Groet,

Sanne CM
Thanks Sanne, ik denk eigenlijk dat dit een nog nooit opgeloste bug is van een feature
Je bent zelf een theepot
quote:CommunityManagerViva schreef op 19 oktober 2015 @ 15:17:

[...]

Ik ga het even checken bij de TD.

Groet,

Sanne CMVolgens mij klopt het niet wat je zegt (grijs=gelezen, zwart=niet gelezen). Zwart zijn de topics waar nog op gereageerd is sinds je voor de laatste keer op het forum bent geweest, grijs zijn de topics waar sindsdien niet meer opgereageerd is.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Ja, dat is het idee

Maar zie mijn screenshot. Daar staan topics met een grijze counter en een deel van die topics heb ik nooit geopend.
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven