Napraattopic deel 39

19-10-2015 12:14 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Goede-Fee schreef op 27 oktober 2015 @ 10:25:

[...]

Vrijgepleit? Waar heb je het over?

Er is iemand die opent een raar topic en reageert zelf ook nogal bijzonder, anderen reageren op haar, dat loopt uit in wederzijds gedoe. De mods bemoeien zich er mee, ws omdat er flink gestaft word en dan vallen ern bannen en waarschuwingen aan beide kanten.

Dat is het.

Alleen er was wat onenigheid over het zeuren daarna over de waarschuwingen en bannen. Dat loopt hoog op omdat iemand zich heel erg aangevallen voelde en dingen zag die er niet waren en dat is verder lekker doodgebloed.

Niemand word vrijgepleit ofzo.

Het is een forum en meningen botsen. Boeien.

Een al dat drama gedoe zoals dit soort posten is echt zo kinderachtig en irritant en vermoeiend.

Ja inderdaad heel vreemd dat Tas ook niet meer aardig en correct bleef nadat ze compleet belachelijk werd gemaakt en haar ook nog eens werd ingepeperd wat een belabberde oppas moeder ze is.

Humor zeg.
quote:GrimbleGrumble schreef op 27 oktober 2015 @ 10:25:

[...]

He, da's grappig - da's precies een beschrijving van wat er toentertijd met Sids welkom-topic is gebeurd! Over spiegels gesproken.Ik zet deze twee postings maar effe in één vakje.quote:Star schreef op 27 oktober 2015 @ 10:11:

[...]

Die topics, die zijn bewust de confrontatie opzoeken en rellen.
LOEP ME MAAR aub.
quote:MarindaH schreef op 27 oktober 2015 @ 10:29:

[...]

Maar dan ben je toch zelf een beetje een oen als je daar dan alleen al op klikt? Tenzij je er een eventuele ban voor over hebt natuurlijk. Maar dan kan je 't volgens mij nog beter laten.Ik durf er geld op in te zetten dat geen van de gebanden nu huilend opgekruld in een hoekje ligt.
quote:MarindaH schreef op 27 oktober 2015 @ 10:29:

[...]

Maar dan ben je toch zelf een beetje een oen als je daar dan alleen al op klikt? Tenzij je er een eventuele ban voor over hebt natuurlijk. Maar dan kan je 't volgens mij nog beter laten.Die ban zullen de bannelingen vast wel ingecalculeerd hebben.
quote:missie_m schreef op 27 oktober 2015 @ 10:31:

[...]

Ik zet deze twee postings maar effe in één vakje.

[...]

Ik vond het topic van Sid een 'tegengeluid' topic, geen rel-topic.

Een topic over geesten op Viva gaat altijd mis.
Het is nu eenmaal een feit dat topics over spiritualiteit altijd uitmonden in forummers die over elkaar heen buitelen om te bewijzen dat zij nuchterder zijn dan de ander. Op één of andere manier ligt er een groot taboe op dat onderwerp en for the life of me, ik snap niet waarom. Het is een onderwerp waar velen zich in het dagelijks leven me bezighouden, alleen weinigen op het Vivaforum en dan krijg je dat.

Het is hetzelfde als met topics over het geloof, die dreigen ook altijd te escaleren, om precies dezelfde redenen.
quote:missie_m schreef op 27 oktober 2015 @ 10:31:

[...]

Ik zet deze twee postings maar effe in één vakje.

[...]

IMHO
quote:Dolfijntjee schreef op 27 oktober 2015 @ 10:31:

[...]

Ja inderdaad heel vreemd dat Tas ook niet meer aardig en correct bleef nadat ze compleet belachelijk werd gemaakt en haar ook nog eens werd ingepeperd wat een belabberde oppas moeder ze is.

Humor zeg.

Tuurlijk..het ligt altijd aan de anderen. Niet ook aan degene die al weken bijzondere topics opent en bij het minste en geringste gaat bleren.

Maar ik geef het nu op hoor.
Stofzuigen - ✔

Ei bakken - ✔
quote:rosemetijs schreef op 27 oktober 2015 @ 10:26:

[...]

Idd en de andere rellerTs nou prima toch geen uitzonderingen. Zijn wij het ook eens een keertje eens.
IMHO
quote:SaveTheDay schreef op 27 oktober 2015 @ 10:34:

Stofzuigen - ✔

Ei bakken - ✔Ramen lappen. Zo met de zon erop is het geen gezicht....
quote:SaveTheDay schreef op 27 oktober 2015 @ 10:34:

Stofzuigen - ✔

Ei bakken - ✔Staan hier nu op het todo lijstje.
quote:Corona67 schreef op 27 oktober 2015 @ 10:11:

[...]

Goedemorgend uitslaapster.. Bokes al op?Zeker. Moet jij niet opletten trouwens?
Life is short. Eat dessert first.
Hou eens op zeg, ik zit nu naar mijn ramen te kijken en inderdaad. VRESELIJK. kut.
quote:Goede-Fee schreef op 27 oktober 2015 @ 10:36:

Hou eens op zeg, ik zit nu naar mijn ramen te kijken en inderdaad. VRESELIJK. kut. Ik heb de gordijnen gewoon dicht gedaan.
quote:Dolfijntjee schreef op 27 oktober 2015 @ 10:31:

[...]

Humor zeg.

De informatie waarop we onze mening over haar als oppasmoeder baseren, komt toch echt van haarzelf!

Ik reageer trouwens zelf niet meer op haar topics. Om dezelfde reden waarom ik nu met deze discussie stop: dat verongelijkte gezeur is niet mijn soort vermaak.

Aju! Ik ga een luizenkam kopen.
quote:Star schreef op 27 oktober 2015 @ 10:37:

[...]

Ik heb de gordijnen gewoon dicht gedaan.Dat ga ik ook doen alleen nu zal er de hele dag een stemmetje in mijn hoofd zeggen... ramen lappen Fee!
quote:Goede-Fee schreef op 27 oktober 2015 @ 10:34:

[...]

Tuurlijk..het ligt altijd aan de anderen. Niet ook aan degene die al weken bijzondere topics opent en bij het minste en geringste gaat bleren.

Maar ik geef het nu op hoor.

Steek je hand ook eens in eigen boezem want het is een feit dat de rellers eerst begonnen met persoonlijke aanvallen en daardoor al de toon gezet hadden.

Maar ik denk dat het wel goed is even een time-out voor alle betrokkenen. Anders was het hier alweer een slachtveld geweest en daar is het nog veel te vroeg voor.
quote:Goede-Fee schreef op 27 oktober 2015 @ 10:36:

Hou eens op zeg, ik zit nu naar mijn ramen te kijken en inderdaad. VRESELIJK. kut.

Nou dit

💩
quote:yette schreef op 27 oktober 2015 @ 10:37:

[...]

Aju! Ik ga een luizenkam kopen.Assy kam!
quote:doornroosje9 schreef op 27 oktober 2015 @ 10:36:

[...]

Zeker. Moet jij niet opletten trouwens? sssttttt!!!
Hoelang blijft die zon zo schijnen? Ik zal maar eens weeronline checken. Ik ga echt niet lappen als het maar een dag mooi is.
Heerlijk gebakken eitje, goed idee 👍

Ik wacht op de Appie bezorgservice.
quote:Goede-Fee schreef op 27 oktober 2015 @ 10:25:

[...]

Vrijgepleit? Waar heb je het over?

Er is iemand die opent een raar topic en reageert zelf ook nogal bijzonder, anderen reageren op haar, dat loopt uit in wederzijds gedoe. De mods bemoeien zich er mee, ws omdat er flink gestaft word en dan vallen ern bannen en waarschuwingen aan beide kanten.

Dat is het.

Alleen er was wat onenigheid over het zeuren daarna over de waarschuwingen en bannen. Dat loopt hoog op omdat iemand zich heel erg aangevallen voelde en dingen zag die er niet waren en dat is verder lekker doodgebloed.

Niemand word vrijgepleit ofzo.

Het is een forum en meningen botsen. Boeien.

Een al dat drama gedoe zoals dit soort posten is echt zo kinderachtig en irritant en vermoeiend.

Ja maar, ja maar Fee snap het dan. Dolfijntje is een slachtoffer. Van ons, van alle zure viva wijven die niet aardig genoeg zijn en haar zoveel leed aandoen. *snotter, snotter*.

En als ze onze andere slachtoffers ziet moet ze natuurlijk voor hen op de bres springen. "Slachtoffers aller landen verenigt u" ensow.

Ik vind dat heel nobel en moedig van D.
quote:Star schreef op 27 oktober 2015 @ 10:43:

[...]

Assy kam!

Krijg je die bij de drogist?

Ben echt een luizennitwit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven