Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
ohhhh gefeliciteerd kokos!! jeetje wat is dat snel gegaan!!!

Schitterende naam. Kan me voorstellen dat je bij moet komen.

jeetje ben er stil van...
huhhhhhhhhhhhhhhh.. valt van stoel.....klimt weer op stoel...

GEFELICITEERD KOKOS KOSMAN EN LIANNE.
Gefeliciteerd met Tim!!! Wauw, een verrassing inderdaad!

Wat leuk, een broertje voor Lianne!

nou....ruim die tribunes maar weer op......................
Lieve Kokos, Kokosman en Lianne,

van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Wat een prachtige naam!

Ik weet precies hoe je je nu voelt, thuis terwijl je kind in het ziekenhuis ligt. Het is alleen ook heel belangrijk om goed voor jezelf te zorgen, want dan kun je ook goed voor Tim zorgen. Heel veel sterkte de komende tijd en als je vragen hebt of van je af wilt praten kun je me altijd bellen.

voor jullie alle vier!
Ik heb niet eens op de tribune kunnen zitten want was nog niet af
Nog een tip, misschien heb je hem in het ziekenhuis ook al gekregen; neem een lekker doekje (spuugdoekje of iets met een knuffeltje eraan) en draag die een paar uur op je huid. Die kunnen ze dan bij Tim in het bedje leggen, daar wordt hij rustig van omdat hij dan jou ruikt.
Waaaat??????? Kokos, van harte gefeliciteerd met Tim (leuke naam!). Dat is een verassing zeg! Jeetje, ik kan me voorstellen dat je er nog niet helemaal aan toe was. 5 weken te vroeg is wel even heftig. Maar fijn dat hij het verder zo goed doet. Hij mag vast deze week al naar huis (qua gewicht zit hij nu rond minimum van 2500 gr toch? waarschijnlijk wachten ze even af hoeveel hij afvalt?). Lianne haar mini broertje al gezien??
Nou moe, dat is me wel een verassing zo op de druilerige dinsdagmorgen...

Goeie dag dames. Alles leuk hier?
Suze, meestal hebben ze geen minimumgewicht. Het gaat erom dat ze al hun voedingen zelf in 7 keer kunnen drinken en dat ze zichzelf warm kunnen houden. En hun gezondheid moet verder natuurlijk goed zijn.
Over babies gesproken: Star, hoest met Fleurtje? Die is ondertussen ook bevallen denk ik?
Bam, ha ha ha, Julian is ook een lekker ding hoor. Je moet hem nog ff " dushi" leren zeggen en dan is hij helemaal het heertje .
Dushi

Hoe is het daar Suus?

Fleur is 8 september bevallen van dochter.
Ik dacht idd ook altijd dat ze met 2500 gram niet meer in de couveuse hoefden.
Mamax, aha, ik snappum, helemaal duidelijk! Het enige dat ik weet is dat je als je thuis bevalt van een kindje dat 2500 gram weegt dat je dan ingestuurd wordt (ook al det je schatje het goed dan dus he).

Begrijp ik dat jij je GVB gewoon netjes gehaald hebt? Mooi! Wanneer spreken we af om een balletje te slaan ?
Jij ook je GVB dus Suus? Stelletje kakkerts hier
8 Sept al? En gaat het wel goed dan daar? Of heeft ze forum-zwangerschapsverlof (ha ha ha).
Amalia moet ook leren golven nu ze in het Gooi woont

Over Amalia gesproken, al paar dagen niet gezien??
Ze was in september uitgerekend dus mooi op tijd. Gaat goed hoor, ze is gewoon even aan het cocoonen. Misschien hormonen nu echt op tilt dus wijs om niet op forum te komen
Dan is het toch ook een dysmatuur kindje (tenminste lijkt mij als hij bij 40 weken maar 2500 gram weegt).

Balletje slaan, leuk! Maar ik ben wel een mooi-weer speelster hoor!

Star, Kokos schreef dat Tim gisteren al in een bedje mocht. Z'n temperatuur kan hij dan waarschijnlijk zelf goed houden. Ik weet alleen niet of hij nog aan de monitor ligt en hoe hij het qua voeding doet.
Hier verder alles ok. De baas is vandaag de benedenboel in het nwe huis aan het verven. We schieten lekker op maar het wordt wel krap. Er zal nog wel het e.e.a. moeten als we er al wonen vrees ik. Jammer want uit ervaring weet ik dat het dan bij ons jaren duurt voor dat ene plafonnetje in de verf zit. Na ja, wat niet gaat gaat niet he. (ik ben nog wel bezig iemand te huren dus als die nou op korte termijn kan...).
Mamax, ik ook hoor. Met regen doe ik helemaal niks en mijn favoriet is de par-3 baan (schiet het tenminste een beetje op en krijg ik het gevoel dat ik nog best goed ben, ha ha ha)
Na, ik hoop dat Timmetje snel met mama naar huis mag. Ik ben benieuwd wat Lianne van dat ienimini babietje vindt. Ter vergelijk: Julia was gewoon 3905 gr. Das op zo'n baby wel een groot verschil he?
Klinkt bekend Suus! Hier moeten ook alle plintjes nog... Vent heeft per 17 november een nieuwe baan en hij stopt 31 oktober bij z'n huidige baas. In die twee weken dat hij vrij is willen we de badkamer doen. Gisteren hebben we gekeken. Douche, bad en wc waren we redelijk snel uit, maar het wastafelmeubel is wel een drama hoor! We hebben ook maar een kleine ruimte, dus hij kan ook niet te groot. Vanmiddag maar even op internet kijken of ik nog wat zie.

Welke handicap speel jij trouwens?
Sam was nog net geen 2500 gram toen hij naar huis mocht. Nu ook, Sam weegt nu (bijna 18 maanden) 10.900 gram. Die van m'n vriendin weegt 9500 gram, maar die is pas 5 maanden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven