Napraattopic deel 39

19-10-2015 12:14 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik noem het, de moeite niet waard en lekker negeren.
quote:yette schreef op 27 oktober 2015 @ 10:01:

[...]

Ik noem dat de confrontatie zoeken. Van beide kanten.Je weet bij voorbaat dat ze een emotioneel mens is en haar dan uit de tent lokken om nadien in je vuistje te kunnen lachen. Dat is bewust confrontatie opzoeken en rellen.
quote:Dolfijntjee schreef op 27 oktober 2015 @ 09:36:

[...]

Hoezo doei? Omdat we hier nog veel meer zeuren en daar heb je moeite mee. Dus doei!
quote:Star schreef op 27 oktober 2015 @ 10:09:

[...]

Omdat we hier nog veel meer zeuren en daar heb je moeite mee. Dus doei!

Goedemorgen!
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 27 oktober 2015 @ 10:10:

[...]

Goedemorgen!Goedemorgend uitslaapster.. Bokes al op?
quote:Dolfijntjee schreef op 27 oktober 2015 @ 10:08:

[...]

Je weet bij voorbaat dat ze een emotioneel mens is en haar dan uit de tent lokken om nadien in je vuistje te kunnen lachen. Dat is bewust confrontatie opzoeken en rellen.Die topics, die zijn bewust de confrontatie opzoeken en rellen.
Ik heb me toch een lekker eitje gebakken!
Ik had er salade in.
quote:Star schreef op 27 oktober 2015 @ 10:11:

[...]

Die topics, die zijn bewust de confrontatie opzoeken en rellen.

Ah lekkere logica weer.

De mensen die de draak steken met dergelijke topics worden vrij gepleit en de TO is de aanstichter omdat haar intresses bij andere onderwerpen liggen.

Gelukkig denken de moderators daar anders over en zijn de rellers vriendelijk verzocht om hun heil ergens anders te zoeken.
Ik ga even stofzuigen.

Ineens zin in.
quote:Dolfijntjee schreef op 27 oktober 2015 @ 10:15:

[...]

Ah lekkere logica weer.

De mensen die de draak steken met dergelijke topics worden vrij gepleit en de TO is de aanstichter omdat haar intresses bij andere onderwerpen liggen.

Gelukkig denken de moderators daar anders over en zijn de rellers vriendelijk verzocht om hun heil ergens anders te zoeken. Inclusief de TO die jij hier wilt verdedigen. Hm?
IMHO
quote:Eleonora-1 schreef op 27 oktober 2015 @ 10:17:

Ik ga even stofzuigen.

Ineens zin in.Heb ik nou nooit..
quote:GrimbleGrumble schreef op 27 oktober 2015 @ 10:17:

[...]

Inclusief de TO die jij hier wilt verdedigen. Hm?Precies TO deed het er ook om.
quote:Morrigan- schreef op 27 oktober 2015 @ 08:54:

goedemorgen ladies en gents

wat een toestand weer gisteravond

ik blijf erbij, ze zijn in een trollenval gestapt. maar de tijd zal het leren.Trolhunten?

Moeilijk hé die spiegel.

Iemand opent een topic wat niet in jullie straatje past en dan gaan jullie gezamenlijk zieken.

Wat ik vanmorgen heb gelezen was dat twee geban'den hun ban terecht vonden.
LOEP ME MAAR aub.

[...]

Ah lekkere logica weer.

Gelukkig denken de moderators daar anders over en zijn de rellers vriendelijk verzocht om hun heil ergens anders te zoeken. Vandaar ook de ban van Tas.
Hoe dan ook. Niemand kan reageren en zichzelf verdedigen, want ze hebben allemaal een ban.
quote:Goede-Fee schreef op 27 oktober 2015 @ 10:20:

[...]

Precies TO deed het er ook om.Wat schreef je ook alweer over dat "sarcasme-is-niet-aan-je-besteed"?
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 27 oktober 2015 @ 10:22:

[...]

...Iemand opent een topic wat niet in jullie straatje past en dan gaan jullie gezamenlijk zieken...He, da's grappig - da's precies een beschrijving van wat er toentertijd met Sids welkom-topic is gebeurd! Over spiegels gesproken.
IMHO
quote:catacarax schreef op 27 oktober 2015 @ 10:13:

Ik had er salade in.Salade in je ei?

[...]

Ah lekkere logica weer.

Gelukkig denken de moderators daar anders over en zijn de rellers vriendelijk verzocht om hun heil ergens anders te zoeken.

Vrijgepleit? Waar heb je het over?

Er is iemand die opent een raar topic en reageert zelf ook nogal bijzonder, anderen reageren op haar, dat loopt uit in wederzijds gedoe. De mods bemoeien zich er mee, ws omdat er flink gestaft word en dan vallen ern bannen en waarschuwingen aan beide kanten.

Dat is het.

Alleen er was wat onenigheid over het zeuren daarna over de waarschuwingen en bannen. Dat loopt hoog op omdat iemand zich heel erg aangevallen voelde en dingen zag die er niet waren en dat is verder lekker doodgebloed.

Niemand word vrijgepleit ofzo.

Het is een forum en meningen botsen. Boeien.

Een al dat drama gedoe zoals dit soort posten is echt zo kinderachtig en irritant en vermoeiend.
quote:Star schreef op 27 oktober 2015 @ 10:23:

[...]

Vandaar ook de ban van Tas.Idd en de andere rellerTs nou prima toch geen uitzonderingen.
quote:Cateautje schreef op 27 oktober 2015 @ 10:23:

Hoe dan ook. Niemand kan reageren en zichzelf verdedigen, want ze hebben allemaal een ban.Sja, da's dan weer niet de schuld van forummers die erover willen napraten.
quote:Cateautje schreef op 27 oktober 2015 @ 10:23:

Hoe dan ook. Niemand kan reageren en zichzelf verdedigen, want ze hebben allemaal een ban.

Gelukkig dolfijn to the rescue!

quote:rosemetijs schreef op 27 oktober 2015 @ 10:26:

[...]

Idd en de andere rellerTs nou prima toch geen uitzonderingen.Precies.
quote:Star schreef op 27 oktober 2015 @ 10:11:

[...]

Die topics, die zijn bewust de confrontatie opzoeken en rellen.Maar dan ben je toch zelf een beetje een oen als je daar dan alleen al op klikt? Tenzij je er een eventuele ban voor over hebt natuurlijk. Maar dan kan je 't volgens mij nog beter laten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven