Napraattopic deel 39
maandag 19 oktober 2015 om 12:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 22 oktober 2015 om 17:14
quote:pruttel schreef op 22 oktober 2015 @ 16:31:
Ik hou van Comic Sans Maar zakelijk kies ik inderdaad altijd andere letters.
Vroeger, toen wist ik ook niet dat Comic Sans zo fout was. Gelukkig heeft iemand mij net op tijd ingewijd in the do's en dont's van lettertypen.Kun je mij ook inwijden?
Vroeger, toen wist ik ook niet dat Comic Sans zo fout was. Gelukkig heeft iemand mij net op tijd ingewijd in the do's en dont's van lettertypen.Kun je mij ook inwijden?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 22 oktober 2015 om 17:21
quote:feow schreef op 22 oktober 2015 @ 17:14:
[...]
Kun je mij ook inwijden?
Nou, Comic sans is voor klungels en kun je beter niet in officiële stukken gebruiken als je graag serieus genomen wil worden. En Caps Lock staat voor schreeuwen.
In Comic Sans met Caps Lock aan schrijven betekent zo ongeveer je digitale zelfmoord
[...]
Kun je mij ook inwijden?
Nou, Comic sans is voor klungels en kun je beter niet in officiële stukken gebruiken als je graag serieus genomen wil worden. En Caps Lock staat voor schreeuwen.
In Comic Sans met Caps Lock aan schrijven betekent zo ongeveer je digitale zelfmoord
donderdag 22 oktober 2015 om 17:37
quote:pruttel schreef op 22 oktober 2015 @ 16:31:
Vroeger, toen wist ik ook niet dat Comic Sans zo fout was. Gelukkig heeft iemand mij net op tijd ingewijd in the do's en dont's van lettertypen.Oh vertel. Ik ben dol op fonts
Vroeger, toen wist ik ook niet dat Comic Sans zo fout was. Gelukkig heeft iemand mij net op tijd ingewijd in the do's en dont's van lettertypen.Oh vertel. Ik ben dol op fonts
Je bent zelf een theepot
donderdag 22 oktober 2015 om 17:44
quote:pruttel schreef op 22 oktober 2015 @ 17:21:
[...]
Euh...ow....okeej.
Tegen zoveel argumenten kan ik niet op.
[...]
Euh...ow....okeej.
Tegen zoveel argumenten kan ik niet op.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 22 oktober 2015 om 17:45
quote:Oudblond schreef op 22 oktober 2015 @ 17:36:
Hier wordt het 'mister Ping-eten'. Bakje uit de vriezer, in de magnetron en PING klaar is Oudblond.
Naaaaaaah, in mijn jongere forumleven at ik altijd uit de magnetron, tot ik samen met het NIET-Groepje ging koken. Ping was mijn motto. Letterlijk en figuurlijk. Daar wou ik je nu op wijzen.... kijk ik.... Is mijn motto weg!!
Waaaaaaaaaaaaar is mijn motto?
Hier wordt het 'mister Ping-eten'. Bakje uit de vriezer, in de magnetron en PING klaar is Oudblond.
Naaaaaaah, in mijn jongere forumleven at ik altijd uit de magnetron, tot ik samen met het NIET-Groepje ging koken. Ping was mijn motto. Letterlijk en figuurlijk. Daar wou ik je nu op wijzen.... kijk ik.... Is mijn motto weg!!
donderdag 22 oktober 2015 om 17:46
donderdag 22 oktober 2015 om 17:55
donderdag 22 oktober 2015 om 18:08
donderdag 22 oktober 2015 om 18:24
348173,noline]pruttel schreef op 22 oktober 2015 @ 17:45[/message]:[/b]
[...]
[/quote]
Ben nu wel nieuwsgierig naar je motto! Mijn mister-Ping eten heb ik eerder wel zelf (of man) gekookt. Vandaag zijn het twee bakjes: bloemkoolsoepje en daarna gemengde groenten- stamppot met heerlijk draadjesvlees.
[...]
Ben nu wel nieuwsgierig naar je motto! Mijn mister-Ping eten heb ik eerder wel zelf (of man) gekookt. Vandaag zijn het twee bakjes: bloemkoolsoepje en daarna gemengde groenten- stamppot met heerlijk draadjesvlees.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 22 oktober 2015 om 18:26
donderdag 22 oktober 2015 om 18:41
Om nog even terug te komen op het 'terugkom'-probleem: ik heb ooit een perma opgelopen op een reservenick, wegens terugkomen tijdens een ban. De ban op mijn oorspronkelijke nick werd niet eens verlengd, laat staan gepermaat. Nou scheelt het misschien wel dat ik terugkwam om iemand ergens mee te feliciteren, niet om te rellen of zo .
donderdag 22 oktober 2015 om 18:41