Oud en Nieuw abroad...

23-09-2008 16:18 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai, ik heb het idee om met een groepje vrienden O&N te gaan vieren in het buitenland. We willen er met de auto naar toe kunnen rijden, en het liefst niet meer dan 500 km. Tis namelijk maar voor een paar dagen. Hebben jullie een leuk idee? Er moet wel wat te doen zijn die nacht daar, leuke kroegen oid. Zelf denk ik aan Duitsland. Lijkt me wel gezellig... Kom er nooit! :-) Maar waar in Duitsland? Welke stad is leuk??
Misschien kan deze site je op ideeën brengen:

http://www.silvester.de/
quote:Djoels schreef op 24 september 2008 @ 11:50:

Weet iemand iets van Barcelona?

Barcelona is met Oud en Nieuw niet leuk! Ook niet met Kerst!

Voorderest is Barcelona geweldig.
Hoi allemaal,

Het valt niet echt binnen de 500km van de TO , maar ik vroeg me af of iemand hier wel eens met oud en nieuw in Tokyo/Japan was geweest. Ik ga daar namelijk dit jaar (als het allemaal doorgaat) de jaarwisseling vieren en vroeg me af of ze daar nog een beetje een feestje bouwen.

(Ik weet dat het in bijvoorbeeld Indonesie bijna niet gevierd wordt.)
Berlijn
IK vond Antwerpen erg gezellig!

Ook met oud en nieuw!
Vandaag een hotelletje geboekt in Hamburg voor 3 nachten!! We zullen wel zien, ik heb er zin in. Bedankt voor jullie meedenken!
Quito,

hele andere manier van vieren, poppenverbranden, mannen mogen verkleed als travesiet of moeten een gele onderbroek aan, optochten als hier met carnaval. Hele dag de 31ste feest, en het gaat de hele nacht door. Probleem is alleen dat het daar niet altijd veilig is op straat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven