Napraattopic deel 39
maandag 19 oktober 2015 om 12:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 22 oktober 2015 om 16:10
donderdag 22 oktober 2015 om 16:13
quote:pruttel schreef op 22 oktober 2015 @ 15:59:
[...]
Ik heb al een waarschuwing op zak voor off-topic gaan
Durf dus niet in het mod-topic te komen
Ik vind het gewoon rete-irritant, dat iemand onder een valse nick in de vluchtelingendiscussie loopt te stoken. En ik wil graag weten welke echte nick daarachter zit, want met diegene ga ik dan geen discussies meer voeren. Die heeft me dan gevoelsmatig genaaid. Daar hou ik niet van Dit lijkt me geen off topic iets..
[...]
Ik vind het gewoon rete-irritant, dat iemand onder een valse nick in de vluchtelingendiscussie loopt te stoken. En ik wil graag weten welke echte nick daarachter zit, want met diegene ga ik dan geen discussies meer voeren. Die heeft me dan gevoelsmatig genaaid. Daar hou ik niet van Dit lijkt me geen off topic iets..
donderdag 22 oktober 2015 om 16:17
donderdag 22 oktober 2015 om 16:18
donderdag 22 oktober 2015 om 16:25
quote:pruttel schreef op 22 oktober 2015 @ 15:59:
[...]
Ik vind het gewoon rete-irritant, dat iemand onder een valse nick in de vluchtelingendiscussie loopt te stoken. En ik wil graag weten welke echte nick daarachter zit, want met diegene ga ik dan geen discussies meer voeren. Die heeft me dan gevoelsmatig genaaid. Daar hou ik niet van Ohhhh je hebt het gevraagd! Dat levert je vast een waarschuwing op vanwege off topic!!
[...]
Ik vind het gewoon rete-irritant, dat iemand onder een valse nick in de vluchtelingendiscussie loopt te stoken. En ik wil graag weten welke echte nick daarachter zit, want met diegene ga ik dan geen discussies meer voeren. Die heeft me dan gevoelsmatig genaaid. Daar hou ik niet van Ohhhh je hebt het gevraagd! Dat levert je vast een waarschuwing op vanwege off topic!!
donderdag 22 oktober 2015 om 16:28