Napraattopic deel 39

19-10-2015 12:14 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Morrigan- schreef op 26 oktober 2015 @ 19:40:

[...]

nou, voor de kick en de fun zie ik je eigenlijk wel voor me als sletterig nichtje dan.

beetje á la madonna uit haar 'like a virgin' tijd
quote:Morrigan- schreef op 26 oktober 2015 @ 19:50:

[...]

welnee, toen mijn moeder zwanger was van mijn zusje was mijn stiefzus ook zwanger

mijn zusje is nu tante van een nichtje dat ouder is dan zijzelf.

....volgt u het nog? Ja, ik wel Een tafel vol aan het kerstdiner.
quote:Morrigan- schreef op 26 oktober 2015 @ 19:50:

[...]

welnee, toen mijn moeder zwanger was van mijn zusje was mijn stiefzus ook zwanger

mijn zusje is nu tante van een nichtje dat ouder is dan zijzelf.

....volgt u het nog? Ja hoor
zo, ik hijs mezelf in m'n houssie en ga lekker onderuit op de loungebank met netflix.

drukke productieve dag gehad, dus welverdiend

en natuurlijk even de familiaire ontwikkelingen checken hier
quote:SaveTheDay schreef op 26 oktober 2015 @ 19:48:

[...]

Gezien ik zelf een zoon van 17 heb zal het dan wel een heel vreemd verhaal worden

Ik heb dochter van 17, bijna 18 is dat niet een leuk setje? Worden we samen oma, van hetzelfde kleinkind.

(Op termijn dan )
quote:yasmijn schreef op 26 oktober 2015 @ 19:51:

[...]

Mensch. Toen was ik allang een volwassen dame.

in 1984?

zó oud ben je nou toch ook weer niet?!
quote:yasmijn schreef op 26 oktober 2015 @ 19:51:

[...]

Mensch. Toen was ik allang een volwassen dame. 1984
quote:fietsie schreef op 26 oktober 2015 @ 19:55:

[...]

Ik heb dochter van 17, bijna 18 is dat niet een leuk setje? Worden we samen oma, van hetzelfde kleinkind.

(Op termijn dan )

Ooow

Dat zullen knappe dubbelbloedjes worden, mijn zoon is heul knap en lief en aardig
quote:Solomio schreef op 26 oktober 2015 @ 19:48:

[...]

Doe eens modern en koppel de allochtoonse schoondochter aan je dochter. Ik heb geen bezwaar, dochter denk ik wel. Sorry.
Zo moeder zo dochter?

Even geleden schopte dochter het blik verf om, waar nog een bodem inzat ( ja die ik al eens had laten vallen, waardoor er niet veel meer van een vol blik over was) en toen was ook dat bodempje weg.

Ook nu gelukkig op een gladde vloer..... waar toch al iets nieuws overheen zou komen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
JeZUS, tas is nu echt van God los
Je bent zelf een theepot
quote:SaveTheDay schreef op 26 oktober 2015 @ 19:57:

[...]

Ooow

Dat zullen knappe dubbelbloedjes worden, mijn zoon is heul knap en lief en aardig Mooi, maar dan hoef ik niet te schoonloederen. Misschien maar beter ook. En jij kan koken begrijp ik? Dan komt dochter ook eens bij je eten. Bij de ouders van de vorige verkering viel dat niet mee. Moeder kookte nooit en vader heel eenvoudig. Broodje knakworst was daar warm eten, tosti ook.
quote:SuzanneSuus schreef op 26 oktober 2015 @ 20:03:

JeZUS, tas is nu echt van God losLinkje?
quote:fietsie schreef op 26 oktober 2015 @ 20:04:

[...]

Mooi, maar dan hoef ik niet te schoonloederen. Misschien maar beter ook. En jij kan koken begrijp ik? Dan komt dochter ook eens bij je eten. Bij de ouders van de vorige verkering viel dat niet mee. Moeder kookte nooit en vader heel eenvoudig. Broodje knakworst was daar warm eten, tosti ook.Is een broodje knakworst koken tegenwoordig

JeZUS, tas is nu echt van God losIk zat al mee te lezen
quote:-RoseRed- schreef op 26 oktober 2015 @ 20:06:

[...]

Is een broodje knakworst koken tegenwoordig Hier niet, en dat viel dochter wel eens tegen. Ging ze hier weg terwijl haar lievelings eten in de oven stond, om daar knakworst te eten. Maar je kunt niet altijd zeggen dat je liever thuis eet.
quote:fietsie schreef op 26 oktober 2015 @ 20:09:

[...]

Hier niet, en dat viel dochter wel eens tegen. Ging ze hier weg terwijl haar lievelings eten in de oven stond, om daar knakworst te eten. Maar je kunt niet altijd zeggen dat je liever thuis eet.Oost west..
quote:fietsie schreef op 26 oktober 2015 @ 20:04:

[...]

Mooi, maar dan hoef ik niet te schoonloederen. Misschien maar beter ook. En jij kan koken begrijp ik? Dan komt dochter ook eens bij je eten. Bij de ouders van de vorige verkering viel dat niet mee. Moeder kookte nooit en vader heel eenvoudig. Broodje knakworst was daar warm eten, tosti ook.Je dochter zal blij zijn, mijn zoon kan ook heel goed koken/afwassen/strijken/enz
quote:-RoseRed- schreef op 26 oktober 2015 @ 20:06:

[...]

Ik zat al mee te lezen Ik heb eerlijk gezegd een beetje medelijden. Het is allemaal erg eigenaardig.

JeZUS, tas is nu echt van God losVolgens mij zit ze echt te trollen hoor.
Life is short. Eat dessert first.
quote:vruchtgebruik schreef op 26 oktober 2015 @ 20:12:

[...]

Ik heb eerlijk gezegd een beetje medelijden. Het is allemaal erg eigenaardig.

Inderdaad, maar ik heb geen flauw benul waarom ze elke keer een topic opent terwijl ze weet dat ze niet serieus wordt genomen.

Ik weet nog niet of ik het wel of niet sneu, of medelijden moet hebben.In feite denk ik dat ze het wel goed bedoeld. Het komt alleen een beetje rot de strot uit, zeg maar.
quote:-RoseRed- schreef op 26 oktober 2015 @ 20:16:

[...]

Inderdaad, maar ik heb geen flauw benul waarom ze elke keer een topic opent terwijl ze weet dat ze niet serieus wordt genomen.

Ik weet nog niet of ik het wel of niet sneu, of medelijden moet hebben.In feite denk ik dat ze het wel goed bedoeld. Het komt alleen een beetje rot de strot uit, zeg maar.Ik heb besloten niet meer te reageren op topics van Ttas28. Lekker rustig, zouden meer mensen moeten doen.
quote:fietsie schreef op 26 oktober 2015 @ 20:20:

[...]

Ik heb besloten niet meer te reageren op topics van Ttas28. Lekker rustig, zouden meer mensen moeten doen.Dankjewel fietsie Respect volwassen zoals het hoort! Ik laat jou ook met rust!
quote:doornroosje9 schreef op 26 oktober 2015 @ 20:13:

[...]

Volgens mij zit ze echt te trollen hoor.Ik zou er blij over zijn in dat geval
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven