Clomid ervaringen

09-07-2015 09:02 1848 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindjeRonde CBijzMissy_Ecco29/361e9e 100mgPCOSSkawa29/351eRonde 1 Gonal F PCOS ( 5 rondes Clomid gehadBelle1126/261e4e 150 mgDuna_201530/321e3e 25 mg-Famke8133/341e4e 150mgPCOSMyque32/332e5e ronde 100 mg + Pr + IUICyste, vleesboom en traag zaadElmo198926/271e2e 100 mgPCO'sMissyDee27/321e4e ronde 150 mgPCO'sKorfje28/301e2e 100 mg PCOSLientje8827/301enog niet gestart met c+pregnyl

Wachtbankje:

Duna

Mygue test datum 18-11

Zwanger:

IceAngel

Yentl

Fien86

Lilolalo

Skawa

Korfje
where ever you go, go with your heart
Oh elmo wat klote.. :(
@Elmo: Wat klote! Snap dat je het even beu bent, mag ook want dat hoort er ook bij! Hoop wel dat ze snel iets vinden wat dan wel werkt!

@missy ecco: Zou wel jammer zijn als het ongesteldheid is :(

@belle: Jammer dat het niks doet :( Wel fijn dat je meteen door mag!

@Skawa: ik heb afgelopen maandag een echo gehad. Had een eitje van 15mm en arts dacht dat ie vandaag zou springen, maar tot nu toe nog geen positieve ovulatietest. Laatste 2 keer sprongen mijn eitjes op dag 17 en dat is zondag pas dus maak me nog geen zorgen... Blijf gewoon door testen en het gezellig maken totdat ik positief test.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Dat is mooi nieuws duna!

Balen hoor Belle! Hopelijk doet 150mg t voor jou en anders kom je lekker met me mee prikken. Een groot voordeel van prikken is je hebt echt veel minder bijwerkingen en je hebt als je een eitje hebt altijd een eisprong door de pregnyl;)
Wisselende berichten hier dus.. Sterkte voor degene waar het nu even tegen valt, ik ben nog maar net begonnen 1e ronde dus nog niks gehad om op te wekken. Op eigen menstruatie gewacht toen. Nu net terug van echo, CD14, 1 eitje was gegroeid van 10mm naar 13.5mm in drie dagen, dat was mooi zei ze! Verwachtte nu binnen een week ovulatie, dus ga nu testen iedere dag want ga
Wisselende berichten hier dus.. Sterkte voor degene waar het nu even tegen valt, ik ben nog maar net begonnen 1e ronde dus nog niks gehad om op te wekken. Op eigen menstruatie gewacht toen. Nu net terug van echo, CD14, 1 eitje was gegroeid van 10mm naar 13.5mm in drie dagen, dat was mooi zei ze! Verwachtte nu binnen een week ovulatie, dus ga nu testen iedere dag want ga op vakantie en dan daarna 3 nov terug voor echo en bloedprikken.

Klussen in Portugal!

Nog een vraagje: Heeft iemand multivitamines compleet mama, staat op ook bij kinderwens, en kan je dat combineren met foliumzuur of zit daar al zoveel in dat je alleen die compleet mama hoeft te nemen? Staat namelijk op 400 mcg foliumzuur en dat is ook de dagelijkse dosis nu?
Ik gebruik ook de multivitamines compleet mama. Gebruik daarbij geen extra foliumzuur omdat het er volgens mij al voldoende in zit.
Ik heb het een maand genomen maar slik nu alleen de folium zuur van etos

Spannend sawi!
Ik gebruik ook de foliumzuur van Etos, stuk goedkoper! Als ik ein-de-lijk zwanger ben dan ga ik die andere gebruiken. Ben er nu wel even weer zat aan hoor.. :(
Zet t door missy
Zei m'n vriend ook al! Het voelt gewoon even zinloos. Maar ik weet ook, als de clomid er weer op zit dan wordt het weer makkelijker! Ups en downs!
Ik bedoelde eigenlijk zet je menstruatie echt door? Ja ups en downs maar toch denk ik dat we soms te makkelijk over downs heen stappen omdat we doorgaan en traject snel door gaat. T is niet niets
Ik gebruik die vitamines mama compleet alleen nog omdat op het moment dat ik die slikte mijn cyclus eindelijk een keer een beetje normaal was (37 dagen ipv 59) en ik toen nog geen clomid gebruikte, ei overigens toen ook niet gevonden maar was al lang blij dat mijn cyclus korter was... Dus durf niet zo goed te stoppen omdat ik bang ben dat dan de clomid niet meer werkt. Waarschijnlijk slaat het nergens op, maar ga het risico niet lopen

Ik denk ook dat we soms te gemakkelijk over de downs heen stappen. Ik denk dat je best meerdere dagen jezelf down mag voelen. Je kunt toch wel door met de clomid, ook al voel je je down. En dan komt vanzelf dat moment weer dat het weer iets beter gaat... Soms is het gewoon beter voor de stress om alle emoties gewoon toe te staan. Dus missy, gewoon alles eruit gooien komende dagen! Het is ook gewoon klote als het niet lukt :(
Misschien wat voorbarig, maar ga ervan uit dat het doorzet. Heb steeds ook wat kramp. M'n menstruatie lijkt wel elke maand weer anders, erg irritant!

