Napraattopic deel 39

19-10-2015 12:14 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Chiefseattle schreef op 27 oktober 2015 @ 00:46:

Ik weet al wat er aan de hand is, het is volle maan. Toch? Hij lijkt iig vol, en met volle maan gebeuren er altijd rare dingen.Dat is waar!
Ik vind het sowieso triest om andermans topic te gaan verzieken. Van wie dan ook. Die bans lijken me dan ook terecht.
Zoooo, gezellige avond hebben jullie gehad, zeg.
Ja, wat wil je. Ik was er niet om de boel een beetje in goede banen te leiden, want ik lag al om half tien te snurken. Stomme wintertijd.
Ik lag al om 9.00 te pitten. Maar da's een griep of zo.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 27 oktober 2015 @ 05:36:

Ja, wat wil je. Ik was er niet om de boel een beetje in goede banen te leiden, want ik lag al om half tien te snurken. Stomme wintertijd.Idem. Maar ligt niet aan de wintertijd, gewoon moe.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 27 oktober 2015 @ 05:36:

Ja, wat wil je. Ik was er niet om de boel een beetje in goede banen te leiden, want ik lag al om half tien te snurken. Stomme wintertijd.Waarom blijf je dan ook niet op tot 3 uur of zo
Goedemorgen! Jullie zijn wel lekker vroeg, dat is dan weer een voordeel van vroeg naar bed.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 oktober 2015 @ 06:24:

Goedemorgen! Jullie zijn wel lekker vroeg, dat is dan weer een voordeel van vroeg naar bed.

Ga over 10 min de deur al uit, de plicht roept

Is mijn normale tijd.
Ah, natuurlijk. Goede werkdag gewenst.
Thanks!
Goedemorgen. Mijn naam is kip. Al ga ik laat naar bed ..
quote:MarindaH schreef op 27 oktober 2015 @ 01:31:

Ik vind het sowieso triest om andermans topic te gaan verzieken. Van wie dan ook. Die bans lijken me dan ook terecht.+1000000000
LOEP ME MAAR aub.
Ha Cor de kip.

Red je het een beetje zonder Kia?
quote:DorothyParker schreef op 26 oktober 2015 @ 23:54:

[...]

Wil ik doen.

Maar wat verder?

Ik mag hier niet meer posten? En waarom?

Waarom branden ze Corona meteen af? Want dat vind ik nu ook heel zielig. Die weet nergens van. Krijgt hij nu een verontschuldiging?

Waarom krijg ik nu eigenlijk gezeik? Omdat ik geen ban kreeg?

Serieus: wat is dit gezeik?

Ik vind dit heel oneerlijk. Ik heb nooit moeilijk gedaan. En Napraat is niet jullie eigendom. Ik heb ergens moeite mee en moet hier ook gewoon kunnen posten. En val mij dan aan, niet onschuldige posters die van niets weten!
LOEP ME MAAR aub.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 oktober 2015 @ 06:42:

Ha Cor de kip.

Red je het een beetje zonder Kia?Ja hoor.. Als ze nou ook zou stoppen met snurken.. ;)
quote:DorothyParker schreef op 26 oktober 2015 @ 23:08:

[...]

Waarom moet je mij dan noemen?

En waarom "Dot"? Dat is voor vrienden.

Nu zeggen dat het oneerlijk is dat Moiren een ban heeft en ik niet, vind ik lachwekkend. Ik was net Moiren aan het steunen (en ik zag niemand anders die het voor haar opnam). Ik ben nu in het Modtopic ook bezig om de bannen terug te draaien (grappig, ook hier krijg ik geen steun).

Nog commentaar op Dot?

En ik negeer Tas meestal. Ik reageerde eens. God o god. Waarschuw de krant!
LOEP ME MAAR aub.
Ah gezellig Missie, kom je de hele riedel nog even overdoen?

Ik sliep om half negen al, gelukkig, want knallende koppijn. Nog steeds, dus dat wordt een gezellige werkdag. Klantjes, berg u maar!
quote:LittleRedRidingHood schreef op 27 oktober 2015 @ 07:16:

Ik sliep om half negen al, gelukkig, want knallende koppijn. Nog steeds, dus dat wordt een gezellige werkdag. Klantjes, berg u maar!

Dat dacht ik dus ook meteen. Hahaha. Eerst +100000 zetten en vervolgens hier en op het topic gaan beginnen met hetzelfde. (ga ervan uit dat er daar nog meer komen.)

Beetje als ik tegen mijn buurman zeg.. Hoe op met schelden!! Klootzak dat je bent! (wat hij dan ook is, maar dat terzijde)

En gelukkig ben ik je klant niet red )
Goedemorgen. Blij dat ik bijna tot het eind er hier bij geweest ben, anders had ik nu zoveel bij moeten lezen.

Wel jammer dat ik zo vroeg wakker werd, zonder roepende plicht, wakkere wekker of wat dan ook.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:LittleRedRidingHood schreef op 27 oktober 2015 @ 07:16:

Ik sliep om half negen al, gelukkig, want knallende koppijn. Nog steeds, dus dat wordt een gezellige werkdag. Klantjes, berg u maar!Dit topic heet toch "Napraat"?

Beterschap met je knallende koppijn. Even de frisse lucht op, drink voldoende water of sap.

LOEP ME MAAR aub.
quote:yasmijn schreef op 27 oktober 2015 @ 05:33:

Zoooo, gezellige avond hebben jullie gehad, zeg.Toen we allemaal nog zaten uit te vogelen wie forumfamilie zou kunnen zijn van wie, was het heel gezellig inderdaad.
quote:Solomio schreef op 27 oktober 2015 @ 07:40:

Goedemorgen. Blij dat ik bijna tot het eind er hier bij geweest ben, anders had ik nu zoveel bij moeten lezen.

Wel jammer dat ik zo vroeg wakker werd, zonder roepende plicht, wakkere wekker of wat dan ook.

Ik heb alles bijgelezen hoor, snap er nog steeds niet veel van.

De gebanden (althans twee) vinden hun eigen ban terecht en verder zag ik een hoop gekrakeel wat eigenlijk nergens over ging.
quote:Eleonora-1 schreef op 27 oktober 2015 @ 07:53:

[...]

Ik heb alles bijgelezen hoor, snap er nog steeds niet veel van.

De gebanden (althans twee) vinden hun eigen ban terecht en verder zag ik een hoop gekrakeel wat eigenlijk nergens over ging.Oké, dan ben ik blij dat ik vroeg was gaan slapen en ga ik nu niet alles lezen van vannacht. Ik kijk wel even in het bantopic voor een snelle samenvatting.
Ook goedemorgen! Ik was juist heel blij om oom te zijn en een nieuwe nicht te hebben. Die heb ik nu en ik ben eindelijk oom!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven