Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
dinsdag 30 september 2008 om 22:10
Kan zelf oerslecht tegen mannen die mij negeren.. RPO bv doet dat en dat vind ik verschrikkelijk heb liever dat hij gewoon keihard zegt Stupid sodemieter donderstraal op je hoeft niet te weten hoe het met mij gaat.. Dan dat hij dus doet alsof ik dood ben.. Grrr
Maar dat gevoel word gelukkig al minder hoor dat ik t klote vind.. Maar had graag geweten hoe t met hem ging na zijn hersentumor
Maar dat gevoel word gelukkig al minder hoor dat ik t klote vind.. Maar had graag geweten hoe t met hem ging na zijn hersentumor
dinsdag 30 september 2008 om 22:17
dinsdag 30 september 2008 om 22:40
dinsdag 30 september 2008 om 22:42
dinsdag 30 september 2008 om 22:57
Ojee, WM, is het geen dipje, is het wel griepje
Het zal wel door de omslag in het weer komen, die dipjes... juist nu is het zo lekker om tegen iemand aan te kunnen kruipen.
Lees nu ook de verhalen van Miran en LM... die onzekerheid en verwarring lijkt me niet makkelijk. Ook al vind je van jezelf dat je niet meer mag hopen/verwachten, gebeurt toch stiekem...
Bij mijn ex (ehm... afkorting.... ZHJ (6,5 Jaar)) en mij was het juist andersom. Dat hij toch bleef hopen op iets, en dat werd elke keer sterker als ik 'm weer had gesproken of gezien.
Vrijdag zie ik hem voor het eerst weer sinds een maand, gaan met groepje vrienden de stad onveilig maken hier. Ben erg benieuwd hoe het gaat.
Doe mij ook nog maar een wijntje dan!
Het zal wel door de omslag in het weer komen, die dipjes... juist nu is het zo lekker om tegen iemand aan te kunnen kruipen.
Lees nu ook de verhalen van Miran en LM... die onzekerheid en verwarring lijkt me niet makkelijk. Ook al vind je van jezelf dat je niet meer mag hopen/verwachten, gebeurt toch stiekem...
Bij mijn ex (ehm... afkorting.... ZHJ (6,5 Jaar)) en mij was het juist andersom. Dat hij toch bleef hopen op iets, en dat werd elke keer sterker als ik 'm weer had gesproken of gezien.
Vrijdag zie ik hem voor het eerst weer sinds een maand, gaan met groepje vrienden de stad onveilig maken hier. Ben erg benieuwd hoe het gaat.
Doe mij ook nog maar een wijntje dan!
dinsdag 30 september 2008 om 23:10
quote:Miranda01 schreef op 30 september 2008 @ 22:18:
LM: tuurlijk gaat dat gebeuren !!
X: jaaaaa
Thanks! Soms verlies ik de hoop wel eens....
Was even weg net... zat met een vriend op msn... guess what happened... FBM meldt zich aan op MSN.... je kent t verhaal, wat een timing ook weer. Hij staat bij mij geblokkeerd, dus hij kon mij niet zien, raar toch weer dat dit juist NU gebeurd...
hersentjes maken weer overuren hier...
LM: tuurlijk gaat dat gebeuren !!
X: jaaaaa
Thanks! Soms verlies ik de hoop wel eens....
Was even weg net... zat met een vriend op msn... guess what happened... FBM meldt zich aan op MSN.... je kent t verhaal, wat een timing ook weer. Hij staat bij mij geblokkeerd, dus hij kon mij niet zien, raar toch weer dat dit juist NU gebeurd...
hersentjes maken weer overuren hier...