Het is idd ook niet niets.. Wil gewoon niet dat m'n leven er zo door word bepaald.. :(
Ik ben juist weer over gestapt van alleen foliumzuur naar Davitamon Compleet Mama met visolie. Maar alleen omdat we nu met die IUI's bezig zijn...

MissyE, bij mij dus ook nog nooit een goed teken geweest, bruine afscheiding... Was bij mij altijd de start van menstruatie en vaak ook ruim voor de dag dat je ongesteld moet worden. Ik hoop dat het bij jou een innestelingsbloeding is natuurlijk!
Thnx Myque! We gaan het zien!
Ik geloof ( ben natuurlijk geen dok) dat een innestelingsbloeding echt kort is 1 a 2 keer bloedverlies mag geen uren aanhouden wel bruin bloed zijn.

Ik heb dat nooit dat mijn ongesteldheid begint met bruin bloed begint altijd gewoon ineens heftig bloeden
Het is tot nu toe 2x geweest, maar begin vaker met spotting. Vloei ook nooit heel veel, ongeveer anderhalve dag genoeg voor een tampon en dan 'snachts echt bijna niets..
quote:Skawa schreef op 22 oktober 2015 @ 10:26:

Hoe gaat het met jou duna? En met Belle en famke? Wanneer hebben jullie echo's?

Ik ben vanmiddag geweest. Er is niks gebeurd!!

Heb nu Provera meegekregen. Start ik maandag mee ivm weekendje weg.

Volgende week gesprek met arts. Nog een ronde 150mg clomid of nu al over naar Fostimon-spuiten i.v.m acne-klachten? (Zelf mengen). Ze zetten niet altijd pregnyl-spuiten zei assistent.

Wat zouden jullie doen in mijn situatie?
quote:Skawa schreef op 22 oktober 2015 @ 13:13:

Ik heb het een maand genomen maar slik nu alleen de folium zuur van etos

Spannend sawi!Die slik ik ook!
Echt waar, Missy E? Lijkt me heerlijk, want ik loop, al vanaf dat ik voor het eerst ongesteld werd, zowat leeg als ik menstrueer! Grootste tampons + nachtverband was eerder regel dan uitzondering op de zwaarste dagen... 3 dagen hevig, 1 dag matig en nog een dagje met de "laatste restjes"... Ik heb daar eigenlijk nooit zo bij stil gestaan, want het was altijd al zo, maar is dat eigenlijk wel normaal?

Famke, ik zou denk ik kiezen voor overgaan op spuiten als er nu helemaal niks gebeurd...
quote:myque schreef op 22 oktober 2015 @ 19:55:

Echt waar, Missy E? Lijkt me heerlijk, want ik loop, al vanaf dat ik voor het eerst ongesteld werd, zowat leeg als ik menstrueer! Grootste tampons + nachtverband was eerder regel dan uitzondering op de zwaarste dagen... 3 dagen hevig, 1 dag matig en nog een dagje met de "laatste restjes"... Ik heb daar eigenlijk nooit zo bij stil gestaan, want het was altijd al zo, maar is dat eigenlijk wel normaal?

Famke, ik zou denk ik kiezen voor overgaan op spuiten als er nu helemaal niks gebeurd...Ja dat heb ik normaliter ook met ongesteldheid van mezelf en na pilgebruik. Nu na clomid / Provera nauwelijks ongesteld.
Ik heb op m'n 13e heel onregelmatige menstruaties gehad en ben toen met de pil begonnen. Tijdens pilgebruik al weinig menstruele klachten, maar het is nu nog makkelijker geworden.. Zonder pil heb ik btw nooit meer een menstruatie gehad, dus daar kan ik niets over zeggen. Wat is normaal he?! Vervelend als je zo heftig bent, Myque!
Famke ik zou gaan spuiten waarom mag je geen gonal f spuiten? Die hoef je niet te mengen hele handige pen. En pregnyl helpt ook om je eitje nog een stoot te geven en je baarmoeder slijmviws
Pffff ben ongesteld...
Oh k*t, jc2!!

Famke, ik denk dat ik ook zou gaan spuiten. Maar denk dat je eigen gevoel het belangrijkst is. Mijn arts zegt ook dat ik moet aangeven waar ik aan toe ben, dus bij deze geef ik het advies door.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven